Wednesday, 6 January 2010

Βραβευθήκαμεν!

Ο κύριος Tachydromos από το blog Μικρές Τρελές Ιστορίες μου έκανε την τιμή να μου χαρίσει το "ηλιόλουστο βραβείο". Κοιτάζοντας, βέβαια, το κατάμαυρο blog και τα πράγματα που συνήθως γράφω, και βλέποντας την παντελή έλλειψη ήλιου ή φωτός, μπορώ να το αποδώσω στην -φυσικά εκτιμώμενη πάντα- αίσθηση χιούμορ του!
Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ, και νιώθω τουλάχιστον σαν να έχω πάρει το χρυσό θείο Oscar!

(δεν μου την ανέβαζε μέσω της url, σορρυ. η εικόνα βρίσκεται εδώ: http://4.bp.blogspot.com/_GFnU8ZIEt1k/S0SJhi-L-VI/AAAAAAAAAdY/MAaEAKac2r4/s1600-h/sunshineblogaward.jpg)


Τώρα είναι η σειρά μου να το δώσω κι εγώ σε 12 (ουάου είναι τόσο μεγάλος αριθμός δεν έχω τόσα δαχτυλάκια!) άλλους, οι οποίοι θα πρέπει
  • να τοποθετήσουν το βραβείο στο Blog τους
  • να το χαρίσουν κι αυτοί σε 12 bloggers της επιλογής τους
  • να βάλουν λίνκ στα ονόματα των bloggers που θα το χαρίσουν
  • να το ανακοινώσουν στο blog που το χάρισαν...
Drums pleaseeeee.... .... ... ...

And the winners are....

Η Λίνα, της οποίας οι ιστορίες για τα παιδάκια της είναι ο ορισμός του ηλιόλουστου.
Το Sourotiri, που μας προκαλεί σύνδρομο στέρησης και ανυπομονούμε να ανοίξει το Blog μετά τις διακοπές :Ρ
Η luthien, που αυτή κι αν δεν είναι μαύρη κι άραχνη, αλλά ίσως να γράψει τίποτα εάν της τονώσω το ηθικό με ένα βραβείο!
Οι Sapioi που κάθε φορά που τους διαβάζω κυλιέμαι στο πάτωμα απ'τα γέλια και φυσικά ακόμα μια απόδειξη ότι το tuc μας κάνει και γαμώ τα παιδιά.
Ο Υο!Reekas, άλλη μια εγγυημένη πηγή γέλιου ΑΡΑ τίγκα ηλιόλουστος.
η Κύπρια Drakouna.
και...
η ένοχη απόλαυση η a mpa.

12 δεν είναι, αλλά ελπίζω να με συγχωρήσετε. χεχε :Ρ

12 comments:

Lúthien said...

Καλά, 'οτι θα έπαιρνα "ηλιόλυστο¨βραβείο ΕΓΩ ποτέ δεν το περίμενα....... :Ρ
Παρόλ' αυτά σ' ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ και πραγματικά μου δίνεις ώθηση να γράψω (άντε, το παραγάμησα λίγο με την απουσία)! Υπόσχομαι να επανέλθω εντός ολίγων ημερών. :****

ΥΓ: "αυτή κι αν δεν είναι μαύρη κι άραχνη" ΧΑΑΑΑΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

black fairy said...

@Luthien
Κάτι σε ηλιόλουστο μου βρέθηκε, τί να κάνω; :Ρ
Λίιιγο μαύρη κι άραχνη είσαι, άλλα έτσι σε ξέρω κι έτσι σε θέλω!
Περιμένω ποστ εεεεε!!!
φιλάκια πολλά πολλά!

Poe said...

Λογικό είναι ρε παιδιά, όσοι κάθονται στον ήλιο τελικά μαυρίζουν, εγώ θα σας τα λέω...

Poe said...

...εκτός και αμα είναι πέτρες που γίνονται ξεξασπρότερες.

Sourotiri said...

Thanks για το βραβειακι ;)

Μολις ηρεμησω λιγο απο τα ταξιδι μου, θα κανω το αντιστοιχο ποστ :)

Φιλια πολλα και καλη χρονια!

black fairy said...

@Poe
Με τη Luthien νομίζω ακολουθούμε τις συμβουλές των γιατρών που λένε ότι η έκθεση στον ήλιο κάνει κακό.. Είμαστε μαύρες εκ φύσεως :Ρ

@Sourotiri
Μην αγχωθείς, βιαστείς, μην ασχοληθείς αν δε γουστάρεις! και κυρίως... μην ηρεμήσεις από το ταξίδι!!! μείνε μ'αυτή τη διάθεση όλο το χρόνο να δεις τί καλά που θα σου πάει! :)

YO!Reeka's said...

ααααα ευχαριστώ για το βραβείο! που πάει να πει ότι δεν έχετε ιδιαίτερο χιούμορ.
φιλάκια καλή χρονιάααα

black fairy said...

@Yo!Reekas
Ευχαριστώ που πέρασες :)

Lina said...

=D ευχαρισ΄τωω ευχαριστώωω =)

black fairy said...

@Lina
Μα το αξίζεις τόοοοοσο τόοοοοοοοοοοοοοοοοοσο πολύ! Δε χρειάζεται να λες ευχαριστώ!!!! :D

sid_iron said...

Όχι μας κάνει αλλά μας "αποκάνει"/"αποκάμει" και γαμώ τα παιδιά :p...Χαιρετισμούς στο tuc!

black fairy said...

@sid_iron
Τώρα που το λες βλέπω ότι έχεις δίκιο.. για να βγούμε τέτοια αστέρια πρέπει να έχουμε μια προδιάθεση.
Την επόμενη φορά που θα πάω θα προσκυνήσω περνώντας τα άγια χώματα του ΗΜΜΥ σαν το Χριστόφορο Κολόμβο!