Saturday, 19 September 2009

Έλεος

Ονειρευόμουνα λέει ότι τα είχα παρατήσει όλα και είχα πάει στη Σουηδία, κι έτσι, όλα όσα τώρα με πονάνε ή μου τη σπάνε ήταν μακρινά, και τα κοιτούσα με νοσταλγία. Και τα είχα φτιάξει με εκείνο το γκομενάκι απ'το true blood και του μάθαινα τάβλι, και δεν θυμόμουνα το "φεύγα", κι αυτός επέμενε πως ή θα τα παίζαμε όλα στη σειρά ή τίποτα. Και είχα μια ανεξήγητη καύλα να παίζουμε τάβλι, γιατί με όλους πριν απ'αυτόν παίζαμε, λες και θα γινόταν τίποτα τραγικό αν έσπαγε η παράδοση που με θέλει να ταπεινώνομαι στο τάβλι από όλους τους γκόμενούς μου.. Κι έψαχνα απεγνωσμένα κάποιον να μου δείξει για άλλη μια φορά πως παίζεται το φεύγα, και στην κωλοσουηδία δεν ήξερε κανείς.. Και τότε μου ήρθε η έμπνευση.. "Λες να το λένε αλλιώς εδώ και γιαυτό να μην καταλαβαίνουν τί τους ζητάω;"

Όταν έχεις φτάσει σε σημείο να βλέπεις τέτοια όνειρα, πρέπει να αρχίσεις να σκέφτεσαι σοβαρά το ενδεχόμενο να επισκεφθείς ένα ψυχολόγο-ψυχαναλυτή.. Αντί να τον βάλω κάτω και να του εξηγήσω το όνειρο έτρεχα πέρα δώθε να βρω άνθρωπο να μου θυμίσει το φεύγα; Έλεος!

3 comments:

wolf said...

Συγγνώμη που, χωρίς να σε ξέρω, μπαίνω σε ένα τέτοιο προσωπικό θέμα, αλλά, αν αλήθεια πιστεύεις ότι χρειάζεσαι βοήθεια, θα ήταν εξαιρετικά ώριμο και υγιές να ζητήσεις τη γνώμη ενός ειδικού.
Εγώ πάντως, χωρίς να είμαι ειδικός, νομίζω ότι όσα βιώνεις -όπως τα περιγράφεις τουλάχιστον- δεν είναι παράλογα. Επίσης, γράφεις πολύ ωραία. Σκοτεινά κείμενα αλλά αφήνουν μια περίεργη αίσθηση αγάπης και πίκρας. Αν χρησιμοποιείς το blog για να βγάζεις από μέσα σου όσα σε χαλάνε, στην "πραγματική" ζωή, ίσως να είσαι πιο κομπλέ απ' όσο νομίζεις και ίσως να μην χρειάζεσαι τίποτα. Και πάλι συγγνώμη για αυτή την παρέμβαση. Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.

Paula said...

@ Wolf
Όχι καλέ, δεν χρειάζεται γνώμη ειδικού.. μια χαρά τα λέει η κοπέλα. Όλοι μας έχουμε σκοτεινές σκέψεις, "σκοτεινά αντικείμενα πόθου" κλπ. Το ανησυχητικό θα ήταν να μην είχαμε..ρομποτάκια δηλ.

@ fairy
Ε..καλά δεν το πιστεύω! μα και' γω σκέφτομαι έτσι και πιο hard core καταστάσεις! Ξέρεις πόσες φορές έχω δει στον ύπνο μου τον Sean, ότι του δείχνω τα αξιοθέατα των Ελληνικών νησιών, ότι ψάχνω να του βρω παραδοσιακά vegan φαγητά, ότι κάνουμε βόλτες στην Πλάκα/Μοναστηράκι και ψάχνω να του βρω στα περίπτερα εμφιαλωμένο νερό της προκοπής μη κορακιάσει από τον ντάλα ήλιο! αχαχαχαχα δεν παλεύεται λέμε..Το κακό είναι ότι τέτοια και περισσότερα τα βλέπω και στον ξύπνιο μου! Γιατρέ είμαι καλά; Lol Είδες; υπάρχουν και χειρότερα!!!!!!

black fairy said...

@wolf
Το blog μάλλον σαν αυτο-ψυχοθεραπεία λειτουργεί, οπότε νομίζω ότι για την ώρα τουλάχιστον είμαι οκ! Ευχαριστώ που πέρασες :)

@Paula
Είναι τόσο ξενερωτικό όταν έχεις μια ιδανική φάση στο όνειρό σου, να επεμβαίνει η γαμημένη η λογική και να την κάνει εξίσου παράλογη και απαράδεκτη με την πραγματικότητα! Ευχαριστώ για την υπεράσπιση :Ρ