Saturday, 22 January 2011

Διάλειμμα νούμερο 74,2

Θεωρία:
Η ώρα είναι 10.15, κι αν και είχα πει ότι θα κάνω διάλειμμα στις 11, όταν κλείνω τα μάτια βλέπω διανύσματα, πίνακες, χώρους και υποχώρους να παίζουν κυνηγητό, οπότε αποφάσισα να επισπεύσω τη διακοπή για διαφημίσεις. Paranoid android να παίζει στο youtube και συνεχίζουμε... Και ποιος θα την πληρώσει; καλά το κατάλαβες, αναγνώστη μου, ΕΣΥ! Πάρε ανάσα, ακολουθεί παραλήρημα!

Εξισώσεις - Αποδείξεις:
Ο καφές έχει παγώσει εδώ και ώρα, αλλά εξακολουθώ να πίνω μια γουλιά κάθε λίγο και λιγάκι, γιατί ξέρω ότι:

(λίγος ύπνος) + (γραμμική άλγεβρα) + (λίγος καφές) =
=black fairy νάνι αγκαλιά με το καρβουνολάπτοπ (1)

Άσε που ξέρω ότι αν πιω λίγο ακόμα θ'αρχίσω ή να χοροπηδάω χωρίς λόγο κι αιτία, ή να μπινελικώνω όλον τον κόσμο, χωρίς ιδιαίτερο λόγο, απλά επειδή το μάτι μου αποφάσισε να γυρίσει ανάποδα. Άρα:

(πολύς καφές) + (γραμμική άλγεβρα) + (άγχος) + (κούραση) =
= black fairy στα πρόθυρα της νευρικής κρίσης (2)

Επειδή ακόμα δεν έχω αξιωθεί να δω τι θα κάνω με την καμμένη μητρική δουλεύω με το καβουρδιστήρι, δηλαδή ένα λάπτοπ ετών.. 7 ή κάτι τέτοιο, που στα χρόνια των υπολογιστών πλησιάζει τα 112, κι αν και έχει υπάρξει πολύ καλό μαζί μου, όταν κάνει γύρω στα 5 λεπτά για να κλείσει το ένα pdf και να ανοίξει το άλλο, θέλω απλά να το πετάξω από το μπαλκόνι, να πάω να βρω τα απομεινάρια του, και να χορέψω πάνω τους το "άναψε το τσιγάρο, δώσ΄μου φωτιά":

(1) + (2) + (αρχαίο λάπτοπ) = black fairy στα πρόθυρα του χορού (3)


Δια του λόγου το αληθές - Διαγράμματα, Εικόνες:


Παρατηρήστε:

1. Τα σε απόσταση μισού χεριού μπισκότα, γιατί διάβασμα και φαι πάνε χέρι χέρι.
2. Φυσικά, τον κυριότερο καταναλωτή κάρβουνου της ευρωπαϊκής ένωσης, με χαρακτηριστικό pdf ανοιχτό. Σιγά μην το κλείσω, για να περιμένω την υπόλοιπη ζωή μου να ανοίξει!
3. Το πλήθος των καλωδίων στο οποίο μπερδεύονται στιλό, μολύβια, τα χέρια μου κλπ
4. Την χωρητικότητας 0.5l κούπα καφέ με το Τζακ και τη Σάλλυ, που αυτές τις μέρες είναι ο καλύτερός μου φίλος (thank you! το καλύτερο δώρο ever!).
5. Το άγαλμα της μαύρης νεράιδας (thank tyou * 2) που σύμφωνα με τον κατασκευαστή θα έπρεπε να διώχνει του εφιάλτες, κι επειδή δεν το κάνει, λειτουργεί σαν stand για τα ακουστικά μου.

Συμπέρασμα:
Μέχρι τις 10 του Μάρτη θα έχω πτέρυγα με το όνομα μου σε γνωστό τρελοκομείο της Ελβετίας, το οποίο οι γονείς μου θα επιμένουν ότι είναι spa!

Ασκήσεις:
Αποφύγετε όλα τα παραπάνω (Μονάδες 100)

Bonus - Ευχή:
Καλή μας εξεταστική! Που να αρχίσει κιόλας! (Mονάδες 10)

10 comments:

Sourotiri said...

Καλό κουράγιο :) Ακόμη θυμάμαι μερικά πολύ δύσκολα μαθήματα που έδινα, με αποκορύφωμα το τελευταίο μου μάθημα για πτυχίο... Ειλικρινά απορώ πως δεν άρχισε το κεφάλι μου να βγάζει καπνούς από τα αυτιά :)

Πολύ συμπαθητικό πάντως το γραφείο σου αν και μικρούλι :)

Σου εύχομαι καλή δύναμη και καλή τύχη στις εξετάσεις :)

dad said...

Καλή δύναμη και καλή επιτυχία. Και κυρίως μην έχεις άγχος, όχι μόνο γιατί δεν βοηθάει στο διάβασμα, αλλά γιατί τελικά δεν έχει νόημα (και τι έχει, τελικά θα μου πείς)... Κάνεις την προσπάθειά σου, και ότι κάτσει... απλά.
(BTW, μετά το λιτό και περιεκτικό ΟΧΙ, είπες να γράψεις κάτι παραπάνω :-))

τζελος μετζελος said...

σου γράφω από ένα λαπτοπ 6 χρονών που έχει ακόμα (και) υποδοχή για δισκέτα και προσπαθω να τελειώσω την (καταραμένη) εργασία σε ms office 2003.
What do you think about that? Μη παραπονιέσαι καθόλου...

black fairy said...

@Sourotiri
Δεν θέλω ούτε να φανταστώ πως θα είμαι την άγια εκείνη ώρα που θα μου έχει μείνει μόνο ένα! (οξύμωρο το ότι την φοβάμαι και την περιμένω με λύσσα;)
Το γραφείο μου είναι μικρούλι γιατί όταν το "σχεδίαζα" ήθελα να έχω χώρο για την βιβλιοθήκη- υπερκατασκευή, και δεν το μετανιώνω, μια και το 99% των μαθημάτων το διαβάζω στο κρεβάτι :Ρ
Ευχαριστώ πολύ καλό μου, κι εσύ καλή τύχη, γενικά! :D

@dad
Ξέρω ξέρω... την έχω πατήσει με το άγχος πάμπολλες φορές!
Μετά το όχι, είπα να σας δείξω ότι ξέρω μερικές λεξούλες ακόμα :Ρ

@τζελος μετζελος
Ωχ υπομονή σε καταλαβαίνω απόλυτα!!! Ανυπομονώ πάντως να επιστρέψω τεχνολογικά στο 2011! :Ρ
+θαυμάζω πραγματικά το πως κάθε φορά εμφανίζεσαι με άλλο όνομα :Ρ

MoonWalker said...

Σε καταλαβαίνω όσο δεν φαντάζεσαι.. Το μόνο που μπορώ να πω,είναι καλό κουράγιο σε όλους μας! Εξεταστική είναι, θα περάσει,που θα πάει..

black fairy said...

@Moonwalker
Καλη επιτυχία σε όλους μας, όλα θα πάνε καλά :)

FRAGILE DREAMS said...

LOL!!Έχουμε τον ίδιο υπολογιστή!!Πρώτη φορά βλέπω το pc μου να το έχει κι άλλος..6 χρόνια τον έχω και είναι σκυλί. Άντεξε μεταξύ άλλων ένα ποτήρι coca-cola πάνω στο πληκτρολόγιο,σκόνη ,μπίχλα και διαφόρων ειδών σφηνάκια στη δουλειά.Οπότε όσο αρχαίας τεχνολογίας κι αν είναι, οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι είναι one in a million. Όσο για την εξεταστική..καλή επιτυχία σου εύχομαι και ψυχραιμία.Όλα καλά θα πάνε like they always do..

black fairy said...

@FRAGILE DREAMS
Να το χαίρεσαι κι εσύ! :Ρ wi-fi δεν πιάνει ή εγώ είμαι τόσο ηλίθια που δεν το έχω βρει;
ελπίζω να πάνε καλύτερα από ότι συνήθως, αλλά ευχαριστώ πολύ για τις ευχές :*

FRAGILE DREAMS said...

Μάλλον το δεύτερο!..:-Ρ Πιάνει. Έχει στο πλάι δεξιά δίπλα από εκεί που δυναμώνει και χαμηλώνει έναν διακόπτη. ;-)
Περιμένουμε αναλυτικά αποτελέσματα στο τέλος της εξεταστικής..

black fairy said...

@fragile dreams
Όχι δεν έχει τίποτα!!! Οπότε μάλλον το λαπτοπ σου μοιάζει με το δικό μου, αλλά δεν είναι ίδια!
Θα φέρω και θα σκανάρω αναλυτική για να σας τη δείξω ;)