Monday, 5 October 2009

Σωθήκαμε!

Βγήκα χτες το βράδυ, με τα τρελά από το σχολείο, και αν και είχαμε κάτι άσχετους που κάνανε guest εμφανίσεις, τους οποίους ποτέ δεν θα έβαζα στη λίστα με τους αγαπημένους μου ανθρώπους στη γη, περάσαμε γ-α-μ-ά-τ-α. Έμαθα ότι προσπάθησα να βιάσω ένα αγοράκι που τα είχα στην τρίτη γυμνασίου στις τουαλέτες.
(2 μπύρες)

Μετά πήγα και βρήκα τις άλλες δυο εκεί που ήταν, τις είχα κλάσει λίγο τις τελευταίες μέρες, πετύχαμε κάτι παιδιά από το σχολείο -πλάκα δεν έχει όταν είναι όλοι οι παλιοί σου γνώριμοι στην ίδια πόλη;- τα είπαμε λίγο. Με διαβεβαίωσαν ότι ουδέποτε προσπάθησα να βιάσω αγοράκι -στο γυμνάσιο τουλάχιστον ;) -και ότι ήμουν φλώρος-φυτό-ήσυχη μέχρι ανυπαρξίας, όπως νόμιζα. Η Ξανθιά πανηγύριζε και τραγουδούσε το "θα τον μεθύσουμε τον ήλιο", που το σιχαίνομαι και μου κόλλησε. Παρ'όλα αυτά.. Περάσαμε γ-α-μ-ά-τ-α.
(1 μπύρα, λίγη τσικουδιά)

Στη συνέχεια πήγαμε και βρήκαμε τα ζαβά που τα πίνανε αλλού. Βρέθηκα σε μια άσχετη παρέα, με άσχετα, άγνωστα και αδιάφορα στην καλύτερη, κομματόσκυλα, με έπιασε μια ελαφριά κρίση πανικού και αγοραφοβίας μέχρι τη στιγμή που μετακινήθηκα σε άλλο τραπέζι. Προσπάθησαν, άλλοι συνειδητά και άλλοι όχι, να με μεθύσουν. Δεν τα κατάφεραν. Όσο και να μου έλεγαν "αυγό, αυγό" εγώ δε γελούσα σαν τρελή χωρίς σταματημό. Είπαμε μαλακίες, ακούσαμε μουσικούλα -ωωω τί ωραία μουσικούλα!-, απείλησα ένα τύπο 1.90+ και καμιά 40αριά κιλά μεγαλύτερο από μένα -και φυσικά χέστηκε πάνω του, Ερατώ κλεμμένο από σένα είναι αυτό!. Περάσαμε γ-α-μ-ά-τ-α.
(3 μπύρες, 1 απαράδεχτη "κούπα" ουίσκι)

Η μαμά μου πήγε σούπερ μάρκετ το πρωί, γιατί το σάββατο δεν πρόλαβε να πάει. Τα ντουλάπια, το ψυγείο, όλα ήταν γεμάτα. Έφαγα ελιόψωμο για πρωινό, και όλοι ήμασταν πολύ χαρούμενοι. Γ-α-μ-ά-τ-α λέμε, μην επαναλαμβάνομαι.
(δεν έχει αλκοόλ εδώ)

Ακόμα δεν βγήκε το ΠΑΣΟΚ και όλα είναι άψογα. Ή όχι;

Δεν πάτε να γαμηθείτε όλοι λέω εγώ;
Μεγειά την καρέκλα.
Τίποτα δεν αλλάζει...


6 comments:

Lúthien said...

Ανέτειλε ο πράσινος ο Ήλιος κι εσύ περίμενες πως θα είναι όλα ίδια?...

Τώρα, χωρίς πλάκα, δεν υποστηρίζω ούτε κατά διάνοια αυτή την παράταξη αλλά από τους προηγούμενους ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να είναι χειρότεροι...

Τι κάνεις κοριτσάκι??? Καιρό έχουμε να τα πούμε.

Ελπίζω να σε πάνε όοοοοολα γαμάτα!!!! :))))
Μάκια πολλά πολλά!!!!!!!!

black fairy said...

@Luthien
Ξέρω μωρέ, αλλά είναι όλοι τόσο αισιόδοξοι και σίγουροι ότι όλα θα πάνε καλά, που δεν μπορώ.. μου βγαίνει αυθόρμητα να είμαι κακιά!

ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ??? απορούσα, και έχεις σβήσει και το μειλ από το προφίλ σου!
Χαίρομαι που εμφανίστηκες ξανά! Να σε "βλέπουμε" :)
Φιλάκια

Lúthien said...

Δουλειά, δουλειά... Α! Και δουλειά! :S

ΥΓ: Σου έστειλα εγώ mailάκι στη διεύθυνση που έχεις στο προφίλ σου.

Για να μη ξαναχαθούμε ποτέ! :ΡΡΡ

black fairy said...

@Luthien
Το πήρα!!!!! Γιούπιιιι! xD

......Known as Vampy...... said...

Γεια σου και πάλι! Σημασια εχει τελικά να ζούμε την κάθε στιγμη. Όσο για τα κομματοσκυλα, καθε ειδους μακρυά απο τις παρέες μας. Πληκτικοι μεχρι αηδιας. (κι όχι μόνο) Φιλια!

black fairy said...

@Vampy
Είναι παντούυυυυυυ! και δεν γλιτώνεις από δαύτους με τίποτα!!!