Friday, 11 September 2009

all the finest wines improve with age...

Γενικά η διάθεση μου αυτές τις μέρες δεν είναι στα καλύτερά της. Από τη μια η εξεταστική, που πάντα ήταν πολύ καλή δικαιολογία για νεύρα, άγχος, αυπνίες και υστερίες. Από την άλλη οι βροχές που φέτος άρχισαν -και δυστυχώς συνεχίζουν- από πολύ νωρίς. Αν προσθέσει κανείς την ένταση που επικρατεί λίγο πριν το άνοιγμα των σχολείων -που από φέτος προέρχεται μόνο από τη μαμά μου- και καμιά δυο άλλες μαλακίες (βλ. ορμόνες, κούραση από το καλοκαίρι που δεν έκανα διακοπές blahhh blahhh blaaaaahhhh) θα μπορούσα να πω με σιγουριά πως δεν είμαι χαρακτηριστικό δείγμα ψυχικά υγιούς ανθρώπου.
Αναλογίσου, φτωχέ μου αναγνώστα, ότι η αγαπημένη σου blogger (εγώ ντε!) σήμερα ξύπνησε 8 το πρωί για να κάνει επανάληψη για το μάθημα που δίνει στις 11, αλλά μόνο αυτό δεν έχει κατορθώσει, κι έτσι έχει τρομοκρατήσει τη μάνα της, η οποία έσερνε τα μούτρα της εν όψει αγιασμού, με την ιστορία του "τέρατος της φλωρεντίας", την οποία ανακάλυψε χτες σε κάποιο διάλειμμα του διαβάσματός της, ακούγοντας το "the count of Tuscany" των αγαπημένων dream theatre, (οι οποίοι γράψανε μουσικάρες πάλι στο τελευταίο τους cd, το οποίο, ωστόσο, είχε ξεχάσει στο αυτοκίνητο, ως παραπροχτές). Επίσης έχει κάνει ένα mini-beaute, έχει χαζέψει στο facebook, και τώρα γράφει και ανάρτηση! Αλλά, άδικο έχω; Πήγα στην προηγούμενη εξεταστική, τα έλυσα όλα, και είμαι απόλυτα σίγουρη ότι τα έλυσα σωστά, αλλά ο τύπος έχει ένα ελαφρύ πρόβλημα με την πάρτη μου, κι έτσι μου έβαλε 3. Εν ολίγοις.. "τα τρία μου θα πάρεις" βροντοφώναξε ο κοντός, φαλακρός και με φάτσα σαν του Yellow Bastard από το Sin City καθηγητής. Πού στον πούτσο να τη βρω την όρεξη να διαβάσω και πάλι το ίδιο μάθημα, με τον ίδιο μαλάκα για καθηγητή;
Κατά τα άλλα, κοιμάμαι σαν το ζώο τη μια μέρα, και την άλλη καθόλου, ετοιμάζομαι για ταξιδάκι με τον άντρα μου στο τέλος της εξεταστικής, είδα τον αλκίνοο live για άλλη μια φορά, αλλά δεν με τρέλανε για κάποιο ανεξήγητο λόγο...

Ο τίτλος άααασχετος,
αλλά αυτό άκουσα μόλις τώρα
που έψαχνα τί να γράψω
σ'εκείνο το άσπρο κουτάκι.
από το count of tuscany, φυσικά.
(νέο κόλλημα, καλά το κατάλαβες)

10 comments:

Paula said...

Μην απελπίζεσαι… να σκέφτεσαι ότι υπάρχουν και χειρότερα, π.χ βλ. εμένα. δηλ. εργαζόμενη! Φαντάζομαι δεν θες να σου περιγράψω τι εννοώ με αυτό. Αχ..μακάρι να ήμουν στην θέση σου..καλή επιτυχία και καλό κουράγιο με τις εξετάσεις! Τώρα το κουράγιο από πού θα το αντλήσεις θα μου πεις..απλά σκέψου ότι υπάρχουν κάποιες που δουλεύουν 9:00-18:30 σε γραφείο, τους σπάνε τα νεύρα και τους γ@μάνε την ψυχολογία κάτι κομπλεξικοί εργοδότες! αχ...σε ζηλεύω........

αριστογατα said...

διάλε σ'απωλημάρες σου (ποσο σίγουρη είμαι πως ειναι ανορθόγραφο...)

black fairy said...

@Paula
Είμαι σίγουρη ότι η φάση η δική σου είναι πολύ πιο καταπιεστική και ότι έχεις 1000 δίκια να γκρινιάζεις, αλλά τί να κάνω κι εγώ;; δεν μπορώ να κρατηθώ... btw τα 3 του πήρα τελικά στο μάθημα! έτσι για να μη λέτε ότι γκρινιάζω άδικα :Ρ

@αριστόγατα
Έχω την αίσθηση πως είναι ελαφρώς ανορθόγραφο, αλλά δεν μπορώ να το εγγυηθώ, μια και ούτε κι εγώ ξέρω να το γράφω! αλλα... προς τι το ιδιωματικό μπινελικάκι; :Ρ

Paula said...

Δεν γκρινιάζεις άδικα, δεν λέω, πακέτο είναι και αυτό με τις εξεταστικές και με τους καθηγητές! Απλά το είπα αυτό, ότι είμαι σε χειρότερη φάση, για να το δεις πιο light το θέμα και να μην σε παίρνει από κάτω! Όσο για τα 3 του ..τι να πεις…σς ελπίσεις ότι θα έχεις άλλο καθηγητή την επόμενη φορά!

black fairy said...

@Paula
Ευχαριστω για τη συμπαρασταση, αλλα ο συγκεκριμενος μαλλον δε τηα τ'αφησει το μάθημα μέχρι να ψοφήσει.. ευτυχως έχουμε μια διαφορα ηλικίας, κι έτσι κάααποοα στιγμή, θα΄πάρω πτυχιο! :Ρ

argyris said...

ti travate kai eseis oi neraides :-PPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

PS. kala peige to mathima?

black fairy said...

@Argyris
Άσε προβλήματα μαγικής φύσεως! :Ρ Χάλια πήγε, μην το συζητάμε καλύτερα καθόλου!

......Known as Vampy...... said...

Κοριτσακι αποψε σε βρηκα τυχαια σε μια μικρη βολτα στην blogoσφαιρα, κι ειπα να σταματησω να σου ευχηθω κουράγιο με τους @$^ καθηγητες, και με την απονη εξεταστικη. Σε νιώθω απολυτα... Στα ιδια και γω.. Αμήν να τελειωσει να παμε διακοπες...

black fairy said...

@ ......Known as Vampy......
Καλώς το μου! Ευχαριστώ για την επίσκεψη και την υποστήριξη για την εξεταστική, που επιτέλους πλησιάζει προς το τέλος της, και ανταποδίδω! Αλληλεγγύη στους εξεταζόμενους φοιτητές!:Ρ

......Known as Vampy...... said...

Λεγε με απλα Vampy νεραιδουλα :)

Χαρηκα που σε βρηκα :)