Sunday, 30 August 2009

Καινούριο λήμμα για το λεξικό σας!

Την οθόνη μου τις τελευταίες μέρες κοσμεί και λερώνει με τα σάλια μου αυτό:

(στην παρούσα φάση η εικόνα βρέθηκε από εδώ)


Ο Eric από τη σειρά True Blood, πρώην Βίκινγκ και νυν βαμπίρ (οφθαλμοφανέστατοι σε όσους έχουν μια προτίμηση σε ψηλούς, ξανθούς, γαλανομάτηδες με καταγωγή από τη Σκανδιναβία οι λόγοι που αποφάσισα να τον έχω εκεί, πέραν του ότι είναι μακράν ο αγαπημένος μου χαρακτήρας τόσο στη σειρά, όσο και στα βιβλία στα οποία αυτή βασίζεται). Το μωρό ονομάζεται Alexander Skarsgard και διαθέτει όλα τα προσόντα για να γίνει ένας από τους άντρες της ζωής μου.

Το παραπάνω wallpaper, λοιπόν, είναι η αφορμή που θα έχει ο καλός μου για να με κοροιδεύει τα επόμενα 3-4 χρόνια, επειδή πολύ απλά την κραυγή απελπισίας της μαμάς μου "Γιατί παιδί μου έχεις φάτσα φόρα το βουρδούλακα;" (ή κάτι ανάλογο, πιθανότατα εμπλουτισμένο και με το χαρακτηρισμό "ξεπλυμμένο", τον οποίο χρησιμοποιεί για όλους τους ανοιχτόχρωμους αρσενικούς, των οποίων τα πανέμορφα παιδιά θέλω να φέρω στον κόσμο), την αναπαρήγαγα το βράδυ ως "γιατί παιδί μου έχεις φάτσα φόρα το βαβούλακα;", μην μπορώντας να θυμηθώ την ακριβή -και εντελώς βλαμμένη- λέξη που είχε χρησιμοποιηθεί στον αρχικό διάλογο.

Σημειώστε λοιπόν αγαπητοί φιλομαθείς αναγνώσται:

βαβούλακας, ο: ο βρυκόλακας, το βαμπίρ
αρνούμαι να δεχτώ ότι αυτή η λέξη
δεν έχει δικαίωμα να υπάρχει,
σε αντίθεση την αρχική και υπαρκτή,
η οποία υπενθυμίζω πως είναι ο "βουρδούλακας".

6 comments:

Lúthien said...

Αυτό το "πρώην βίκινγκ νυν βρυκόλακας" το εννοείς ή ήταν απλά παρομοίωση? Αν το εννοείς ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΤΑΝΕ ΕΤΣΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΑΥΤΑ!!! Θερίζουν τα καρδιακά...

Ήθελα καιρό να την κατεβάσω αυτή τη σειρά γιατί έχω ακούσει πολύ καλά λόγια αλλά πλέον πείστικα ότι πρέπει να το κάνω αμέσως!!!

Φιλάκια και μακριά τη γλώσσα απ' την οθόνη! :Ρ

black fairy said...

@Luthien
Τα εννοώ όλα!!! Τρέχα να κατεβάσεις σε όσο καλύτερη ποιότητα μπορείς! ;) Η μαλακία είναι ότι στην πρώτη σεζόν και αργεί να τον εμφανίσει, και τον δείχνει ελάχιστα. Η δεύτερη είναι πολύ πιο... ποιοτική :Ρ
Η γλώσσα μου έχει κολλήσει στην οθόνη, δεν απομακρύνεται, και καθ'όλη τη διάρκεια των σκηνών του Eric πρέπει να έχω κάπου κοντά κι ένα κουβά με σφουγγαρίστρα, χεχε!

Μάκια μάκια! :*

Paula said...

αχαχαχαχαχα...έχουμε το ίδιο γούστο! Συμφωνώ για ξανθούς, γαλανούς κλπ κλπ Αλλά όλες εμείς με αυτό το γούστο στην Ελλάδα έχουμε την ατυχία να χαιρόμαστε τα μωρά αυτά μόνο από φωτογραφίες ή από κρύες οθόνες Η/Υ. Στην χώρα μας έχουμε πήξει στους μαυροτσούκαλους με λυκότριχα παντού...
Υ.Γ. Το ωραιότερο μωρό είναι Αμερικάνος πάντως και τον λένε Sean Brennan. ΤΕΛΟΣΣΣΣ (φέρτε μου σφουγγαρίστρες!!!!)

black fairy said...

@Paula
Το παρατήρησα κι εγώ, και έχω ένα να πω: "Μακριά από τον Alexander αν θες τη ζωή σου! He's MINE" Ο Sean δεν με τρελαίνει με το κόκκινο της φωτιάς μαλλί και δεν βρήκα μια νορμαλ φωτο, οπότε.. για να δεις τι μεγάλη καρδιά που είμαι.. δικός σου! :Ρ

Paula said...

Εντάξει καλέ, δεν στον παίρνουμε, δικός σου είναι!!!! Έτσι κι΄αλλιώς ξέρεις ότι εγώ είμαι αλλού!!!
Φυσικά και δεν βρήκες νορμάλ φωτό του Sean. Μόνο μια τρελή σαν εμένα θα μπορούσε να ξεθάψει μερικές!! Σου βάζω παρακάτω links.(ελπίζω να λειτουργούν) Αχχχχχχ….μα πες μου! Δεν βάζει ΟΛΟΥΣ τους Σκανδιναβούς κάτω;;;;;; ε; Τι ματάρες, τι χαμόγελο και τι κορμί λαμπάδα!!! αχαχαχαχααααα

Υ.Γ.1 Εάν σου περάσει η παραμικρή ιδέα ότι τον θες κολασμένα, (βλέποντας τις παρακάτω φωτό) να το ξεχάσεις γιατί θα πιαστούμε μπούκλα με μπούκλα!! Lol………..

Υ.Γ.2. Το μαλλί του τα σπάει!!!!

http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=3213646&albumID=2522319&imageID=44615868

http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewTaggedPhoto&friendID=189544843&imageUserID=254745879&imageID=8132468

black fairy said...

@Paula
Από μία που μπόρεσα να τον δω, οφείλω να ομολογήσω πως τον εγκρίνω! Εύγε Εύγε είσαι γκομενο-λαγωνικό! :Ρ