Monday, 28 February 2011

Πλαγιότιτλοι

Τέλος. Έληξα επιτέλους, δυο μέρες πριν την ώρα του, αυτόν τον δίμηνο μαραθώνιο που κάποιος θα μπορούσε να αποκαλέσει εξεταστική. Δεν περίμενα ποτέ να περάσω και τα 12 που είχα πει ότι θα δώσω, αλλά δεδομένων των συνθηκών (βλέπε το ανοσοποιητικό, την περίοδο, την γκαντεμιά μου κλπ) και τα 5 που πέρασα (και με βαθμούς, όχι αστεία!) είναι μια τεράστια και πρωτοφανής για τα τελευταία χρόνια επιτυχία. Παθαίνω κάτι κρισάρες του στυλ "Δώστε μου εσείς το πτυχίο και θα τα διαβάσω μόνη μου τα υπόλοιπα", αλλά δε μου κάνουν τη χάρη, κι ας είμαι καλό παιδί!

Μουσικές Εμμονές. Πάντα τις είχα, αλλά πρέπει να σταματήσω κάποια στιγμή να ακούω Madrugada όλη μέρα, κάθε μέρα, στο σπίτι, στο αυτοκίνητο, στο δρόμο.. Όχι ότι έχω βαρεθεί, ή ότι παίζει κάτι τέτοιο κάπου στο κοντινό μέλλον, αλλά για δεύτερη φορά είδα όνειρο και το πιο έντονο χαρακτηριστικό του ήταν το τραγούδι *των Madrugada βεβαίως* που έπαιζε κάπου στο βάθος, κι αυτό νορμάλ δε μου κάνει... (οκ οκ μη βαράτε, δεν ήμουνα ποτέ νορμάλ νορμάλ, το ξέρω!)

UPS. Λέω να παραγγείλω επιτέλους υπολογιστή σήμερα. Δεν το καθυστέρησα πολύ, 2 μηνάκια μόνο. Το μαλακισμένο UPS του αδερφού μου που κελαηδούσε (wtf έτσι γράφεται αυτό; γιατί;) στις 7 και κάτι το πρωί, με έκανε να πάρω μια πολύ σημαντική απόφαση. Δε θα πάρω εγώ. Τόσα χρόνια δεν είχα πρόβλημα, η μητρική μου άφησε την τελευταία της ανάσα όταν προσπάθησα να περάσω το κωλοKaspersky (για τους φίλους "Κασπερσκάι, αντιβιωτικό", πότε θα φάω ξύλο δεν ξέρω!), άρα.. για τον ύπνο μου, ρε γαμώτο!

Εμμονές Γενικά. Τελικά, μισός χρόνος δεν είναι τίποτα. Περνάει τόσο γρήγορα, που ούτε το καταλαβαίνεις. Απλά μια μέρα βλέπεις την ημερομηνία, συνειδητοποιείς ότι έχουν περάσει 6 μήνες, (180 μέρες πολύ δεν ακούγεται;), και λες "Χτες δεν ήταν;". Ποτέ δεν το είχα πάρα πολύ με τις επετείους, αυτήν όμως.. την μνημονεύω. Το άκουσα το "Πάντα ανάποδη αυτή η κοπέλα ρε παιδί μου.."!

Και η απορία χρόνια η ίδια. "Am i good or bad?"


5 comments:

SorroWords said...

Καλο μήνα νεραιδουλα!
Congrats για τη μάχη με την εξεταστική!
Πάμε για τα επόμενα! xD

black fairy said...

@SorroWords
Καλό μήνα, καλές απόκριες, καλό εξάμηνο, όοολα καλάαα! :)
Ευχαριστώ, ελπίζω να τα πήγες κ εσύ καλά!

SorroWords said...

Κοριτσακι που σε χάσαμε πάλι?
Ελπίζω να σαι καλά, χρονια μας πολλα και για χτές!

Εχεις μια προσκληση για blogoπαιχνιδο στο http://secret--obsessions.blogspot.com/2011/03/blog-post_09.html Αν θέλεις, πέρνα να την παραλάβεις και να παίξεις κι συ! :D

Φιλακια πολλα!

FRAGILE DREAMS said...

Θα σταθώ στις μουσικές εμμονές σου και θα σου πω ότι σε καταλαβαίνω.Ξέρω πώς είναι να ακούς (ειδικά) Madrugada όλη την ώρα.Αν, δε, κοτσάρεις (:-Ρ) και Anathema.. τότε ετοιμάσου για βαριά ναρκωτικά..

Υ.Γ.: Majesty...
Majestic!!

black fairy said...

@SorroWords
Εδώ κι εκεί με χάσατε, αλλά όπως βλέπεις δε γλιτώνετε από μένα χιχι!
Τρέχω να παραλάβω την πρόσκληση! :D

@FRAGILE DREAMS
Οπ! τί κάνεις; Το 'χω κάνει και το combo, κι όμως είμαι ακόμα εδώ! :Ρ
To Majesty είναι απλά το τραγούδι της ζωής μου..