Monday, 12 December 2011

Αναβλητικότητα

Αν με ρωτούσες ποιο είναι το χειρότερο από τα ελαττώματά μου, ίσως να μη σου ανέφερα πρώτη τη μοναδική μου ικανότητα να μην κάνω σήμερα, ό,τι μπορώ να αφήσω για αύριο, κι όμως.. θα έπρεπε. Εδώ και μια βδομάδα περίπου ήξερα ότι σήμερα, στις 11.59 θα έπρεπε να έχω παραδώσει ένα project για τη σχολή, μπας και ξεμπερδέψω κι από κει κάποτε. Στις αρχές τις προηγούμενης βδομάδας βρήκα το βιβλίο, τις σημειώσεις και ότι παλιά project είχα στο σκληρό με το όνομα "ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ" από παλιότερα χρόνια. Ανέβαλλα το διάβασμα για την επόμενη, πήρε περισσότερο χρόνο από όσο περίμενα, συνεχίστηκε και τη μεθεπόμενη. Μια μέρα μετά, εκτύπωσα την εκφώνηση, την κοίταξα, κι έκανα ένα δυο σκίτσα, που υπολόγιζα πως θα με βοηθούσαν στη λύση. Την επόμενη, ασχολήθηκα με το πρώτο κομμάτι, το τελείωσα, κόλλησα στο δεύτερο, το παράτησα. Για δυο μέρες αγνοούσα το γεγονός ότι δεν έχω τελειώσει, χάζευα στον υπολογιστή, έτρεχα στο χωριό για το μνημόσυνο του παππού μου, έπινα καφέδες και ρακόμελα (το ποτό του φετινού χειμώνα, εύκολα). Σήμερα σε κάποιο από τα μικρά διαλείμματα του 15ωρου ύπνου μου, ή σε κάποιο όνειρο, είχα μια ακόμα επιφοίτηση, όμοια τρίγωνα και συστήματα εξισώσεων πηδούσανε στο κεφάλι μου, ξύπνησα και είχα τη λύση (νομίζω). Πήρα μολύβι και χαρτί, έκανα κι άλλα σχέδια, δυνάμεις και τάσεις και νούμερα πήραν πιο συγκεκριμένη μορφή στο κεφάλι μου. ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤΩΡΑ; Όσο για σχέδια σε autocad, ούτε για αστείο... Πριν να ανοίξω το word, έκανα μια βόλτα από την πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης της σχολής. ΠΑΡΑΤΑΣΗ 2 ΜΕΡΕΣ! Ευκαιρία για ξεκούραση, πολύ ασχολήθηκα σήμερα. Δε γράφω κι ένα ποστ, γιατί μου γκρινιάζουν κιόλας; Κι όπως θα καταλάβατε, ναι ζω, απλά με το δικό μου, βραδυπόδειο τρόπο :Ρ

4 comments:

Sourotiri said...

Εγώ πάλι, όντας από την άλλη μεριά, αυτή των συνεπών στις υποχρεώσεις τους ανθρώπων, όταν βλέπω τέτοια φαινόμενα (δηλαδή τους ασυνεπείς να την βγάζουν λάδι στο τέλος, δικαιούμενοι από κάποιου είδους θείας συνομωσίας της τύχης), τσατίζομαι πάρα πολύ.

Ένα πράγμα μόνο θα σου πω, και δεν στο λέω από κακία φυσικά αλλά σαν φιλική συμβουλή, το έχω δει να γίνεται: Μια φορά θα είναι που θα την πατήσεις, και αυτή η μια φορά θα είναι σημαντική.

Take care!!!

black fairy said...

@Sourotiri
Στα σημαντικά, και σε όσα επηρεάζουν άλλο κόσμο, είμαι πάντα συνεπής.. Στις βλακείες ή σε πράγματα που έχουν να κάνουν αποκλειστικά και μόνο με μένα, ακόμα κι αν πρόκειται να την πατήσω, είμαι ότι να 'ναι.
Ευχαριστώ πάντως :)

Anonymous said...

ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ Κ ΣΕΝΑ. ΕΔΩ Κ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ Κ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΩ. ΚΑΘΕ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΛΕΩ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ Κ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΩ. Κ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΩ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΒΛΗΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ. ΣΕ ΚΟΒΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ. Κ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΑΣ. ΚΟΝΤΕΥΩ ΤΡΙΑΝΤΑ Κ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΝΙΚΗΣΑ. Κ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ. ΤΑ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΕΠΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ. ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ Κ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΔΙΝΩ ΟΛΑ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ Κ ΑΓΧΟΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

black fairy said...

@Anonymous
Εντάξει, μην τρελαίνεσαι! Δεν είναι τόσο χάλια τα πράγματα!!!