Tuesday, 13 October 2009

Εν τάχει..

  • Η γενιά του '91 τώρα πρωτοετείς σε μια σχολή δίπλα σας! Τριγυρνάνε ελεύθερα και χαρούμενα στα πανεπιστήμια.. Ω Θορ είμαι γριά!!
  • Όταν έχεις μπροστά σου το ΘΕΟ της επιστήμης σου να τη λέει στους καθηγητές σου παίρνεις το αίμα σου πίσω για όλα τα 3άρια που έχεις πάρει -κατά τη γνώμη σου- άδικα, και δυσανάλογα με το διάβασμά σου.
  • Οι χωρισμοί με κουράζουν ψυχολογικά (ή ψυχικά; whatever).. Ακόμα και οι ξένοι. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΧΩΡΙΖΕΤΕ ΡΕ! make love not war!
  • Kings of leon. Πάλι. και How i met your mother. LEGENDARY!
  • Θέλω να κάνω ταξίδια ρε! Βαρκελώνη, Λονδίνο, Παρίσι, Φλωρεντία! ΤΩΡΑ! Τάσεις φυγής στο φούλ!
  • Αυτή η εργασία θα μου προκαλέσει έλκος το νιώθω. Ήδη έχω χάσει τον ύπνο μου, άστα να πάνε!
  • Λες να βγουν οι προβλέψεις μου για το μέλλον της κολλητής μου; 4 χρόνια υπομονή και μετά παρατάω και πολυτεχνεία και όλα και το ρίχνω στο "χαρτομαντεία, ταρώ, γυάλινη σφαίρα - κληρονομικό χάρισμα!"
  • 3 χρόνια... όχι κι άσχημα ε?

11 comments:

Sourotiri said...

* H γενια του '91, ε; Τι να πει και η Λινα, που εχει μαθητες που γεννηθηκαν το 2003 :ΡΡΡ

* Αχ, θρυλικη στιγμη, ποσο θα ηθελα να ζησω μια τετοια...

* Οντως, σταματηστε να χωριζετε και αρχιστε τις παρτουζες. Α, και καλεστε και μενα τον αμοιροοοοο :ΡΡΡ

* How I met your mother... Οχι απλα good enough... Very very awesome!!! Wappaaaa!!! [ηχος απο μαστιγιο :Ρ]

* Ασε, ωραια τα ταξιδια, αλλα ρε γαμωτο χωρις σαλιο... δεν γινονται τα γαμημενα. Γιατι να μην μας επιδοτει το κρατος αραγε;

* Κουραγιο με την εργασια σου ;)

* Αν το γυρισεις εκει παντως, θα χεστεις στο χρημα, αυτο ειναι το μονο σιγουρο ;)

Φιλακια!

black fairy said...

@Sourotiri
*Ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω.. άσε άσε, πλέον τα κεριά στις τούρτες μας -διαπίστωσα πρόσφατα- φωτίζουν ολόκληρο το δωμάτιο!

*Δεν μπορείς να φανταστείς τι δικαίωση είναι xD

*Σα δεν ντρέπεσαι σάτυρε! Θα το πω στη λίνα!!!

*Μόλις τελείωσα την πρώτη σεζόν, όχι spoilers, παρακαλώ!

*Λεφτά έχω στην παρούσα φάση, για ένα τουλάχιστον. Παρέα δεν έχω... :( κλαααψ

*Κανένα στοιχείο να με βοήθησεις έχεις :Ρ

*Κάτσε να δούμε, γιατί όσο προχωράει η μέρα, βγαίνουν σιγά σιγά οι προφητείες και χαίρομαι!

Φιλάκια και σε σένα (κι αυτό θα το πω στη λίνα! ο μικρός σπιούνος)

Sourotiri said...

Τι εργασια ειναι; Αν μπορω να βοηθησω, γιατι οχι;

black fairy said...

@Sourotiri
Μήπως ξέρεις να φτιάχνεις εργοστάσια; :Ρ

Sourotiri said...

Ελα μωρεεεεεεεε ποσο δυσκολο ειναι.......;;;;;;;;;; Βαζεις εκει τουβλα το ενα πανω στο αλλο και τσουπ εγινε :Ρ

Αμαν πια, με κατι απλα πραγματα που παιδευεσαι κι εσυ :)))) :ΡΡΡΡΡΡ

black fairy said...

@Sourotiri
Δεν ειμαι πολιτικός μηχανικός goddammit! Ούτε εργολάβος! Ούτε χτίστης! Είδες πόσο κακός είναι ο επαγγελματικός προσανατολισμός στις μέρες μας;

Sourotiri said...

Τοτε σιγουρα εισαι ο βιομηχανος που θελει να χτισει το εργοστασιο και ασε τα σαπια :))))

black fairy said...

@sourotiri
Με έπιασες! ;)

Lúthien said...

Τι κακό κι αυτό με τους χωρισμούς και τις μαλακίες... Άσε, σε νιώθω φίλτατη!
Αλλά έχω και 2 γάμους φίλων (όχι συνομηλίκων εννοείται...) λίαν συντόμως οπότε κάπως εξισορροπείται το θεματάκι (και το σύμπαν).

Μία κουβέντα θα σου πω και να την κρατήσεις: "η γριά κότα έχει το ζουμί"
(Μόλις σε είπα και γριά και κότα. Μπορείς να εκφράσεις ελεύθερα την οργή σου)

Συμφωνώ με Sourotiri για τα ταξίδια.
"Σήμερα ξέσπασε νέο κύμα απεργιακών κινητοποιήσεων σε όλη την Ελλάδα. Σύλλογοι και συνδικάτα κατέβηκαν στους δρόμους με κύριο αίτημά τους να ισχύσει ο νόμος περί τουριστικής επιδότησης ή αλλιώς το περιβόητο 'επίδομα αναψυχής'." :ΡΡΡ

Εργασία είναι, θα περάσει... :)

Όσο για τα περί γενιάς του '91... Κι εγώ του '89 είμαι (ε, παιδί των 80s, κάνει διαφορά!) και πάντα τύχαινε να είμαι η μικρότερη όπου κι αν πήγαινα.
Πάνω που πήγα να "παλιώσω" στη σχολή, έπρεπε να την αφήσω για να πιάσω δουλειά. Όπου είμαι η μικρότερη σε όοοοολα τα τμήματα...

Εγώ θα λέω τα ταρώ πάντως. Θα γίνουμε οι νέοι Μύριαμ και Τσόσουα! :)

Μια χαρά είναι τρία χρόνια! Κι αν εννοείς αυτό που κατάλαβα τότε είναι απίιστευτα καλά!!! (Εγώ ούτε που κατάλαβα πώς πέρασαν...)

Το άπλωσα πάλι το σεντονάκι μου, ε?... Γαμώ...
Φιλιά κοριτσάκι!!!

ΥΓ: Πρέπει κάποια στιγμή να σου απαντήσω κιόλας, ε? Δεν έχω καλή σχέση με την online επικοινωνία, μη με παρεξηγείς... :)))))

Lúthien said...

Τζόσουα, όχι Τσόσουα! ΤΖΟ ΣΟΥ ΑΑΑΑΑ!!! >:S

black fairy said...

@Luthien

Καλύτερα χωρισμούς παρά γάμους! ίου σιχάθηκα!

Δεν εκφράζω την οργή μου είμαι σε πρόγραμμα για έλεγχο του θυμού μου :Ρ

Η εργασία κρατάει δυο εξάμηνα! :(
και είναι ομαδικήη! :(

Θα γίνουμε η Luthien και η Βlack Fairy δε χρειαζόμαστε πρότυπα! Θα ανοίξουμε νέους δρόμους στην πρόβλεψη του μέλλοντος! :Ρ

3 χρόνια είναι πολλά... είναι στα όρια της φρίκης και του "φεύγω τρέχοντας είναι πολύς καιρός!" :Ρ

Επικοινώνησε όταν και όποτε θες! Τα σεντονάκια μ'αρέσουν! :) χεχε