Saturday, 30 July 2011

Πάειιιιι!

Επί χρόνια αστειευόμουνα ότι θα "χάσω" την ταυτότητά μου, γιατί έχω μια αισχρή φωτογραφία από όταν ήμουν 13 ή κάτι τέτοιο, αλλά επειδή είμαστε στην χώρα που μετά την ανακάλυψη των υπολογιστών, των δικτύων και του ίντερνετ, τα επίσημα κρατικά έγγραφα συνεχίζουν να μαζεύονται σε στίβες, να πιάνουν σκόνη και να ταΐζουν ποντίκια, το είχα αποφύγει σαν σωστός και νομοταγής πολίτης.
Σήμερα, λοιπόν, που είχα 1002 άσχετα πράγματα να με βασανίζουν και να με κάνουν να μην μπορώ να κοιμηθώ, την ώρα που στριφογύριζα στο κρεβάτι, μου καρφώθηκε να δω τι κατηγορία είναι το δίπλωμα οδήγησής μου. Ανοίγοντας το πορτοφόλι μου, βρίσκω την απαράδεκτη ταυτότητα, το πάσο, το τρίπτυχο, την κάρτα του ΑΤΜ, της βιβλιοθήκης, ό,τι άχρηστο μπορείς να φανταστείς, αλλά όχι το δίπλωμα! Πανικός!
Δε γαμιέται, λέω, θα είναι σκόρπιο στην τσάντα. ΟΧΙ. Στην άλλη τσάντα που πήρα προχτες που βγήκα; ΟΧΙ. Στο πάτωμα; ΟΧΙ. Μέσα στην άγρια νύχτα ντύνομαι, πάω στο αμάξι, το κάνω άνω κάτω (θα ψάξω και αύριο με το φως βέβαια). ΟΧΙ. Ψάχνω τις τσάντες και το πορτοφόλι μου αλλες 2-3 φορές μήπως δεν είχα δει καλά. ΟΧΙ.
Συμπεραίνουμε, λοιπόν, αγαπητοί φίλοι, ότι μάλλον το όμορφο ροζ χαρτάκι που μου δίνει την ελευθερία να μπαίνω στο μικρό κόκκινο αμαξάκι μου και να αλωνίζω έχει εξαφανιστεί. Θα ρωτήσω κι από δω από κει μπας κι έχει βρεθεί ώς τη Δευτέρα, αλλά υποψιάζομαι ότι άδικα θα μπώ στον κόπο.
Μια και δεν μπορεί να με πάρει για κανένα λόγο ο ύπνος τώρα, έκανα το σχετικό googlαρισμα για να είμαι όσο πιο έτοιμη γίνεται τη Δευτέρα νωρίς νωρίς, και FYI τα απαραίτητα έγγραφα για επανέκδοση διπλώματος είναι τα παρακάτω (αχρείαστα να 'ναι!):
  • Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση (έντυπο Α8)
  • Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου
  • Μία πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου
  • Απόδειξη Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας για καταβολή ποσού 30 ευρώ, την πρώτη φορά, και 60 ευρώ τη δεύτερη, τρίτη κλπ., στην περίπτωση απώλειας ή κλοπής της άδειας οδήγησης
  • Αποδεικτικό Δημοσίου Ταμείου για την είσπραξη παγίου τέλους χαρτοσήμου και εισφορών υπέρ τρίτων, των 9,02 ευρώ
  • Παράβολο 30 € από Εθνική Τράπεζα για την εκτύπωση
  • Αίτηση εκτύπωσης άδειας οδήγησης (έντυπο)

Κι είχα 70 ευρώ να κάθονται και δεν ήξερα τι να τα κάνω........... 

5 comments:

Poe said...

Direct Madmani

zizugataki said...

Μήπως αν ψάξεις καλύτερα με το φως της μέρας το βρεις;
'Η αν χαλαρώσεις και σκεφτείς που αλλού μπορεί να είναι.
'Οταν ψάχνεις υπό πίεση δεν βρίσκεις τίποτα και μετά κάποιο ωραίο πρωί εμφανίζεται το δίπλωμα εκεί που δεν το περιμένεις.

Poe said...

Ναι, είναι το επόμενο πρωινό της μέρας που έχεις βγάλει καινούριο δίπλωμα.

black fairy said...

@zizugataki
Έχω κάνει το σπίτι άνω κάτω 100 φορές, με το φως του ήλιου, του φεγγαριού, κεριών, λαμπτήρων πυρακτώσεως, εξοικονόμησης ενέργειας και black light αλλά τίποτα... Επίσης επισκέφθηκα και όοολα τα μέρη τα οποία έχω πάει τις τελευταίες μέρες, αλλά πάλι τίποτα. Αύριο το πρωί θα πάω για καινούριο :/

@Poe
Μη μου λες τέτοια σε παρακαλώ...! Όχι αν βγάλω καινούριο το παλιό δε θα βρεθεί ποτέ! :Ρ

stefanos maximos said...

Γεια!
ειμαι ο Στεφανος Μαξιμος και αυτα ειναι τα μπλογκ μου :
http://mag-gr.blogspot.com (για ελληνικα περιοδικα)
http://blogo-gr.blogspot.com (για ελληνικα μπλογκ)
http://imertv.blogspot.com (για ελληνικη τηλεοραση)

Αν θελεις διαβασε τα και αν σου αρεσουν γινε μελος και βαλε τα στη λιστα σου.
Θα κανω κι εγω το ιδιο και θα σε διαβαζω.

Ευχαριστω.