Thursday, 15 September 2011

Οι κανόνες του καλού αλκοολικού

Λίγα, ομολογουμένως, χρόνια ποτισμένα με μεγάλες ποσότητες αλκοόλ, και η παρέα με μεγαλύτερους και καλύτερους πότες από μένα, με έχει οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι, για να μην ξυπνήσεις την επόμενη μέρα ΣΚΑΤΑ!, πρέπει να έχεις στο μυαλό σου 3 απλά πράγματα:


  1. Όσο πίνεις, ότι κι αν πίνεις, το συνοδεύεις με τεράστιες ποσότητες νερού. Μειώνει και τη χωρητικότητά σου σε αλκοολούχα, και τη συγκέντρωσή τους στο στομάχι σου. Και μην ξεχνάς, σε κάνει να κατουράς πιο πολύ, κι έτσι να αποβάλλεις όποιο από τα ζουμιά του διαόλου και να πίνεις.
  2. Δεν μπερδεύουμε όσο μπορούμε τα ποτά. Εάν, ωστόσο, για τον α, β, γ λόγο δεν μπορείς να το αποφύγεις, δεν πίνεις ποτέ ζυμωμένα (βλέπε μπύρα) με αποσταγμένα (ουίσκι, βότκα κλπ). Και όμως, όποιος το σκέφτηκε είχε αφιερώσει χρόνο στο να κάνει έρευνα πάνω στο θέμα, έχει δίκιο.
  3.  Όταν είσαι ένας κούτσικος άνθρωπος, όπως εγώ, μην πίνεις ΠΟΤΕ παρέα με μη κούτσικους, αρσενικούς, πιο αλκοολικούς από σένα! Το 'χουνε πιο πολύ ρε παιδί μου, ότι και να κάνεις! Αν δε, έχεις και περίοδο, πιες μια μπυρίτσα, και σκάσε.

Αν δεν ακολουθήσεις αυτούς τους 3 απλούς κανόνες, βρίσκεσαι στη φάση που είμαι εγώ τώρα: με ένα πονοκέφαλο από δω ως απέναντι, κι ένα στομάχι που στην ιδέα και μόνο φαγητού ή ποτού, χοροπηδάει, κι όχι από χαρά!
 ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΥ

10 comments:

astakoulis said...

Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου και αν θες να ξέρεις τις εκτύπωσα και τις κόλλησα στο γραφείο μου.. :P Τώρα θα πίνω χωρίς πρόβλημα. Και το μεθύσι τέλειο κορίτσια!

yvris said...

Καλες οι συμβουλες και θα προτεινα κι αλλη μια: να εισαι φαγωμενος και κατα προτιμηση με κατι λιπαρο. Εμενα με βοηθαει παρα πολυ οτιδηποτε περιεχει μαγιονεζα, και πριν το μεθυσι και μετα για να ισιωσω.

Και για το χανγκοβερ πολυ νερο και μπανανες, και ΟΧΙ παυσιπονα! υπομονη!

black fairy said...

@astakoulis
Εεεε! Μη με κοροϊδεύεις! :( :Ρ
Δυο μέρες έκανα να στρώσω!

@yvris
Πωπω ναι! Δίκιο έχεις για το λιπαρό! Και όλο το λέω κι όλο το ξεχνάω!
Επίσης μετά από κακό μεθύσι, μπορείς να φας μαγιονέζα; Γιατί εγώ νερό καμιά μπανάνα και με το ζόρι!

yvris said...

Κοιτα ειναι πως του καθεται του καθενα το τι τον αηδιαζει! Μια φορα ας πουμε ειχα γινει γκολ με μπυρες και τσικουδια..! μετα για να καταλαβεις πηρα ενα σαντουιτς και πεταξα το τυρι και το ζαμπον κ εφαγα μονο το ψωμι με τη μαγιονεζα :Ρ κι αυτο τυχαια το ανακαλυψα οτι με βοηθουσε, οταν με ταισε μια φορα ενας φιλος που με κραταγε να μην πεσω :P εσενα μπορει να μη σου καθεται ας πουμε.

black fairy said...

@yvris
Μπύρες τσικουδιές έπινα το βράδυ πριν το ποστ! :Ρ
Μετά από μεθύσι δε μου κάθεται τίποτα για να είμαι ειλικρινής χεχε
Σε κρατούσε να μην πέσεις αλλά σε έπεισε να φας ο φίλος σου;;; θαρραλέος!

Poe said...

υπαρχει και το ιδανικο οριο στο οποιο βρισκομαι τωρα, δεν μπορω να το περαγραψω αλλα ειμαι σίγουρος οτι ολοι το ξερετε.


διαφερει σε ποσότητα για τον καθένα, αλλά η άσθηση ειναι ηιδια

black fairy said...

@Poe
Το ιδανικό όριο όμως είναι πολύ πολύ οριακό, και δύσκολα το πετυχαίνεις!:Ρ

Poe said...

Εγω ειμαι Τζενται:)

Poe said...

Εγω ειμαι Τζενται:)

black fairy said...

@Poe
Όοοοο,τι πεις ;)