Monday, 14 February 2011

No more red hearts, please

Πάντα μου την έδινε η σημερινή "γιορτή", όπως και όλες του είδους της. Όταν είσαι ερωτευμένος, οικολόγος, ευαισθητοποιημένος για το ΑΙDS και όλα τα σχετικά, δε χρειάζεσαι μια συγκεκριμένη μέρα για να δείξεις τι νιώθεις, να μην πάρεις το αμάξι για να πας στο περίπτερο, να κλείσεις τη βρύση να μη στάζει σπαταλώντας νερό ή να κάνεις σεξ με προφυλακτικό.. Δε χρειάζονται παρελάσεις και στολές και τυμπανοκρουσίες. Ή το 'χεις ή δεν το 'χεις, απλά τα πράγματα.
Ευτυχώς δε βγαίνω και πολύ έξω τον τελευταίο καιρό, καθώς προετοιμάζω το έδαφος για το τελευταίο στάδιο της παράνοιάς μου -την εμβόλιμη εξεταστική-, κι έτσι δε βλέπω τα γεμάτα καρδούλες και αρκουδάκια και κόκκινα εσώρουχα μαγαζιά, που προσπαθούν, εκμεταλλευόμενα τις πρόσκαιρες καύλες των ερωτευμένων που του χρόνου πιθανότατα θα γιορτάζουν τον έρωτά τους με κάποιον διαφορετικό από τον φετινό, να κάνουν κι αυτά τζίρο.. Αν και το μαλακισμένο το google μου τα χαλάει κάθε φορά που ανοίγω το chrome..
Κι ας λέει όποιος θέλει ότι φέτος που δεν έχω κάποιον να σνομπάρουμε τον Άγιο παρέα δεν είμαι ορθολογίστρια και κουλ, αλλά μια κλασική περίπτωση του "όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια", μπορεί να θυμηθεί τί έκανα πέρυσι, πρόπερσι, πριν 5 χρόνια την αντίστοιχη μέρα για να συνειδητοποιήσει ότι απλά λέει μαλακίες.. Στο κάτω κάτω, και αν ήθελα να είμαι με κάποιον απλά για να είμαι με κάποιον και να ανταλλάσσουμε μαλακισμένα δωράκια θα μπορούσα να το κάνω, και -καλώς ή κακώς- ερωτευμένη είμαι..
Αυτό δε σημαίνει ότι θα αλλάξει κάτι από αυτά που χρόνια φωνάζω, έχω δεν έχω κάποιον δίπλα μου.. Θες να πεις στον άλλον ότι είναι το άλλο σου μισό ή ότι θα τον αγαπάς "για πάντα"; Πάρ'του ένα δωράκι μια μέρα που θα ξέρεις ότι θα είναι το βράδυ πτώμα από τη δουλειά, κάντε κοπάνα από τη δουλειά και πηγαίνετε μια εκδρομή, πες του ότι τον αγαπάς κοιτώντας τον στα μάτια, αν το κάνεις σπάνια..

8 comments:

dad said...

Θα συμφωνήσω μαζί σου, ότι δεν πρέπει να περιμένει το ημερολόγιο κανείς για να γιορτάσει, εφόσον έχει λόγους να το κάνει αυτό. Πιστεύω γενικά ότι οι γιορτές (Βαλεντίνου, Πάσχα, Χριστούγεννα κλπ) είναι για αυτούς που γιορτάζουν... και μόνο για το ότι τους υπόλοιπους τους βυθίζουν περισσότερο στην δυστυχία τους, φτάνει για να τις ακυρώσει σαν ιδέα και να τις καταστήσει μαλακία σαν γεγονός. Ρίξε και μια εμπορικοποίηση μέσα, και έδεσε. Άλλη μία φαυλότητα στην καθημερινή βλακεία...

black fairy said...

@dad
Δεν με κάνει πιο δυστυχισμένη, ίσα ίσα, πες με κακιά, χαίρομαι να κοροϊδεύω τους άλλους που "γιορτάζουν" :Ρ

SorroWords said...

Είμαι από κείνους που δεν περιμένω μια γιορτή να δείξω οτι είμαι ερωτευμένη. Παρόλα αυτά θα το βρω ως και ρομαντικό αν το αμόρε μου μου κάνει ένα μικρό δωράκι.

Τωρα που δεν έχω αμορε απλώς το διασκέδασα βλέποντας τους αλλους να χαζοχαίρονται. Γιατί οταν είσαι ερωτευμένη -είτε έχεις είτε όχι ανταπόκριση- όλα σου φαίνονται όμορφα!

dad said...

Χαίρομαι που το βλέπεις έτσι, εύχομαι να ισχύει πάντα:-)

Lúthien said...

Μπορώ να διαφωνήσω??....
Δεν είμαι fan του τόσο μεγαλοποιημένου concept της ημέρας αλλά η αλήθεια είναι πως άλλη μία αφορμή για να "γιορτάσεις" αυτό που νιώθεις θα είναι πάντα καλοδεχούμενη. Αλλά εγώ είμαι από τα άτομα που ακόμη γιορτάζουν την μηνιαία επέτειο μετά από 4 χρόνια και σκοπεύουν να το κάνουν για πολλά ακόμη. :)

Και φαντάσου ότι είχα ακριβώς τις ίδιες ιδέες. Αλλά με έπεισε τελικά....... :Ρ

Lúthien said...

Θα ήθελα στο "μεγαλοποιημένο" να προσθέσω το "γελοιοποιημένο".

black fairy said...

@SorroWords
Δίκιο έχεις, απλά τώρα τελευταία είμαι πολύ πιο bitch από ότι συνήθως κι απλά γυρίζει το μάτι μου με πράγματα που σε άλλες φάσεις απλά θα περνούσαν απαρατήρητα.. :Ρ

@dad
:)

@Luthien
η αλήθεια είναι ότι δεν έχει επιχειρήσει κάποιος να με πείσει ποτέ, οπότε, ίσως του χρόνου να σας γεμίσω την οθόνη με καρδούλες, που ξέρεις; :Ρ
Να είστε καλά κι ερωτευμένοι για άλλα 104 χρόνια :*

anisixos said...

Αν θες διαβασε την εκ βαθεων συγκλονιστικη εξομολογηση του Τηλεμαχου στο μπλογκ μου :

http://anisixos.blogspot.com/2011/02/blog-post_12.html