Thursday, 11 November 2010

ΟΥΓΚ!

Μπορεί να μικροδείχνω λίγο...
.. να μην ξεπερνάω το 1 κι ένα Milko που λέει και η μαμά ενός φίλου...
.. το βάρος μου να είναι λίγο πάνω από τα 40 κιλά...
.. η φωνή μου να είναι λεπτή έως αηδίας και λιγάκι τσιριχτή...
.. να μην κυκλοφορώ με ταγέρ και χαρτοφύλακα και γόβες στιλέτο από το πρωί ως το βράδυ σα σούπερ φτασμένη μηχανικός, μια και δεν είμαι...

Αλλά γαμώ την πουτάνα μου άνθρωποι στις γαμημένες σάπιες ελληνικές υπηρεσίες, είμαι 23 χρονών, παλεύω να τελειώσω το μπουρδέλο το Πολυτεχνείο, ΘΕΛΩ ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟ!

Έχω βαρεθεί να μη μου δίνουν τους βαθμούς του μικρού στο σχολείο, γιατί δεν πιστεύουν ότι είμαι μεγαλύτερη, να μου ζητάνε ταυτότητα για να μου φέρουν μια μπύρα, να με ρωτάνε αν είμαι ενήλικη όταν πάω να βγάλω διαβατήριο, να με αγνοούν και να μου συμπεριφέρονται σαν παιδάκι και να με διώχνουν χωρίς να με βοηθήσουν και να έχουν την απαίτηση να είμαι και ευγνώμων που μου αφιέρωσαν χρόνο, σαν παιδάκι με παράλογες απαιτήσεις που του κάνουν τη χάρη για να μην κλαίει!

Έτρεχα από τις 8.30 το πρωί σήμερα για την κωλομελέτη, και μαντέψτε! Δουλειά φυσικά δεν έκανα!

19 comments:

poexania said...

Να παίρνεις μαζί σου και τον κηδεμόνα σου

FRAGILE DREAMS said...

Δεν ξέρω πώς είναι να περνάς μια τέτοια κατάσταση, αλλά μου ακούγεται σαν κάποιου είδους «κατάρα». Η συμβουλή μου είναι να μην σε καταβάλλει γιατί μόνο χειρότερα γίνεται το πράγμα. Αποδεξου αυτό που είσαι, κατάλαβε ότι το μικρό παρουσιαστικό σου δεν μπορεί ποτέ να επηρρεάσει τα μεγάλα της ψυχής σου και όλα θα είναι οκ. Μόνο όταν σεβαστείς και εκτιμήσεις το πώς είσαι θα το εκτιμήσουν και θα το σεβαστούν και οι υπόλοιποι.
Και στην τελική.. send them all to hell! Το παν είναι να γουστάρεις εσυ τον εαυτό σου.
Τις καλησπέρες μου..

FRAGILE DREAMS said...

Only you can heal your life
Only you can heal inside..

Άσχετο αλλά.. σχετικό..

black fairy said...

@poexania
Τόσα χρόνια αυτό κάνω, αλλά κάποτε θα πρέπει να το κόψω!

@fragile dreams
Καλησπέρα καλό μου!
Θα ήθελα τόσο πολύ να τους στείλω όλους στο διάολο, αλλά μετά θα βγω και η κακιά της παρέας και δε λέει!
"Αποδεξου αυτό που είσαι, κατάλαβε ότι το μικρό παρουσιαστικό σου δεν μπορεί ποτέ να επηρρεάσει τα μεγάλα της ψυχής σου και όλα θα είναι οκ. Μόνο όταν σεβαστείς και εκτιμήσεις το πώς είσαι θα το εκτιμήσουν και θα το σεβαστούν και οι υπόλοιποι." πολύ όμορφο :))

Όλα είναι σχετικά ;)

FRAGILE DREAMS said...

Πάντως έχω βαρεθεί να βλέπω κοπέλες που έχουν πολύ ωραίο σώμα (όχι τέλειο) να επιμένουν ότι πρέπει να κάνουν δίαιτα. Ή να είναι ομορφες και να γκρινιάζουν για το «πώς είναι έτσι». Είναι κρίμα! Η μόνη λέξη που μπορώ να χρησιμοποιήσω. Ελπίζω να μην είσαι μια από αυτές. Αλλά αν είσαι κανε στον εαυτό σου τη χάρη και κοιτάξου στον καθρέφτη χωρίς να σε επηρρεάζουν οι τυχόν πληγές σου. Δες τον εαυτό σου όπως θα σε έβλεπα εγώ ή εκείνοι που σε αγαπούν. Πιστεύω πως θα νιώσεις ελεύθερη..

black fairy said...

@fragile dreams
Κοιτάζω τον καθρέφτη αλλά δεν ξέρω αν βλέπω τα ίδια που θα βλέπατε και οι άλλοι. Έχω ένα θέμα αυτοπεποίθησης από τη μέρα που γεννήθηκα, αλλά θα το στρώσω.. νωρίς είναι ακόμα! Ευχαριστώ για την υποστήριξη! :*

poexania said...

Ρε παιδία ο διάογος, και με το συμπάθειο, έχει καταντήσει σαν διαφήμηση για σερβιετάκια, "το φοράς περπατάς και πετάς", "νίωσε ανάλαφρη" κλπ.

Αυτά είναι δευτερεύοντα προβλήματα, ο κόσμος αυτή τη στιγμή έχει πολυ πιο σοβαρά, μην παγιδεύεστε μόνο στο σώμα και στο εγώ σας, καταλήγετε να είσαστε μόνες-οι.

Συμβουλή, άνοιξε τα αυτιά σου και τα μάτια σου και τα προβλήματα σου, αυτού του είδους, θα γίνουν παρελθόν.

poexania said...

Και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ανοίξεις τα μάτια σου απο το blog μου

www.poexania.wordpress.com

αχαχαχαχα!!!

poexania said...

Αν δεν μπορέσω να το δεις κι εσύ, μοιάζει σαν να μην τό' χω!
ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ (από τα Μονόχορδα-1979)

Δεν σε προτρέπω να γδυθείς και να αρχίσεις να τρέχεισ γυμνή στην πόλη, απλά καταλαβαίνεις τι θέλω να πω, το έχεις; Κοινωνησε το...(και δεν εννοω το σώμα σου κατ ανάγκη μην παρεξηγηθώ)

FRAGILE DREAMS said...

@poexania
Συμφωνώ απόλυτα με το point σου. Απλά πιστεύω ότι αν δεν πιστεύουμε στους εαυτούς μας δεν θα καταφέρουμε ποτέ να αλλάξουμε τίποτα σε αυτόν τον γαμημένο κόσμο. Αν και, εδώ που τα λέμε, έχω χάσει κάθε ελπίδα στο ενδεχόμενο καλυτέρευσης του κόσμου.

Regards..

poexania said...

Μα αν ενδιαφερθούμε για τον κόσμο, ο εαυτός μας θα είναι πάλι που θα ενδιαφέρεται. Πρέπει όμως να καταφέρνουμε να προβάλουμε τον κόσμο στο εγώ μας και όχι μόνο το εγω μας στον κόσμο, δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.

Να προσπαθούμε δηλαδή να κατανοούμε και όχι μόνο να μας κατανοούν.

poexania said...

Όσο για την ελπίδα, ο κόσμος καλυτερεύει, απλά δεν πρέπει να το απαιτείς μόνο αλλά να το προσπαθείς κιόλας, διότι δεν καλυτερεύει απο μόνος του...

Και όπως λεω πάντα, όταν κανεις κάτι πρέπει να το κάνεις επειδή το θεωρείς σωστό και όχι επειδή περιμένεις να πετύχεις Sony(tm) και καλά.

Αυτό βέβαια το έχω πάρει απο τον Καντ και το έχω παραλλάξει λιγάκι.

FRAGILE DREAMS said...

Απ' ότι καταλαβαίνω τις ίδιες απόψεις έχουμε για τον κόσμο πάνω κάτω. Απόψεις για τις οποίες δέχομαι πόλεμο καθημερινά. Αλλά δεν μασάμε. Χαίρομαι όταν διαπιστώνω ότι δεν είμαι μόνος μου σε αυτό. Ευτυχώς ή δυστυχώς το εγώ μας ευθύνεται για όλα, καλά και άσχημα. Μόνο αν κάνουμε ο καθένας την δική του προσωπική επανάσταση συνείδησης μέσα του, θα καταφέρουμε να επαναστήσουμε και ενάντια του συστήματος. Αλλά επιμένουμε να κρατιομαστε μακριά από τους εαυτούς μας. Και τα κόμματα βοηθάνε σε αυτό. Αλλά πραγματικά πιστεύω πως εμείς οι ίδιοι ευθυνόμαστε πιο πολύ από κάθε ηγεσία.

poexania said...

Θα τοποθετηθώ αργότερα Fragile Dreams όσον αφορά αυτό για τα κόμματα διότι τώρα εχω ζόρι να τελειώσω μια εργασία.

black fairy said...

Παιδάκια μου δε σας γράφω, απλά παρακολουθώ την κουβέντα σας και δε χώνομαι σαν την τσουτσού στη μέση :)

yvris said...

Βlack fairy μια καλη ιδεα ειναι οταν πας για τις δουλειες σου αυτες να φορας κατι πιο "επαγγελματικο" ωστε να ψαρωνουν, γιατι τελικα το στησιμο εχει πιο μεγαλη σημασια απο το παρουσιαστικο. Στο λεει αυτο βεβαια μια κοπελα που τα χει ολα αυτα χ*σμενα, κι ακομα κ στην αποφοιτηση μου θα παω με φαρδυ τζην, αλλα εχω παρατηρησει οτι δυστυχως κανει διαφορα.

black fairy said...

@yvris
Το ξέρω, αλλά.. πήγα ντυμένη όπως θα πήγαινα για δουλειά: τζιν. μπλουζάκι - ζακετάκι. μπαλαρίνα. Και πολύ τους γαμώ το δία μου δε θα ντύνομαι νύφη για να πάω σε 2 υπηρεσίες!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν φταίει το ντύσιμο αλλά η φάτσα... :(

FRAGILE DREAMS said...

Η ηλίθια η σύγχρονη νοοτροπία ειναι που φταίει.Δεν ασχολούνται με το τι είσαι αλλά με το τι φοράς, πώς δείχνεις κλπ.Για μένα μην αλλάξεις το στυλ σου για κανέναν.Δεν νομίζω πως υπάρχει άνθρωπος που να το αξίζει.

black fairy said...

@fragile dreams
Δε σκοπεύω να το κάνω χιχι ;)