Sunday, 7 June 2009

ΣΕΞ

Μου έχουν πει πως είναι πολύ περίεργος ο τρόπος που αποφεύγω να αναφερθώ στο σεξ στο blog, καθώς έξω από αυτό είναι, εκτός από πολύ αγαπημένη ασχολία, και ένα από τα συνηθισμένα θέματα συζήτησής μου.
Και πραγματικά, μπορώ να κάτσω να μιλάω με τις ώρες σοβαρά πάνω στο σεξ, ειδικά με κοπέλες που είναι πιο εύκολο να ανοιχτούν και να το κάνουν χωρίς να φοβούνται ότι θα τις κοροιδέψεις ή θα τις κάνεις να νιώθουν άβολα, και αυτό με αφορμή εμπειρίες, απορίες ή σκέψεις μας, σε συνδυασμό με τις κοινωνιολογικές και άλλες προεκτάσεις που προκύπτουν απ' αυτές. Από την άλλη όμως, μπορώ να κάνω τον πιο αισχρό και χυδαίο χαβαλέ για το σεξ, αυτό κυρίως με άντρες -που είναι πιο χαλαροί και προσφέρονται για αυτού του είδους την κουβέντα-, πράγμα που έχει φέρει "σεμνές" παρθενοπιπίτσες, που κατά διαστήματα ήταν στο φιλικό μου κύκλο, να νιώθουν άβολα κοντά μου και στη συνέχεια να απομακρύνονται (στο καλό και να μας γράφετε!).
Πούτσες, πίπες, μουνιά και όλοι οι χρόνοι των ρημάτων πηδάω και γαμάω είναι στο καθημερινό μου λεξιλόγιο, και υπάρχει κόσμος που θεωρεί πως αν τραβήξει το σωστό τόμο από τα ράφια της βιβλιοθήκης μου θα αποκαλυφθεί η είσοδος στο μυστικό μου δωμάτιο με τα λατεξ εσώρουχα, τα μαστίγια και τις κασέτες στις οποίες έχω καταγράψει τις ερωτικές μου περιπετειούλες με τις κολλητές μου! Γκόμενοι δικοί μου, και των άλλων τρελών που με συναναστρέφονται, μεταξύ αστείου και σοβαρού, μας προσφέρουν τα κινητά τους για τη μαγνητοσκόπηση των κοινών μας δραστηριοτήτων, κάθε φορά που πάμε για κατούρημα μαζί, και αν ψάξει κανείς αρκετά, ίσως να βρει μάρτυρες των μεθυσμένων μου φιλιών με κάποιες από αυτές πριν χρόνια, σε δημόσιους χώρους, και κάτω από τα έκπληκτα βλέματα αρσενικών και θηλυκών μελών της εκάστοτε παρέας.
Και η πλάκα είναι πως όλα τα παραπάνω έχουν προκύψει από μαλακίες (ή όχι και τόσο μαλακίες) που έχω πετάξει κατά καιρούς, είτε μετά από δυο τρία ποτηράκια παραπάνω, είτε για να στρέψω την προσοχή σε ένα θέμα πιπεράτο και πικάντικο, ώστε να απομακρυνθεί ο προβολέας από το πρόσωπό μου!
Επιστρέφω, λοιπόν, στο λόγο που δεν κάνω κάποια ή όλα από τα παραπάνω κι εδώ, αν και ίσως να είναι αυτονόητο για κάποιους, όπως και για μενα:
Επειδή το blog είναι ανοιχτό και δημόσιο, και ο καθένας - από έναν άγνωστο μέχρι το μπαμπά μου- μπορεί να το πετύχει τυχαία, αποφεύγω να δείξω μια μεριά του εαυτού μου, που θα μπορούσε να μου κολλήσει την ταμπελίτσα της πουτάνας, αν κανείς την απομονώσει από όλα τα υπόλοιπα πράγματα που με κάνουν αυτή που είμαι. Όχι ότι με νοιάζει και πολύ, αλλά.. με βρίζουν ήδη, φαντάσου να το έκανα κιόλας τί θα γινόταν! Και, αντίθετα με τα όσα ίσως θα συμπέραινε κάποιος που θα με άκουγε να καφρίζω με τα ζαβά που κάνω παρέα, όχι δεν φτιάχνομαι με τα μπινελίκια!
Είναι και που το να λέω τα πράγματα με το όνομά τους είναι ενα από τα κύρια χαρακτηριστικά μου, και.. όσο κι αν δεν είναι ευχάριστο σε πολλούς από μας, το να βγαίνει μια ανύπαντρη, 22χρονη να μιλάει ανοιχτά για κάτι που επί αιώνες ήταν καταδικαστέο και κρυφό, εκφράζοντας αυτό που όλοι είχαν στην άκρη της γλώσσας τους, αλλά κανείς δεν τολμούσε να πει δυνατά (ότι δηλαδή το να κάνεις σεξ, κι όχι απαραίτητα "έρωτα", είναι το πιο εκπληκτικό πράγμα σ'αυτόν τον πλανήτη), δίνει αφορμή για τεράστιες ηθικολογικές συζητήσεις, τις οποίες κατά καιρούς ανέχομαι, αλλά συνήθως τις αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι.
Επιπλέον, το να αναφερθώ σε πράγματα που έχω κάνει στο κρεβάτι, δεν είναι εντελώς δική μου υπόθεση (It takes two to tango, remember?) κι έτσι, προσπαθώ να μη φέρνω κόσμο σε δύσκολη θέση!
Τέλος, αν κάποιος θέλει να βρει κάτι που θα του δώσει αφορμή να πάει στο μπάνιο και να χαϊδευτεί, σίγουρα υπάρχουν στο διαδίκτυο χίλια δυο άλλα μπλογκ ή sites που θα τον βοηθήσουν, πρέπει να το κάνω οπωσδήποτε εγώ;

Κι επειδή το σεξ, είναι πολλά παραπάνω από απλή ανταλλαγή υγρών και αφορμή για χοντροκομμένα αστεία...



τρυφερό,
ταξιδιάρικο,
όπως πρέπει...

9 comments:

Sourotiri said...

Oh well, ευτυχης η συγκυρια να εχω αδεια και να διαβαζω φρεσκο-φρεσκο αυτο σου το ποστακι :)

Κοιταξε να δεις κουκλα μου, το θεμα που θιγεις ειναι οντως μεγαλο, και στην ωραια μας χωρα, περιεργο. Εγω παλι δεν μπορω να καταλαβω γιατι να μην λεμε τι μας αρεσει. Απο την στιγμη που λεμε οτι μας αρεσουν π.χ. τα γεμιστα, λογικο δεν ειναι να λεμε οτι μας αρεσει π.χ. να το κανουμε στα 4;

Γουστα ειναι αυτα, τιποτα παραπανω.

Με εμπλεκεις εσυ στο κρεβατι σου; Οχι. Οποτε γιατι να ενοχληθω απο το τι σου αρεσει εσενα να κανεις; Αμα εχεις βρει καποιον που του αρεσουν τα ιδια, θα χαρω πολυ γιατι 2 ανθρωποι περνανε καλα μαζι. Τελεια και παυλα, η φαση ειναι καυλα.

Βρισκω εντελως μαλακισμενες προσεγγισεις του τυπου "πω πω, η ταδε οχι απλως εφαγε τα χυσια του ταδε στο προσωπο της, αλλα δεν ντρεπεται να το λεει κι απο πανω". Ναι ρε, τα εφαγε, γουστο της και καπελο της.

Το ακομη χειροτερο ομως, ειναι αυτες που ναι μεν "σοκαρονται", αλλα ταυτοχρονα νιωθουν κατι πιο υγρο αναμεσα στα μπουτια τους. Κουκλα μου καυλωσες, δεν ειναι κακο να το παραδεχτεις. Ισα ισα που αν το παραδεχτεις, θα κανεις ενα βημα παραπανω προς την λυτρωση.

Αλλα αμα ησουν η αδερφη μου θα σε ειχα λιωσει :ΡΡΡΡΡΡΡΡ

Lúthien said...

Αυτό σου το ποστ με έπεισε όσο κανένα άλλο ότι εμείς οι δύο ΠΡΕΠΕΙ να κάνουμε παρέα!!!

Φιλιάααα!!! :)))

black fairy said...

@Sourotiri
Καλώς το! Καλά να περάσεις στην άδειά σου! :)

Τι να σου πω, η τρελή κι απόβλητη της κοινωνίας ότι έχεις άδικο;; δεν μπορώ :Ρ Είναι όμως κρίμα να είμαστε νέοι άνθρωποι και να λειτουργούμε με νοοτροπίες που στους παππούδες μας ταιριάζουν!
Το μόνο καλό είναι ότι ο αδερφός μου μεγαλώνοντας το ξεπερνάει, γιατί να έχω το 18χρονο να μου το παίζει μεγάλος αδερφός που διαφυλάσσει την τιμή μου -και που απειλούσε να με λιώσει, επίσης!- ήταν τραγελαφικό.

@Luthien
Το έχουμε ξαναπει αυτό, θα γίνει κιόλας, μη νομίζεις ότι θα μου γλιτώσεις!

KisSeees

Sourotiri said...

black fairy, αχα, εχεις αδερφο... Ε... επειδη εχω και εγω αδερφη απλα να προσθεσω οτι Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ :ΡΡΡ

Περα απο την πλακα, να προσθεσω και το εξης:

Κατ' εμε, υπαρχει ενα οριο σε ολα αυτα που συζηταμε. Γιατι το σεξ, οπως και να'χει δεν το κανεις με τον αριθμο των ατομων που πας για εναν καφε π.χ. [συνηθως δηλαδη]. Το σεξ ειναι κατι που επιλεγεις με λιγη περισσοτερη προσοχη τον παρτενερ σου. Και αρα, ειναι θεμα καθαρα προσωπικο.

Τι θελω να πω. Δεν ειναι το ιδιο να πεις "μου αρεσουν τα γεμιστα" με το να πεις "γουσταρω να με δερνει ο αλλος με μαστιγιο ενω εγω ειμαι δεμενη".

Ναι μεν γουστο, αλλα προσωπικο γουστο. Οπως διαλεγεις με ποιους θα το κανεις, διαλεγεις και με ποιους θα το συζητησεις. Μου την δινουν οι ανθρωποι που διαλαλουν τα γουστα τους στον καθε εναν, κανοντας κρα.

Εν πασει περιπτωσει, πιστευω πως αν μπορουσες να δεις τι κανει ο καθενας στο κρεβατι του, θα βρισκοσουν πολλες φορες προ εκπληξεως, αλλες φορες θετικα και αλλες αρνητικα.

black fairy said...

@Sourotiri
Ο συγκεκριμενος αδερφός δεν έχει σχεδόν ποτέ δίκιο, trust me! :P
Πάντα μιλάμε με το δεδομένο ότι ο άνθρωπος που είναι μαζί μου είναι απόλυτα προστατευμένος και ασφαλής από τα όσα θα πω,και ότι οι πιθανότητες να θιχτεί ή να νιώσει άβολα είναι μηδαμινές!
Το τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του, σαν κανόνα έχω να μη με ενδιαφέρει, και έτσι δε νομίζω ότι μπορώ να βρεθώ προ εκπλήξεων, καθώς δεν κάθομαι να λεω "α αυτή είναι έτσι και ο άλλος αλλιώς".
Πέρα από κάθε αστείο, η σεξουαλική ζωή του καθενός είναι προσωπικό δεδομένο, κι αυτό το σέβομαι, περισσότερο από κάθε τι.

aerostatik said...

ίσως δε βοηθάει η ηλικία σου για να δεις το σεξ από απόσταση και να το απομυθοποιήσεις...

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Μια κι έπιασες σεξοκουβέντα, τι παίζει με κάποιον 60άρη μουστακαλή καθηγητή του τμήματός σου και μια πρώην μου; Κάτι είδα στο MySpace και δε μου φάνηκε να'ναι "αθώα" τα πράγματα...

0039split said...

Καταρχήν καλημέρα, και καλώς σε βρήκα. Πρώτη επίσκεψη και λατρεμένο το θέμα της συζήτησης. ΑΛΛΑ:

Σίγουρα δεν έχεις ιδιαίτερο λόγο να αναφερθείς στη σεξουαλική σου ζωή μέσα από το διαδίκτυο.
Σίγουρα αν ψάχνουμε κάτι για να καυλώσουμε δεν θα έρθουμε στο δικό σου blog. Όντως, όπως είπες υπάρχουν τόσα και τόσα μέρη για να τη βρεις. Από το απέναντι μπαλκόνι, στις κεντρικές σελίδες κάθε φυλλάδας, στο τάδε site με τα φίμωτρα και τις λοιπές gadget-ιές και τα λοιπά...
Σίγουρα όμως, όταν κάποιος σε διαβάζει, σταδιακά αρχίζει και σχηματίζει μια άποψη για την περσόνα που εσύ έχεις επιλέξεις να βγάζεις προς τα έξω. Συνεπώς, αναπόσπαστο κομμάτι της περιέργειάς του αναγνώστη (για να μην πω ζωτικής σημασίας) είναι και η σεξουαλική μας δραστηριότητα, οι προβληματισμοί γύρω από αυτό το τιτανομέγιστο πράγμα που λέγεται sex.
Ο άνθρωπος εκ φύσεως γουστάρει να παίρνει μάτι, και κατά καιρούς να τον παίρνουν μάτι. Υπάρχει μεγαλύτερη κλειδαρότρυπα από το διαδίκτυο? Έτσι, αναρωτιέμαι...
Πιθανοτικά, με την ίδια άνεση με την οποία αναφέρθηκες σε προγενέστερα παιγνιδάκια σου, θα μπορούσες να αναφερθείς και σε προβληματισμούς σου, ή για το πόσο μαλάκας υπήρξε κάποιος πρώην σου.
Θα ήταν πιο ενδιαφέρον, και πιο υγιές να διαβάσουμε για εκείνο, το σκοτεινό κομμάτι του ντουλαπιού, που όλοι έχουμε στην ψυχή μας, φερμένο από τον πλανήτη Φράουλα.

Να'σαι καλά!
Σ.

black fairy said...

@aerostatik
Ισως να είναι κι έτσι, αλλά συνήθως αυτή η απομυθοποίηση σημαίνει και αποχή, οπότε, ελπίζω να αργήσει ;)

@Αιρετικός
Δεν ξέρω, και ειλικρινά, δε με νοιάζει.. Let it go!

@0039split
Δε μ'αρέσουν οι φράουλες :Ρ Πάντως, έχεις δίκιο, πως ίσως ώρα ήταν να αναφερθώ και στο σεξ, όπως και σε πολλά άλλα... Καλώς ήρθες στο μπλόγκ μου :)