Tuesday, 27 December 2011

Φώτα, στέφανα, κουφέτα, action!

Αυτό που παρατήρησα φέτος τα Χριστούγεννα είναι ότι κάτι δεν πάει καλά με τον κοσμο που είναι στην ηλικία μου (βάζω κι ένα +/- 2 για να καλύψω όλες τις περιπτώσεις που έχω στο μυαλό μου). Αρραβωνιάζονται, παντρεύονται και γκαστρώνονται όλοι μαζικά! Την πρώτη φορά είπα "δε γαμιέται, μια είναι" αλλά όταν το φαινόμενο πήρε διαστάσεις επιδημίας, άρχισα να αναρωτιέμαι αν εγώ είμαι καθυστερημένη για την ηλικία μου, που δε σκέφτομαι νυφικά και παιδιά και κουμπάρους, ή αν μας ρίχνουν κάτι στο νερό... Μωρέ λες να είναι αλήθεια όλα αυτά για τα chemtrails;
Ακόμα κι αν έχεις τελειώσει τη σχολή σου στα 22, και έχεις σχέση χρόοοοονια πολλά, και νιώθεις καλά.. Είσαι στα 24 σου έτοιμη να κλείσεις σα γυναίκα; Δε θες να φλερτάρεις, να βγεις, να πηδηχτείς με άλλους, ρε αδερφέ, θεωρητικά τουλάχιστον, για όλη την υπόλοιπη ζωή σου (κανείς δεν παντρεύεται με την προοπτική ότι σε ένα χρόνο θα ξεκατινιάζονται για το πλυντήριο πιάτων); Είσαι έτοιμος να αφήσεις τα σχέδια για ταξίδια και τρέλες, για να περάσεις το εκπληκτικό σου DNA στις επόμενες γενιές μια ώρα αρχύτερα; Και οκ, καταλαβαίνω ότι υπάρχουν άνθρωποι που από τη μέρα που άρχισαν να καταλαβαίνουν τι παίζει γύρω τους ετοιμάζονται για τη "μεγάλη μέρα" που θα ενωθούν με το άλλο τους μισό ενώπιον θεού και ανθρώπων, αλλά πόσοι είναι αυτοί;
Και μετά σκέφτομαι λίγο περισσότερο, κι αναρωτιέμαι σε ποιό βαθμό έπαιξε ρόλο στην απόφαση αυτή η Mercedes που οδηγεί ο λεγάμενος, ή το ταξίδι στο Παρίσι που της έκανε δώρο στα γενέθλιά της, και δε θέλω να ζω σ'αυτόν τον πλανήτη πια, δε θέλω να πιστέψω ότι -ακόμα και στον ευρύτερο- κοινωνικο μου περίγυρο υπάρχουν άτομα που σκέφτονται έτσι. Ναι, μας έχει επηρεάσει όλους η κρίση, ναι, το να μοιράζονται 2 άτομα το ενοίκιο και τους λογαριασμούς είναι ευκολότερο.. αλλά... παίρνεις τόσο σημαντικές αποφάσεις αποκλειστικά και μόνο μ'αυτό το κριτήριο; Αποφασίζεις να εγκλωβίσεις τον εαυτό σου και να χαραμίσεις τα νιάτα και τη ζωντάνια σου, απλά και μόνο για να νιώθεις ασφάλεια; Κι αν είναι έτσι, υπάρχει και η συγκατοίκηση ρε άνθρωποι!
Ίσως είμαι, όπως πολλές φορές, κυνική και αυστηρή με τον κοσμο γύρω μου, κι ίσως μου λείπουν πληροφορίες για τη δυναμική στα ζευγάρια που έχω στο νου μου, αλλά... συγχωρήστε με που δε μπορώ να πιστέψω πως ξαφνικά βρήκαν όλοι το ταίρι τους, ξέρω πια πως στις σχέσεις τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται..

7 comments:

maria said...

I couldn't agree more... ;)

black fairy said...

@maria
Είμαστε πολλοί :)

Lúthien said...

Βάλε κι άλλον ένα στη λίστα. ;)
Και καλή χρονιά!!! :)

black fairy said...

@Luthien
Καλή Χρονιά Κοριτσάκι!!! Σε είχαμε χάσει!!! Έλα να γίνουμε πολλοί! :D

yvris said...

Αν και πρεπει να σου ριχνω 1-2 χρονια, δεν εχω παρομοια εμπειρια με τη δικη σου, μονο ενα ζευγαρι φιλων μου στην ηλικια μου παει για γαμο και ειναι και μαζι πολλα χρονια. Μηπως εχει να κανει το γεγονος οτι ζεις σε πιο μικρη πολη κι εχει πεσει επιδημια; Η μηπως οι παρεες σου ειναι μεγαλυτερης ηλικιας; Καλα σε καθε περιπτωση συμφωνω μαζι σου, τι ειναι αυτο το πραγμα που τους εχει πιασει! Εγω φρικαρω και μονο στην ιδεα!

black fairy said...

@yvris
ΕΥΤΥΧΩΣ δεν είναι οι παρέες μου, είναι απλά άνθρωποι που τυχαίνει να γνωρίζω, και είναι σε ηλικίες από 22 ως 26 περίπου, από αμόρφωτους μέχρι ανθρώπους με μεταπτυχιακά, παντού, όχι μόνο εδώ... αν ήταν καθαρά τοπικό ή ηλικιακό φαινόμενο, μπορεί να μη μου έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση!

Anonymous said...

Το καλύτερο θα ταν να σου δώσω κάρτες μου και να παίρνεις ποσοστά επί των εισπράξεων...