Tuesday, 11 September 2012

Κώλοι και κώλοι

Βλέποντας επιτέλους τους Avengers έχω να δηλώσω αποκλειστικά και μόνο δύο πράγματα:

1. Άντρες! Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση λύσσα με τη Scarlett, ρε παιδιά! Η γκόμενα είναι υπερπληθωρική με χείλια που μοιάζουν με κακιά πλαστική, και χωρίς βυζί. WTF?

2. Γυναίκες! Με τη συγκεκριμένη, ασφυτικά στενή και από παχύ ελαστικό υλικό, στολή, ΟΛΕΣ, κι εγώ μαζί, *που είμαι εύκολα ο πιο κομπλεξαρισμένος άνθρωπος στο σύμπαν* κορμάρα θα είχαμε.

PS: Και ειδικά σε ταινία που εμφανίζεται, έστω και λίγο, η θεά Cobie Smulders!

Disclaimer: Η παρούσα ανάρτηση δεν είναι αποτέλεσμα του συνδρόμου "όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια", αλλά αντικειμενική παρουσίαση της άποψής μου. Συμφωνείτε, διαφωνείτε.. ε δε θα σκάσω κιόλας.

11 comments:

Unused Highway said...

Κοίτα, γενικά, δε μου αρέσουν οι χόλιγουντ γκόμενες. Συνήθως, προτιμώ την επόμενη ράντομ κοπέλα που θα δω στο δρόμο.

Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου αρέσει η συγκεκριμένη (όπως και κάποιες άλλες) γιατί τότε εκτός από ψεύτης, θα ήμουν και λίγο αδερφή (ή μπάικιούριους, τουλάχιστον).
Αλλά μπορώ να πω το εξής:
Άλλη αυτή που σε μαγεύει "μιντιακά" (για άλλους λόγους τη γουστάρεις) και άλλη αυτή που πραγματικά θέλεις να της πετάξεις τα μάτια έξω.
Στη δεύτερη κατηγορία πάνε οι γυναίκες που βλέπω γύρω μου και ας είναι 8/10 φορές λιγότερο "θεές" από τις άλλες.

yvris said...

Eμενανε παντως μ'αρεσει η Σκαρλετ, ειναι στη λιστα μου με τους 5 διασημους!
https://www.youtube.com/watch?v=ARNsAbDZt4k

black fairy said...

@Unused Highway
Σωστός ο κύριος. Είναι αυτό που λέω και στο ποστ, αλλά με διαφορετικό τρόπο. Με τη βοήθεια που έχουν οι χολιγουντ γκόμενες θα ήμασταν όλες θεές. Ζήτω τα πραγματικά κορίτσια! ;)

@yvris
Πάει ο γάμος! Χάλασε το προξενιό και φταίει η S. Πάντως... οι 5 είναι πολύ λίγοι :Ρ

yvris said...

Καλα δεν πειραζει, και το σεξακι μου κανει :P
Συμφωνω οτι οι 5 ειναι λιγοι! Γι'αυτο εχω συμπληρωσει μονο 3 στη λιστα και εχω αφησει τις αλλες θεσεις open για να παιζουν μπαλαντερ :P
Kαλα και αν κατσει κανεις απο τη λιστα (λες και!), τον διαγραφουμε και βαζουμε αλλον! Πρεπει να παραμεινουν 5 στη λιστα :P

black fairy said...

@yvris
Είσαι πονηρή εσύ ;)

Lúthien said...

Όχι! Κατηγορηματικό ΟΧΙ στη Scarlet! Είναι απαίσια, τρισάθλια κι ελεεινή. Η τύπισσα είναι σα ροφός, τελεία. Και προφανώς δεν με πειράζουν τα παραπανίσια κιλάκια της, αν μη τι άλλο αυτός θα έπρεπε να είναι λόγος να την υποστηρίζω αλλά μου φαίνεται απλά trash και αγγούρι. Άσε που δεν της πήγαινε κι ο ρόλος.....

Τελειώνω το παραλήρημά μου με το απόλυτο - κατ' εμέ - eye candy της ταινίας (κυρίως λόγω γαμάτου styling): Hawkeye.

black fairy said...

@Lúthien
αααααααα! Πού είσαι κοπέλα μου τόσο καιρό; Καλώς την!
Πες τα, πες τα, χρυσόστομη, γιατί εμένα με λένε κακιά!
χμ.... sorry, αλλά του Renner του 'χωνα δυο σφαλιάρες για την κωλοπαιδόφατσα, αλλά έχε χάρη που έχει προτεραιότητα ο Hiddleston :Ρ

Lúthien said...

Α, κοίτα, δεν κόβω και φλέβα για την πάρτη του σαν Renner, αλλά στη συγκεκριμένη ταινία και στο συγκεκριμένο ρόλο ήταν γαμάτος. Το είχε ρε παιδάκι μου! :)
Ο Loki και εδώ μου έκανε απλά αδιάφορος, όπως και ο αμερικανοξανθομπάμπουρας αδελφός του.

ΥΓ: Καλώς με βρήκατε και πάλι. :)

black fairy said...

@Luthien
Άσε μη μου θυμίζεις που δεν πήραν το γκομενάκι μου για Thor....!(http://www.imdb.com/name/nm0002907/)

Lúthien said...

Αααααααααααχχχχχχχχχ.........

black fairy said...

@Lúthien
Το 'ξερα ότι θα με καταλάβεις :D