Tuesday, 1 December 2009

Αφού λοιπόν ξεχάστηκα..

Πώς γίνεται να έχεις καταντήσει να κοιμάσαι όλη μέρα, να μην κάνεις ουσιαστικά τίποτα, και παρ'όλα αυτά να μην αντέχεις να σηκωθείς από το κρεβάτι; Να μην έχεις όρεξη για τίποτα και όλα να σου φαίνονται αγγαρείες; Να ξέρεις ότι υπάρχει κόσμος που νοιάζεται και που ανησυχεί για σένα, αλλά να μην μπορείς να κάνεις κάτι γιαυτό; Να σκέφτεσαι ότι οι φίλοι σου, οι γνωστοί σου είναι όλοι εκεί έξω και σε περιμένουν, αλλά να τρέμεις στην ιδέα ότι πρέπει να σηκωθείς, να κάνεις μπάνιο, να ντυθείς για να πας για καφέ, για ποτό, για οτιδήποτε.. Να έρχεται η κολλητή σου να σε "κάνει όμορφη" για να βγεις για τη γιορτή σου, και ενώ σου ισιώνει με άπειρη υπομονή τα μαλλιά να σκέφτεσαι μήπως υπάρχει τρόπος να τη γλιτώσεις..
Έχω κουραστεί, τα πάντα κάνουν κύκλους κι επαναλαμβάνονται. Τα αστεία, οι συζητήσεις, τα μεθύσια, οι μαλακίες... και θέλω να φύγω.. Να παρατήσω τα πάντα πίσω, και να αλλάξω παραστάσεις, να ανανεωθώ..

18 comments:

Anonymous said...

βρε κοριτσάκι μου, τι μαυρίλα, τι σκοτεινιά.....μη σε νοιάζει όμως φάση είναι θα περάσει, μεγαλώνεις γλυκιά μου σιγά-σιγά....και αν θέλεις να σου πω κάτι που έκανα και γω όταν ήμουνα σε τέτοια κατάσταση....αν δεν γίνεται να το αποφύγεις....απόλαυσέ το......
φιλιά!!!! και ψηλά το κεφάλι!!!!

black fairy said...

@anonymous
Αναπόφευκτες είναι αυτές οι φάσεις, το ξέρω.. :)

Πληγωμένη Τριανταφυλλιά said...

ΑΦΟΥ ΞΕΧΑΣΤΗΚΕΣ ΕΚΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ... ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΕΤΣΙ ....

black fairy said...

@πληγωμένη τριανταφυλλιά
..θα βγώ να περπατήσω, θα βρω που πήγαν όλοι όσοι ξεχάστηκαν απόψε σαν εμένα..

Tryfero Kyklamino said...

Welcome to the club :)

Sta idia eimai k egw...

Tis ptaiei ?

black fairy said...

@Tryfero kyklamino
Η γαμημένα κακή μας μνήμη;

cry_angel said...

Kata8lipsi m moirizetai...
Sintonisou:)

black fairy said...

@cry_angel
Καλώς το μου. συντονισμένη είμαι.. :)

Poe said...

Η κουβέρτα μπορεί να γίνει το βαρύτερο πράγμα στον κόσμο, και να πλακωθείς μεταξύ αυτής και του κρεβατιού, το λεγόμενο "bed sandwich".
Πάντως στις ελαφριάς μορφής καταθλίψεις, βοηθάει το να βρείς ενα ενδιαφέρον, ενα σκοπό, ενα ιερό δισκοπότηρο, τότε και μόνο τότε, έχοντας λόγο, βρίσκεις και τρόπο.

ps. αμα βρείς τον τρόπο πές μου τον και εμένα...

black fairy said...

@Poe
Το bed sandwich είναι κακήηη φάση!
Τα δισκοπότηρα δεν υπάρχουν, κι έτσι συνήθως είναι απογοητευτικό και αιτία επιπλέον κατάθλιψης η αναζήτησή τους!

Poe said...

Το δισκοπότηρο υπάρχει για όσο το ψάχνεις, είναι όπως λέμε. "θέμα πίστης". Παρόλο που δεν είμαι καθόλου θρήσκος, να ξέρεις ότι τελικά όλα πάνω σε αυτήν την "πίστη" στηρίζονται.

black fairy said...

@poe
Το concept της πίστης μπάζει από παντού.. Δε μου κάνει χιχι

Poe said...

Ακόμα και η γνώση βασίζεται στην πίστη...

black fairy said...

@Poe
Η γνώση όμως σου δίνει το δικαίωμα και τα περιθώρια να τη δοκιμάσεις, και ακολούθως να την απορρίψεις ή να την αποδεχτείς. Η πίστη;;;;

Poe said...

Η γνώση υπάρχει επειδή υπάρχει η πίστη, προκειμένου να αποδείξεις δηλαδή, ότι η πίστη σου, είναι "πραγματική".

poexania123@hotmail.com

αμα θες πρόσθεσε με στο msn για να το συζητήσουμε πιο ανθρωπινά.

black fairy said...

@poe
Nothing personal, αλλά το msn το έχω για επικοινωνία με πολύ συγκεκριμένα, γνωστά και κοντινά άτομα.. Σόρρυ!

Poe said...

Ε πως να το πάρω προσωπικά αφού δεν με γνωρίζεις :P.

Πάντως γνώση δεν υπάρχει χωρίς γνώμη, και γνώμη δεν υπάρχει χωρίς πίστη. Βέβαια άλλο η προσωπική πίστη και άλλο η επιβεβλημένη.

Όλα αυτά βέβαια είναι έτσι σύμφωνα με τη δική μου γνώμη, αλλά όπως δηλώνω αριστερά και δεξιά, σε κάθε άνθρωπο ανήκει ενα ολόκληρο, ολόδικο του σύμπαν, που χάνεται όταν αυτός χάνεται.

black fairy said...

Σορρυ για την εξαφάνιση..το Χριστουγεννιάτικο φαγητό είναι ένας πειρασμός που δύσκολα μπορεί κανείς να αντισταθεί, όπως και οι 2-3 καφέδες και τα ποτά που ακολούθησαν. :Ρ