Friday, 17 December 2010

Καθυστερημένα ξεσπάσματα

Σας έχω βαρεθεί πια. Έχω βαρεθεί όλους εσάς που δεν κοιτάτε τα χάλια σας, αλλά τα δικά μου, και κάνοντας τη σύγκριση μέσα στο μικροσκοπικό και ποτισμένο από τον εγωισμό σας εγκέφαλο, νιώθετε καλά με τους εαυτούς σας, γιατί, ποτέ δε φτάσατε και ποτέ δε θα φτάσετε στην κατάστασή μου (θεός φυλάξοι!)
Ξέρετε ποια είναι πραγματικά η αλήθεια; Ναι.. Δεν είμαι καλά. Εδώ και καιρό. Όμως, αυτό συμβαίνει, γιατί μπόρεσα να κάνω το εγώ μου λίγο στην άκρη για να χωρέσει μέσα μου και ένας άλλος άνθρωπος, που ανεξάρτητα από το τί πιστεύετε εσείς, έκρινα ότι το άξιζε. Και κάνοντας αυτό, μπόρεσα να ζήσω και να νιώσω πράγματα, που όλοι εσείς ίσως να μη νιώσετε ποτέ, γιατί πολύ απλά, δε θα καταφέρετε να αφεθείτε όσο εγώ. Κι επομένως, να πληγωθείτε όσο πληγώθηκα.
Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που δεν μπορείτε να καταλάβετε γιατί έχω μειώσει τόσο τον εαυτό μου, γιατί έχω ανεχτεί και υποστεί τόσο πράγματα, γιατί διαχειρίζομαι έτσι τη σχέση μου με τον πρώην μου.
Και στο κάτω κάτω ξέρετε κάτι ακόμα; Δεν είναι δική σας δουλειά να μου υπαγορεύσετε τη συμπεριφορά μου, αυτό είναι κάτι που θα καθορίσουμε εκείνος κι εγώ. Και το ότι μπορούμε να το κάνουμε αυτό, ακόμα και μετά από όλα όσα έχουν γίνει, δείχνει σε ένα βαθμό το βάθος της σύνδεσής μας, την οποία ποτέ δεν διατυμπανίζαμε, όμως από την πρώτη στιγμή ξέραμε ότι ήταν εκεί, σε πείσμα των καταστάσεων, των αποστάσεων, των εμποδίων που υψώνονταν ανάμεσά μας.
Δεν αντέχω άλλο να βλέπω τα γεμάτα ειρωνεία βλέμματά σας, τη λύπηση και τη συγκατάβαση που χαρακτηρίζει τη στάση σας. Βαρέθηκα, κουράστηκα, κι όταν θα αρχίσω να ξεσπάω στ'αλήθεια, κι όχι με κείμενα σε μια οθόνη, πολλά πράγματα από αυτά που ξέρατε και πιστεύατε για μένα θα αλλάξουν. Κοιτάχτε τις σχέσεις και τους εαυτούς σας, τα λάθη τα δικά σας, όχι τα δικά μου. Καλώς ή κακώς, σε αντίθεση με εσάς, τα περισσότερα τα κάνω εις γνώσιν μου. Ανοίξτε τα γαμημένα μάτια σας, και χωνέψτε το!

45 comments:

poexania said...

Όλοι έχουμε προβλήματα, άλλοι τα λύνουν σιωπηλά. άλλοι τα αφήνουν, άλλοι τα κάνουν χειρότερα.

Απο τη στιγμή όμως που τα προβλήματα κάποιου γίνονται ανακοινωθέν σε ενα blog λογικό είναι να σχολιαστούν. Φαντάζομαι ότι το ξέρεις και απο μόνη σου αυτό και απλά έκανες τη συγκεκριμένη δημοσίευση προκειμένου να δεις τι απαντήσεις θα λάβεις.

Πάντως εγω στο είχα πει και παλιότερα, είναι καλύτερο τα προσωπικά να μένουν προσωπικά, εγω πχ ποτε δεν θα πω στο ίντερνετ "με παράτησε η κοπέλα μου", γιατί δεν αφορά την πλατιά μάζα, αλλά εμενα, εκείνη, άντε και μερικούς γνωστούς.

Πιστεύω δε, ότι τα blog είναι ενας τρόπος να πούμε στους άλλους "εδω είμαστε" που σημαίνει διάθεση για επικοινωνία, αλλά και διάθεση για να τραβήξουμε την προσοχή. Σε αυτό λοιπόν το παζάρι όλοι έχουμε κάτι να πούμε, άλλος για σχέσεις, άλλος για την επανάσταση, άλλος για τέχνη, άλλος για όλα τα παραπάνω. Όμως πρέπει επίσης να ξέρεις, οτι παρά την ανωνυμία, αυτή η ψηφιακή πλευρά του εαυτού μας, εκτίθεται και κρίνεται.

Οπότε ότι και να λες εσυ, όσο γράφεις τα προσωπικά σου και έχεις τα σχόλια ανοιχτά, θα ακούς το μακρύ και το κοντό το καθ ενός.
Λαγωνικάκης Φραγκίσκος

black fairy said...

@poexania
Το παρεξήγησες απίστευτα το θέμα!
Μιλάω για πολύ συγκεκριμένα άτομα του πολύ στενού μου περιβάλλοντος, που εδώ και καιρό έχουν υιοθετήσει μια απίστευτη στάση που ποτέ δεν περίμενα, έχουν βάλει μια περούκα δικαστή, κι έχουν αρχίσει να μοιράζουν κρίσεις και ποινές που κανείς δε ζήτησε!

Sourotiri said...

Παρακολουθώ εδώ και καιρό τον θρήνο σου και, όπως έχεις συμπεράνει, είμαι αμέτοχος. Αλλά τώρα νιώθω την ανάγκη να σου πω το εξής:

Πρόσεξε πολύ όσον αφορά τους ανθρώπους που έχεις γύρω σου. Φρόντισε να ξεχωρίσεις την κακοπροαίρετη από την καλοπροαίρετη ατάκα, γιατί, ακόμη και αν έχουν το ίδιο περιεχόμενο, έχουν τεράστιες διαφορές. Πρόσεξε μην χάσεις σημαντικούς σου φίλους από όλη αυτή την ιστορία, γιατί αν καταλάβεις ότι κάποιοι από αυτούς έχουν δίκιο, ίσως να είναι πολύ αργά και να μείνεις με το πουλί στο χέρι.

Αυτό μόνο.

black fairy said...

@Sourotiri
Ξέρεις τί μωρέ; Ότι και να γίνει, τρέχω σαν το μαλάκα, να είμαι δίπλα σε όποιον με έχει ανάγκη, να τους κάνω να νιώθουν καλά κλπ κλπ, και πίστευα ότι σε αντίστοιχη φάση θα είχα αυτούς τους ανθρώπους δίπλα μου, όχι να κάνουν τούμπες όταν το ζητάω, αλλά να με κάνουν να νιώθω λίγο καλύτερα. Όταν βλέπω ότι δεν υπάρχει η παραμικρή διάθεση κατανόησης από πολύ κοντινούς μου ανθρώπους (όπως νόμιζα), απογοητεύομαι και θυμώνω. Όταν κάποιος έχει δίκιο, ακόμα κι αν δεν το θέλω, δεν μπορώ παρά να το αναγνωρίσω. Έτσι, οι σημαντικοί θα μείνουν, οι άλλοι.. μάλλον όχι.
Υποψιάζομαι πως ο θρήνος φτάνει στο τέλος του, πάρτε ανάσα ανακουφισμένοι :Ρ

poexania said...

Οκ, απλά είναι εύκολο να καταλάβει αυτό κάποιος.

Είπα και εγω, αυτή είναι πιο psycho απότι νόμιζα...

Οι φιλίες είναι περίεργο πράγμα, συνήθως εμένα, στις μαύρες μου, μου αρκεί μια βόλτα με ενα φίλο, και ας μην του εξομολογηθώ τίποτα σχετικά με το τι με προβληματίζει. Συνήθως αυτό το μικρό διάλειμα ξεγνοιασιάς απέναντι σε έμπιστα άτομα με βοηθάει.

Ευτυχώς έχω καμπόσους τέτοιους φίλους να πολεμάνε με τα προβλήματα μου και ας μην το εχουν καταλάβει:)

black fairy said...

@poe
ΕΕΕ δεν είμα psycho!
Έχω κι εγώ 1-2 τέτοιους ανθρώπους, ξέρω τι λες.. :)

Sourotiri said...

Γλυκιά μου είναι ένα πράγμα το τι πιστεύεις ΕΣΥ ότι πρέπει να κάνεις όταν κάποιος αντιμετωπίζει ένα ζήτημα και ένα άλλο, διαφορετικό πράγμα το τι πιστεύουν αντίστοιχα οι άλλοι. Το γεγονός ότι εσύ συμπεριφέρεσαι με έναν Α τρόπο, δεν σου εγγυάται (και δεν θα έπρεπε) ότι θα σου συμπεριφερθούν αντίστοιχα. Και αυτό γιατί εσύ και ο φίλος σου είστε διαφορετικά άτομα.

Η κατανόηση που επιζητάς είναι ένα θέμα, αλλά αν ο άλλος πιστεύει ότι έχεις ξεπεράσει κάποια όρια (που θέτει ο ίδιος, με την λογική του) δεν γίνεται να υπάρχει. Δηλαδή, αν εγώ χωρίσω με την Λίνα και τρώω σκατά αγελάδας για να την πείσω να επιστρέψει (λέμε και κάτι ακραίο για να σου τονίσω αυτό που εννοώ), πως μπορώ να ζητήσω από τους φίλους μου να με καταλάβουν;

Προφανώς, το δίκιο και το άδικο είναι έννοιες εντελώς υποκειμενικές. Αν και εσύ πίστευες ότι έχεις δίκιο αλλά και ο ψύχραιμος τρίτος παρατηρητής, δεν θα υπήρχε καν θέμα. Εδώ προφανώς μιλάμε για διαφορετικές οπτικές, που δεν σημαίνουν απαραίτητα ότι οι άνθρωποι δίπλα σου δεν σε αγαπούν.

Στα λέω όλα αυτά γιατί υπήρξα αυτός που στο ποστ σου βρίζεις. Είδα την ζωή μιας αδερφής μου (όχι φίλης, είχε ξεπεράσει αυτή την έννοια) να γίνεται σκατά επί χρόνια ολόκληρα για κάτι που εγώ πίστευα ότι είναι τελειωμένη ιστορία. Ό,τι έλεγα το έλεγα με αγάπη, αυτό τουλάχιστον δεν μπορούσε ούτε η "αδερφή" μου να το αμφισβητήσει. Για μένα, κάποια πράγματα δεν θέλαν κολαούζο.

Τελικά ξέρεις τι έγινε; Έστω και αργά (για τα δικά μου δεδομένα), ξεπέρασε την τελειωμένη ιστορία (γιατί ήταν όντως τελειωμένη) και με δικαίωσε λέγοντας μου ότι είχα δίκιο.

Βέβαια, ποτέ δεν την πίεσα για κάτι, και όταν αισθανόταν άσχημα είχα μια ζεστή αγκαλιά για τα δάκρυά της. Είμαι όμως σίγουρος, πως η αντίθεσή μου και μόνο στις πράξεις της την έκανε να νιώθει άβολα.

Θα σου πρότεινα απλά ό,τι σου είπα και πριν, να ξεχωρίσεις την κακοπροαίρετη κριτική και να την στείλεις στον διάολο και ακόμη παραπέρα. Όσον αφορά την καλοπροαίρετη κριτική, ακόμη κι αν δεν είσαι έτοιμη να την δεχτείς, μην την ρίχνεις στα σκουπίδια. Ίσως κάποια στιγμή σου έρθει μπούμερανγκ.

poexania said...

"ΕΕΕ δεν είμα psycho!"

Δεν σε πιστεύω :P

black fairy said...

@Sourotiri
Δεν έφτασα τόσο πολύ στα άκρα, ώστε να χρειάζεται να ανησυχούν τόσο πολύ για μένα. Δεν καταστρέφω τη ζωή μου. Μέρα με τη μέρα είμαι καλύτερα, και το βλέπουν και άλλοι, εκτός από μένα.
Είπες κάτι πολύ βασικό, κι αυτό θα κρατήσω: "όταν αισθανόταν άσχημα είχα μια ζεστή αγκαλιά για τα δάκρυά της". Αυτό θα ήθελα, δεν είχα απαίτηση, να δω από ανθρώπους που είμαστε απίστευτα κοντά εδώ και πάρα πολλά χρόνια, και τελικά πήρα επικρίσεις για τα πάντα, και διαλέξεις για το πως κάθε ένας από αυτούς τους ανθρώπους είναι καλύτερος από μένα, στη διαχείρηση των σχέσεων, των φιλιών, των σχολών τους. Ενώ υπήρξαν και άλλοι που από το πουθενά ήταν εκεί, και αυτό το εκτίμησα απίστευτα.
Κι έχω και το εξής καλό.. ακόμα και στις μεγαλύτερες κρίσεις παραλογισμού, έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου κάτι που μου φωνάζει "Σοβαρέψου τί είναι αυτά που λες;", οπότε νομίζω ότι μπορώ να ξεχωρίσω την καλοπροαίρετη από την κακοπροαίρετη κριτική.
Ευχαριστώ πολύ που μοιράστηκες το θέμα από τη μεριά σου, πάντως :)

@poexania
Ο ψυχίατρος μου είπε ότι δεν είμαι!!! Α! και να μου λέτε πάντα ναι! Για το καλό σας! :Ρ

poexania said...

ενα παλιό μου ποιηματάκι σου αφιερώνω που αιριάζει πιατεύω στην περίσταση. Απο αφορμή αυτό το αναδημοσίευσα και στο καινούριο μου blog(το είχα αναρτήσει πριν απο καιρό στο παλιό)

Ιδού


=Ανιμαλίες=

“Δεν θέλω άλους λεονταρισμούς”,
πρόσταξε το λιοντάρι,και η κουκουβάγια
τους ζήτησε να μη βγαίνουν έξω τη νύχτα.

Τότε τα υπόλοιπα ζώα αρχίσαν να τους κράζουν αναστατωμένα,
“σταματήστε επιτέλους”, φώναξε το κοράκι, και ο αλιγάτορας τους παρακάλεσε
να μην χυνούν κροκοδείλια δάκρυα.

“Δέν πρέπει να χώνετε τη μύτη σας εκεί που δεν σας σπέρνουν”,
τα συμβούλεψε ο τρυποκάρυδος,
ενώ ο παπαγάλος επανέλαβε ότι δεν κάνει να παπαγαλίζουν.

Μέχρι που ο χάνος έβγαλε το κεφάλι του απ’ το νερό λέγοντας νευριασμένος,
“τι με κοιτάτε όλοι σας με ανοιχτό το στόμα;”
“Είναι επειδή βλέπουμε την γελοία φάτσα σου”, του απάντησε ο τυφλοπόντικας.

Τέλος

black fairy said...

@Poexania
Και τι θέλει να (μου) πει ο ποιητής;;;;;;;;;;!!!;;;;!!!!

Πλάκα πλάκα δε θα θελες να μπορούσες να το κάνεις με τον Ελύτη ή τον Καββαδία ή όποιον θες, και να μην πρέπει να ακούς τις παπαριές των φιλολόγων;

poexania said...

Νεραίδα δεν καταλαβαίνω τι θες να μου πεις. Τι να κάνω με τον Καβαδία; Εγω είμαι στρειτ άνθρωπος...!

poexania said...

Αυτό που θέλω να σου πώ με το ποίημα που έγραψα είναι ότι είναι εύκολο να κάνουμε κριτική στους άλλους αλλά όταν πρόκειται για τον εαυτό μας παραβλέπουμε τα ελατώματα(όχι όλα μερικά)

τώρα αν αυτό που λες για τους φιλολόγους το πας στα πιθανβά ορθογραφικά λάθη που έχει το κείμενο, δεν νομίζω ότι εξ αιτίας αυτών χάνεται η ουσία, και βαριέμαι να τα βάζω στο word για να τα διορθωνω.

Poexania said...

Και δεν αναφερόταν σε σένα αλλά σε κείνους που λες ότι σε κρίνουν. Βέβαια αυτό το πράγμα το κάνουμε όλοι ανάλογα την περίπτωση.

black fairy said...

@poexania
Καλά καλά.. Κι επίσης, gay η straight, δε μπορείς να μην αναγνωρίσεις ότι ο καββαδίας είναι εκπληκτικός!

poexania said...

Ναι αλλά μου λές να το κάνω με τον Καββαδία και με τον Ελύτη, αυτά είναι παρεξηγήσημα πράγματα. Ας μου έλεγες να το κάνω με τη Σαπφω ξέρω γω, αν και θα είχε αυτή ενστάσεις.

black fairy said...

@poexania
Στη Σαπφώ και τις φίλες της όλο το μυαλό σας, καταραμένα αρσενικά! :Ρ

poexania said...

Ε ξέρεις, για τις κρύες νύχτες του χειμώνα:)

black fairy said...

@poexania
Κρασί, τζάκι, καλή παρέα και κάστανα θέλουν οι κρύες νύχτες του χειμώνα! Όχι σάντουιτς....!

poexania said...

Το τζάκι να το βρω πού;
Αμα βρείς τζάκι πες μου να φέρω τα κάστανα να κάνουμε ρεφενε...

Εδω εχω μια ηλεκτρική σόμπα τις πλάκας και κάθομαι και προσπαθώ να διαωβασω για τις εργασίες.

Ούτε τζάκια ούτε σάντουιτς...

Κρίση σε ολα τα επίπεδα:)

Όπου να ναι θα μου κόψουν και το ρεύμα.

poexania said...

Σκέψου με σαν ένα φτωχό φοιτητή απο αυτούς στα ελληνικά σήριαλ που δουλεύει το πρωί στις οικοδομές και το βράδυ αναγκάζεται να πουλήσει το κορμί του σε παντρεμένες κυρίες με εξωσυζυγικές αναζητήσεις για να μπορεσει να πληρώσει τα δίδακτρα.

Αχαχα

απο ελληνικό σήριαλ το ξεκίνησα και το πήγα σε ελληνική τσόντα...

black fairy said...

@poexania
Τί σκατά σε αναγκάζουν να διαβάζεις καλέεε;

poexania said...

Φέτος εχω τα μαθήματα "ιστορία της τέχνης", "ανθρωπογεωφραφία και υλικός πολιτισμός" και τέλος "πολιτικές ιδεολογίες του 20 αιώνα" που είναι και το αγαπημένο μου.

Σπουδάζω στο Ελληνικό Ανοικτό(όχι και τόσο) Πανεπιστήμιο με τίτλο σπουδών, "Σπουδές Στον Ευρωπαικό Πολιτισμό"

Εσύ σε ποιό τμήμα του πολυτεχνείου είσαι αν επιτρέπεται γιατί εχω πολλούς γνωστούς εκεί.

Poexania said...

Και δεν με αναγκάζουν να τα διαβάζω, θέλω και τα διαβάζω, απλά έλεγα να το δραμματοποιήσω λίγο το πράγμα:P

Είχα πρωτύτερα σπουδάσει κάτι που δεν μου άρεσει και εδω και 3 χρόνια το πήρα απόφαση και ξανασπουδάζω αυτό που μου αρέσκει.

black fairy said...

@poexania
Καλά κάνεις τέκνον μου! Είναι ενδιαφέροντα, αν δεν πρέπει να εξεταστείς σ'αυτά...
Στο Μηχανικών Περιβάλλοντος είμαι, που όσο και να το βρίζω.. μ'αρέσει! :)

poexania said...

Σου κάνει μάθημα κανένας Γιάννης Κατσ........;

black fairy said...

@poexania
Noμίζω πως όχι, αλλά μπορεί και ναι.. :Ρ

poexania said...

Ήσουν απόλυτα σαφής, τόσο σαφής που μπορεί να σου δώσουν και κανένα υπουργείο:ΟP

black fairy said...

@poexania
Θέλω να έχω εναλλακτικές. Άμα δε δουλέψει το πολυτεχνείο να στραφώ στην πολιτική χεχε

poexania said...

Πρόσεξε ποιονών το μέρος θα πάρεις, έρχεται επανάσταση, μην πάθεις ότι έπαθε ο Χατζηδάκης:)

poexania said...

Νεραίδα, αν θέλεις διάβασε το πολλύ εμπνευστικό άρθρο του Celin, πιστεύω ότι αξίζει(έτσι για να αλλάξουμε και θέμα).

http://celinathens.blogspot.com/2010/12/blog-post_15.html

black fairy said...

@poexania
Ωραίος ο Celin! :D

poexania said...

Έχετε μελετήσει στην σχολή για ανθρωπο-οικολογία(ή αστική οικολογία);

black fairy said...

@poexania
Μπα.. αυτό είναι πιο πολύ στο δικό σου αντικείμενο!

poexania said...

http://poexania.wordpress.com/2010/12/24/moonstalking/

poexania said...

http://www.youtube.com/watch?v=ZwQnorGhQhs&feature=player_embedded#!

Κι άλλοι έχουν ξεσπάσματα...

don't you feel the need;

black fairy said...

@poexania
Έχει πλάκα η απόπειρα "αφύπνισης" μου.. Δε χρειάζεται, ξέρω τι παίζει. Απλά είμαι σχεδόν αγοραφοβική δεν μπορώ να πάω σε πορείες. :Ρ

poexania said...

Δεν σου είπα να πας σε πορείες.
Για άλλο σκοπό σε θέλουμε εσένα, θα ζωστείς με εκρηκτικά και θα πας να πέσεις απάνω στον Πάγκαλο. Μια απλή απόπειρα για να ταίσουμε τα παιδιά του τρίτου κόσμου θα είναι.

black fairy said...

@poexania
Καινούρια ταινία: "Βρέχει Παγκαλοκεφτέδες"

Poexania said...

ΑΧΑΧΑΧΑ!!!

Θα γελάσει ο κάθε πικραμένος μουτζαχεντίν!!!


...μεσα στο χριστουγεννιάτικο πνεύμα είμαστε, μοιράζουμε απλόχερα αγάπη και δώρα...χο χο χο

black fairy said...

@poexania
Έτσι δεν πρέπει να είναι; :)

poexania said...

Υποθέτω πως ναι...

Κάνα νεο;

Εγω ξεαρρώστησα και παω να γράψω άρθρο!!!

black fairy said...

@poexania
Άρρωστος χριστουγεννιάτικα; Σε συμπονώ, με το να είμαι το πιο αρρωστιάρικο πλάσμα του κόσμου, το έχω πάθει πάμπολλες φορές!
Άρθρο χριστουγεννιάτικα; Θα σε συμπονούσα αν δεν είχα βάλει τα βιβλία μου στο βάθος του ψυγείου, μακριά από τα μάτια και το μυαλό μου, μέχρι να μπει ο καινούριος χρόνος (είμαι μεγάλο ρεμάλι, το ξέρω)!

poexania said...

Ευτυχώς δεν αρρωσταίνω πολύ, 1-2 φορές το χρόνο και αν, επειδή κινούμαι χειμώνα καλοκαίρι με τη μηχανή.

Αναφορικά με το διάβασμα 3 εργασίες να παραδόσω των Gενάρη(πλέον 2 γιατί την μια την έκανα), οπότε δεν έχω καιρό για πολυτέλειες, ασε που μου αρέσει κιόλας να χωνω τη μούρη μου στα βιβλία.

Όσο για το blog, για εμένα πάντα το γράψιμο ήταν μονόδρομος. Μπορεί να μην έμαθα ποτέ ορθογραφία, μπορεί να βαριέμαι να διορθώνω τα κείμενα που γράφω, μπορεί, μπορεί και πολλά μπορεί. Πάντως απο την ηλικία των 14ων που επηρρεασμένος απο τα παιδικά βιβλία που διάβαζα τότε, έγραψα την πρώτη μου χειρόγραφη ιστοριούλα, μέχρι και σήμερα, δεν σταμάτησα ποτέ να εκφράζομαι με αυτόν τον τρόπο. Με ποιήματα, με ιστορίες, με άρθρα κλπ.


Ευχαριστώ πάντως για την συμπόνοια, θα εκτιμηθεί:)

poexania said...

Τώρα αυτό με τα βιβλία στο ψυγείο, είχα ακούσει κάτι πόντιους που εβάζαν τις εφημερίδες για να έχουν φρέσκα νεα, αλλά για βιβλία δεν το έχω ξανακούσει.

Έχει και αυτό ράφια μεν...

τεσπα όπως τη βρίσκει κανείς.