Sunday, 20 June 2010

Από Μήτσος.. Μητσοτάκης!

Όσοι με ξέρουν έχουν καταλάβει περισσότερο ή λιγότερο, ότι δεν είμαι το κλασσικό κοριτσάκι. Κάνω καλύτερη παρέα με ένα μάτσο αγοριών, παρά με κορίτσια, δεν με νοιάζουν πολύ τα ρούχα και βαριέμαι τα ψώνια μέχρι θανάτου, δεν με πιάνουν τα κλάματα με "καφρίλες", δεν κοκκινίζω με σεξουαλικά αστεία, βρίζω σα λιμενεργάτης, δε φοράω φούστες... Ο μπαμπάς μου μάλιστα, ενώ έχει και ένα γιο, τον τελευταίο καιρό φωνάζει εμένα για να δούμε mundial, και τον έχω εκπλήξει με τις γνώσεις μου πάνω στο άθλημα -αν και ακόμα πρέπει να τον βάζω κάθε φορά να μου εξηγεί το γαμημένο το οffside, για να το καταλάβω για 3 λεπτά και να το ξεχάσω ως το επόμενο.
Είναι, έτσι, εύκολα κατανοητό, γιατί δε με πειράζει πολύ όταν με φωνάζουν οι φίλοι, οι γονείς μου και ο καλός μου πλέον, "Μήτσο", και με κοροιδεύουν για τη νταλίκα και το μουστάκι μου.

Τον τελευταίο καιρό, ωστόσο, το έχω πάει ένα βήμα παρακάτω. Η γκαντεμιά που με δέρνει, δίπλα από το μήτσο κόλλησε και ένα τάκη, κι έτσι είμαι πια ο "Μητσοτάκης".
Απλά παραδείγματα του γιατί έγινε αυτό παραθέτω παρακάτω:
1. Δεν μπορώ να πιάσω ποτήρι ή άλλο εύθραυστο αντικείμενο, χωρίς να πέσει κάτω, να γίνει θρύψαλα, να με κόψει και να κάνει τον κόσμο μπουρδέλο.
2. Πάω να δώσω μάθημα που έχω ξεπατωθεί να διαβάζω επί βδομάδες, δεν μπορώ να μάθω 2 πράγματα, κι αυτά όχι μόνο πέφτουν, αλλά και παίρνουν μαζί τις 5 από τις10 μονάδες, με αποτέλεσμα να είναι σχεδόν σίγουρο ότι το μάθημα πάει για Σεπτέμβρη.
3. Τη μέρα που δίνω το δεύτερο μάθημα της εξεταστικής, και με ήδη κακή διάθεση λόγω της προηγούμενης αποτυχίας, ξυπνάω με πυρετό, παρά τους 40 βαθμούς που φτάνει η θερμοκρασία περιβάλλοντος.
4. Σαν να μην έφτανε ο άκυρος πυρετός, έρχεται και η περίοδος, και με ρίχνει τέζα δυο μέρες, με αποτέλεσμα να πάει το διάβασμά μου ακόμα πιο πίσω.

.. και η εξεταστική δεν έχει φτάσει ακόμα στη μέση της. Να δω πότε θα σπάσω και τα 4 άκρα μου μαζί..

Θα σας παρακαλέσω, αγαπητοί μου αναγνώστες, να χτυπήσετε κανένα ξύλο, να κάνετε το σταυρό σας, να φτύσετε στον κόρφο σας, να κάνετε ένα ευχέλαιο, αν έχετε παπά πρόχειρο, γιατί δεν ξέρω αν διαβάζοντάς με, θα αποκτήσετε κι εσείς την ικανότητα να καταστρέψετε τον κόσμο, απλά κάνοντας αισιόδοξες σκέψεις και σχέδια! :Ρ

17 comments:

Magica said...

Εγώ πάντως οφείλω,σαν πιστή αναγνώστριά σου και κάποια που δείχνει κατανόηση στο δράμα πραγματικά που ζεις,να σου στείλω οοοοόλη τη θετική μου ενέργεια...!!!!Να τελειώσει και η γαμημένη η εξεταστική,να βρεις τον παλιό καλό εαυτό σου που σίγουρα δεν είναι γκαντέμης!!!!!!!!Απλά τέτοια ώρα οι καταστάσεις μεγαλοποιούνται!!!!

NeReiD said...

hahahaha auto giati thumizei polu emena??? den nomizw na eisai esu i egw i o kathe apo mas pou exei eksetastiki na einai gkantemis , exw ftasei pleon sto sumperasma pws apo moni tis i eksetastiki einai kati gkantemiko...opote think positive kai ola tha teleiwsoun se liges meres.. :)) Kali epityxia sta epomena kai min ptoeisai!!!Filika mia pisti s anagnwstria :D

black fairy said...

@Magica
Ευχαριστώ πολύ! Όσο περισσότερη θετική ενέργεια έρχεται, τόσο καλύτερα νιώθω! :D

@NeReiD
Πολλούς πιστούς αναγνώστες έχω, με συγκινείτε! Δεν το είχα σκεφτεί ότι μπορεί η εξεταστική να είναι η αιτία που έχω γίνει η επόμενη παγκόσμια απειλή! :Ρ

Lúthien said...

Κάτι τέτοια posts σου διαβάζω και καταλαβαίνω γιατί με τράβηξε τόσο το ιστολόγιό σου...
Αν εξαιρέσουμε τη λατρεία σου στη στρογγυλή θεά (της οποίας είμαι κατά εκ πεποιθήσεως) θα μπορούσε κανείς να πει ότι είμαστε κάτι σαν αδελφές ψυχές. :Ρ

Επειδή όμως, δυστυχώς, με διακατέχει κι εμένα ένα έμφυτο - ίσως και κληρονομικό - χάρισμα να καταστρέφω τα πάντα γύρω μου με μία πολύ απλή θετική σκέψη δεν θα κάνω τίποτα από τα όσα προτείνεις κι απλά θα σου ευχηθώ μεγαλόψυχα BREAK A LEG!!!!! ;)

Πολλά πολλά φιλάκια Μήτσο μου... :)

black fairy said...

@Luthien
Ε όχι και λατρεία για τη στρογγυλή θεά, το παράκανες!
Ευχαριστώ για τις αρνητικές σου σκέψεις αδερφή ψυχή! Τα έχουμε ξαναπεί, πρέπει να βρεθούμε κι από κοντά! :)
Φιλάκια τριχωτά κι αρρενωπά :*

poexania said...

"Φιλάκια τριχωτά κι αρρενωπά :*"

Αυτό πάντως ήταν πολλύ ψινάκης...

black fairy said...

@poexania
Οι ίδιες ποσότητες τεστοστερόνης τρέχουν στις φλέβες και των δυο μας :Ρ

poexania said...

Μόνο που αυτού ίσως τρέχουν και άλλες ουσίες, όπως κοκαίνη για παράδειγμα:)

Πράμα νεο; Εγω εχω βρεί τη μούσα μου, το ΠΑΣΟΚ, το οποίο με εμπνέει τόσο με αυτά που κάνει που γράφω όλη την ώρα με αφορμή αυτό. Η μούσα Γιωργάκης!

black fairy said...

@poexania
Κι εμένα μου τρέχει παρακεταμόλη! :Ρ
Η μούσα σου είναι αξιολύπητη. Ήρθε και πίστευε ότι μπορούσε να αλλάξει την κατάσταση -και γιαυτό τον πίστεψε κι ο κόσμος- αλλά μπήκε σε πολύ βαθιά νερά και τώρα πνίγεται! Καημένος..

poexania said...

Μια χαρά κάνουν αυτό που υποσχέθηκαν(στα αφεντικά τους), δηλαδή το ξεπούλημα της χώρας.

black fairy said...

@poexania
Δεν είμαι άνθρωπος που θα μπλέξει σε πολιτικές συζητήσεις γιατί δεν ασχολούμαι πολύ, οπότε... ότι πεις. Είδες που δεν είμαι πνεύμα αντιλογίας;

poexania said...

Χωρίς να το λεω σεξιστικά, το βλέπω στο σύνολο τον blogs οι γυναίκες blogers έχουν την τάση να βλέπουν όλον τον κόσμο μεσα απο τον εαυτό τους ενω οι άντρες bloggers να προβάλουν τον εαυτό τους πάνω στον κόσμο. Έτσι οι γυναίκες γράφουν μέσα απο το πρίσμα του εσωτερικού τους "δαίμονα", ενω οι άντρες προσπαθούμε να στείλουν τον δαίμονα τους παντού.

Τώρα που το σκέφτομαι έχει και βιολογικές προεκτάσεις όλο αυτό, εμείς προσπαθούμε να διαδόσουμε το σπέρμα μας απο εδω και απο εκεί και εσείς να το συλάβετε και να το μετουσιώσετε σε κάτι δικό σας.

Λίγη επιείκια παρακαλώ γιατί είναι καλοκαίρι και δικαιολογούνται τέτοιου είδους συνειρμοί.

Πάντως η πολιτική δεν περιορίζεται στο "έμαθα τι ψήφισες πέρισυ το καλοκαίρι", και είναι αλήθεια οτι όσο και να μην ενδιαφέρεσαι εσύ για εκείνη, εκείνη ενδιαφέρεται για σενα, αφορά και καθορίζει τη ζωή σου.

Όχι ότι σου εγγυάται κανείς ότι αν ασχοληθείς με τα πολιτικά θα αλλάξεις κάτι στη ζωή σου, ίσως όμως δεις τα πράγματα, και τη ζωή σου λίγο πιο καθαρά.

Αν θες ρίξε και μια ματιά στο παρακάτω άρθρο για να δείς τι θέλω να πω.

http://poexania.wordpress.com/2010/04/23/%CE%B7-%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%BF%CE%B9/

black fairy said...

@poexania
Το διάβασα το άρθρο σου και συμφωνώ απόλυτα με όσα λες, αλλά όλα αυτά ισχύουν στην εποχή μας και όχι στην αρχαιότητα, με την προϋπόθεση ότι κάποιος φορέας πολιτικής σε εκφράζει, κι εμένα δυστυχώς κανένας δεν με εκφράζει. Μη μου αρχίσεις κι εσύ το να ξεκινήσω κάτι που να με εκφράζει κι ίσως εκφράζει και άλλους σαν κι εμένα, όμως, σε παρακαλώ.. Παρακολουθώ και ψάχνομαι σε ένα βαθμό, αλλά έχω απογοητευτεί κι έτσι κρατάω τις αποστάσεις μου.
Όσο για την εσωτερικότητα ή όχι των blogs σε συνάρτηση με το φύλο του ιδιοκτήτη τους, σε γενικές γραμμές η παρατήρησή σου είναι σωστή, αλλά πιστεύω ότι έχει να κάνει κυρίως με το ότι οι γυναίκες είναι απόλυτα φυσιολογικό και αναμενόμενο να εκφράζουν τα εσώψυχά τους, ενώ στους άντρες το ίδιο πράγμα θεωρείται κατακριτέο δείγμα αδυναμίας. Δεν είναι τόσο βιολογικό το θέμα.. :)

poexania said...

Μα οι λόγοι που θεωρείται δείγμα αδυναμίας είναι καθαρά βιολογικοί-εκελικτικοί:P

Ο άντρας πρέπει να είναι δυνατός, για να προστατεύει τα παιδιά και την γυναίκα. Η γυναίκα ωφείλει να ψυχαναλύει τον εαυτό της και τους άλλους έτσι ώστε να έχει καλύτερη κατανόηση των παιδιών της.

Είναι λοιπόν μάλλον και βιολογικό και κοινωνικό το θέμα.

Στην εποχή μας έχουν αμβλυνθεί τα πράγματα λιγάκι, έτσι μπορώ και εγώ να γράψω ελεύθερος οσα ποιήματα θέλω χωρίς να με πούνε gay...

Βέβαια και τα ποιήματα που γράφω είναι κοινωνικοπολιτικού τύπου, ειδικά αυτά που ανεβάζω στο blog.

Τώρα για την απογοήτευση που νιώθεις με τα πολιτικά...υπάρχει λύση αλλά παίρνει χρόνο και χρειάζεται και διάθεση.

black fairy said...

@poexania
Όλα έχουν βιολογική βάση, αλλά πολλές φορές αν το σκεφτείς, η κοινωνία επιβάλλει συμπεριφορές που αντιτίθενται στα ένστικτα. Καλό; Κακό; Ποιος ξέρει;
Πολιτικά τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να εμπνέομαι από την αναρχία, και σκοπεύω να το ψάξω.. Ουτοπικό; Ναι. Αλλά το να μπορείς να περιορίσεις τον εαυτό σου χωρίς να έχεις ανάγκη για δεσμοφύλακες και -πολλές φορές παράλογους- κανόνες είναι ελκυστικό.

poexania said...

Καταρχήν για να μιλάμε με ανοιχτά χαρτιά, εγώ είμαι Κομμουνιστής του ΚΚΕ είδους :P

Βασική έννοια στην πολιτική είναι το κοινωνικό συμβόλαιο, η συμφωνία που κάνεις δηλαδή, προκειμένου να παραδόσεις ενα μέρος της ελευθεριας σου για χάρην της κοινωνικής συνήπαρξης. Το σημερινο κοινωνικό συμβόλαιο θυμίζει συμφωνία με το διάολο, και συγκεκριμένα στη φάση που συνειδητοποιείς ότι σε εξαπάτησε, κάτι που θα έπρεπε να το ξέρεις απο την αρχή.

δες αν θέλεις σχετικό μου άρθρο(έχω για ολα τα θέματα όλο και κάτι γράψει:P)

http://poexania.wordpress.com/2010/06/15/%CF%86%CE%AC%CE%BF%CF%85%CF%83%CF%84-%CE%BF-%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B1%CF%82/

Αυτή η λεγόμεν συμπεριφορά που αναφέρεις, είναι η "ηθική", ο Αριστοτέλης την είχε ορίσει ως επανάληψη αγαθών πράξεων, απο εκεί και πέρα πολοί φιλόσοφοι μίλησαν για ηθική, όπως ο Καντ και ο Χέγκελ, ο καθένας απο διαφορετική οπτική γωνία.

Η ηθική λοιπόν, τα ήθη, εξαρτώνται απο την κοινωνία που ζούμε, το είδος τις κοινωνίας, τις συνθήκες. Οι πράξεις και οι συμπεριφορές που επιβάλλονται απο την ηθική ίσως μπορεί και αυτές να θεωρηθούν βιολογικές αν πάρουμε ως δεδομένο, κάτι που για κάποιους είναι ζητούμενο, ότι ο άνθρωπος είναι απο τη φύση του κοινωνικό ον.

Για παιρεταίρω αμπελοφιλοσόφηση, εφόσον θες και αντέχεις διάβασε τα παρακάτω άρθρα μου

http://poexania.wordpress.com/2010/05/16/%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1/

Σε αυτό κάνω μια εκτίμηση για το πώς μπορεί να μεταβληθεί ο κοινωνικός ιστός και τα ήθη

http://poexania.wordpress.com/2010/06/17/%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CF%89%CF%81%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B7%CE%B4%CE%AD%CE%BD/

Εδω μια μικρή απόπειρα να εντοπίσω, ως γεννιά του 80(1978 για την ακρίβεια) τι έχει αλλάζει απο τότε μέχρι τώρα.

http://poexania.wordpress.com/2010/06/13/hgf/

Και τέλος ενα παλιό μου άρθρο για τους "ρόλους" μας στην κοινωνία.

http://poexania.wordpress.com/2009/09/02/54/

Δεν απαιτώ βέβαια να τα διαβάσεις όλα αυτά, απλά στα στέλνω σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει παιρετέρω το θέμα.

Άντε τα λέμε

black fairy said...

@poexania
Άργησα λίγο, αλλά να 'μαι! Θα τα κοιτάξω :)