Monday, 13 April 2009

Παίξε το παιχνίδι όσο πιο καλά μπορείς..

Ναι λοιπόν! Δυο ακόμα συμμετοχές μου σε blogoπαιχνίδια, με προσκλήσεις -μια συγκεκριμένη και μια ανοιχτή- από τη Luthien:

Για αρχή, αγαπημένες ταινίες...

i) Έχω αναφέρει ίσως πολλές φορές ότι έχω ένα θέμα με τις παιδικές ταινίες, και ειδικά με εκείνες της Disney. Ο Βασιλιάς των Λιονταριών από τις παλιές και ο μικρούλης Wall-e από τις πιο πρόσφατες, είναι σίγουρα από τις κορυφαίες.

ii)Από εκείνες που μου ταράζουν τον ύπνο τα βράδια, μπορώ σίγουρα να ξεχωρίσω το Seven, που όσες φορές και να το δω δεν είναι αρκετές για να με κάνουν να μην ανατριχιάζω στο τέλος, αλλά και το ισπανικό Ορφανοτροφείο, που ακόμα και τώρα αν δω πόστερ με συγκεκριμένη εικόνα, μπορεί να βάλω τα κλάματα.

iii) Σαν καλό κοριτσάκι, δεν θα μπορούσα να παραλείψω και κάτι πιο, ροζ.. H πόλη των αγγέλων, λοιπόν, και τώρα τελευταία έχω μια αγάπη στο Twilight (αυτό υποθέτω πως θα περάσει).

iv) Κοινωνικός προβληματισμός φυσικά από το Μαθήματα Αμερικανικής ιστορίας και το Fight Club. Έχω μια συμπάθεια στον Edward Norton ή μου φαίνεται;

v) Στις κωμωδίες κωμωδίες δεν έχω τρελή αγάπη, αρκετές είναι τουλάχιστον σαχλές, όμως μπορώ να πω ότι το Analyse this ήταν αρκετά καλό..

vi) Μια λέξη, πολλές ταινίες, Aronofsky. Πάντα θα βρει ένα τρόπο να σε κάνει να τον θυμάσαι!

Τέλος τέλος οι ταινίες τώρα.. 10+1 πράγματα για μένα:

1. Με την κολλητή μου έχουμε μια περίεργη σχέση που θα μπορούσε να συγκριθεί μόνο με ερωτική. Σύνδρομο στέρησης όταν έχουμε καιρό να βρεθούμε, ζήλιες, και που και που φιλιά που κάνουν τους γκόμενούς μας να ζητάνε βίντεο κάθε φορά που πάμε στο μπάνιο μαζί :Ρ

2. Είμαι τόσο κυκλοθυμική που τη μια στιγμή μπορεί να γελάω μέχρι δακρύων, και την αμέσως επόμενη να κλαίω με λυγμούς. Η κατάσταση μπορεί να αντιστραφεί σε κλάσματα δευτερολέπτου, προφανώς!

3. Κάθε φορά που οργανώνω ταξίδι, εκδρομή, εξόρμηση, εξοδο, όσο και να το θέλω, την τελευταία στιγμή πριν να φύγω από το σπίτι το μετανιώνω και δε θέλω να πάω πουθενά!

4. Αν κάτι καρφωθεί στο μυαλό μου, δεν φεύγει με τίποτα! Έχω σκεφτεί πολλές φορές, πως ίσως να είμαι εμμονική.

5. Μουσική. Είμαι τρελή. Είμαι music junkie! Αν αναγκαστώ να περάσω έστω και λίγες μέρες στα μουγκά, είμαι στα πρόθυρα του τρελοκομείου. Η σιωπή με ταράζει!

6. Τα παιδιά είναι στο μυαλό μου συνώνυμα με τη λέξη τιμωρία. Θα μπορούσα να ασχοληθώ με τα παιδαγωγικά μόνο αν με ανάγκαζαν να το κάνω, προκειμένου να αποφύγω μακροχρόνια φυλάκιση, και θα έκανα παιδιά, μόνο αν ήμουν αρκετά ηλίθια ώστε να μην προσέχω, και να μην μπορέσω καν να προλάβω να διορθώσω πιθανή μαλακία. Δεν έχω μητρικό ένστικτο, και ούτε θα έχω ποτέ μάλλον. Έχω προτείνει μάλιστα στη γυναικολόγο να κάνουμε τσάκα τσάκα μια στείρωση να ξεμπερδεύω από το φόβο της "μαλακίας".

7. Όταν ανακαλύψω ένα καινούριο φαγητό που μ'αρέσει, ή όταν μου κολλήσει κάποιο που ήξερα από πριν, αλλά δεν το είχα αξιολογήσει σωστά, το τρώω συνέχεια και σε τεράστιες ποσότητες μέχρι να το σιχαθώ.

8. Έχω υπάρξει αρκετά τυχερή, ώστε όλοι οι άνθρωποι με τους οποίους είχα σχέση μέχρι τώρα, να με αγαπάνε ίσως περισσότερό από όσο θα μου άξιζε. Η φράση του καλού μου "Ήσουν που ήσουν κακομαθημένο, έμπλεξες και με μένα και έγινες χειρότερη" έχει ειπωθεί από τρεις διαφορετικούς ανθρώπους, όχι πάντα με αθώο πειρακτικό τρόπο.

9. Σε όλα μου τα σχολικά χρόνια, με εξαίρεση την δευτέρα και την τρίτη λυκείου, ήμουν πεπεισμένη πως είχα γεννηθεί για να ασχοληθώ με τις θεωρητικές επιστήμες. Κάποιο πρωί ξύπνησα, και συνειδητοποίησα πως ήμουν γελασμένη, και πως η απέχθειά μου για τα μαθηματικά, δεν ήταν αρκετή για να βγάλω αυτό το συμπέρασμα.

10. Μισώ τα ψώνια. Τελεία και παύλα.

10+1: Είμαι τρομερά ανασφαλής, έως κομπλεξική. Δεν φοράω ρούχα σε χρώματα που τραβάνε την προσοχή, όταν φοράω παπούτσι με τακούνια, σιχαίνομαι τον παραμικρό ήχο που συνοδεύει τα βήματά μου, δεν φοράω φούστες γιατί μισώ τα πόδια μου, τα βυζιά μου είναι στα μάτια μου υπερβολικά μικρά (ίσως φταίει που όλες μου οι φίλες έχουν τεράστια!), και φυσικά, δεν μπορώ να διασχίσω μόνη μου χώρους με πολύ κόσμο, γιατί σιχαίνομαι να τραβάω την προσοχή.

Προσκλήσεις δεν μοιράζω, όποιος θέλει παίζει! :)

25 comments:

Lúthien said...

Ταινίες:
1. Νομίζω σσυμφωνούμε και στα δύο με ένα προβάδισμα του Wall-E καθότι είναι ότι πιο αριστουργηματικό έχω δει τα τελευταία χρόνια από mass production εταιρία.
2. Ναι, ναι, ναι! Και τα δύο!!!
3. Το πρώτο δεν το έχω δει και το δεύτερο ήταν ωραίο ταινιάκι (αλλά μάλλον όντως θα σου φύγει... :Ρ)
4. Χωρίς σχόλια (είναι περιττά)
5. Ένα θα σου πω. Είναι η μοναδική ταινία που έχω δει στο cinema και δεν θυμάμαι ΤΙΠΟΤΑ!!! Τρέχα γύρευε...
6. Ε ναι, είναι κορυφαίος. Αυτός κι ο Lynch (τον οποίο μόλις θυμήθηκα ότι δεν έβαλα στη δική μου λίστα...)

10+1:
2, 4, 5, 10, 10+1: ΚΑΡΜΠΟΝ φιλενάδα!!! :)))

Μάκια κοριτσάκι!!!
Καλημέραααααααααααα (αλα Φλώρα Μπαρμπαρίτσα)!!!!!!!!!

Αλοη Καππα said...

Όμορφα αποκαλύπτηκες. Και για μένα η μουσική τώρα πια είναι η ζωή μου. Χωρίς αυτήν θα τρελλαινόμουνα.

Paula said...

Συμφωνώ απόλυτα με το 6. Αλλά απόλυτα όμως!!!!! Όσο για το 10+1 έλα ρε'συ και ποιά δεν έχει κόμπλεξ με κάτι; Μην μασάς... τα μικρά βυζιά στην εποχή μας, αλλά και για τα Ευρωπαϊκά πρότυπα είναι πολύ οκ. Χώρια που σου κάθονται τα ρούχα καλύτερα!! Σκέψου το...Lol..

black fairy said...

@Luthien
Hey κοριτσάκι! Τελικά έχουμε πολλά κοινά εμείς οι δυο; Είσαι η χαμένη μου δίδυμη αδερφή; *μη μου το χαλάσεις! πες ναι! :Ρ *

@Αλόη Κάππα
Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Ζωή χωρίς μουσική, στις χαρες και στις λύπες, είναι μισή.. Είναι σαν τις ταινίες. Δεν μπορείς να νιώσεις στο βαθμό που πρέπει χωρίς την κατάλληλη μουσική υπόκρουση.

@Paula
Χαίρομαι που υπάρχει και κάποιος να συμφωνεί με το 6. είχα αρχίσει να πιστεύω ότι είμαι εντελώς τρελή, που δε μ'αρέσουν τα αγγελικά ροζ προσωπάκια (μπλιαξ). Τα μικρά βυζιά είναι γενικά οκ, άλλα όταν πηγαίνω στη θάλασσα και βλέπω πόση ποσότητα μου λείπει, αγχώνομαι! :Ρ

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Έπαιξα κι εγώ...

Σε ό,τι αφορά το στήθος τώρα... Απλά συμβιβάσου μ'αυτό - ή πήγαινε ν'αβέλεις σαντίκ κατσικανά (για να στο πω στα καλιαρντά). Σκέψου όμως ότι το μικρό στήθος έχει μικρότερες πιθανότητες να κρεμάσει.

Πάντως, μεγάλο ή μικρό, εγώ ασπάζομαι αυτό που τραγούδαγε η Μελίνα Τανάγρη: βυζάκια έξω λοιπόν.

Lúthien said...

Ναι! Ναι! ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!
:*******

Paula said...

Ναι δίκιο έχεις! και' μένα με κάνουν να αισθάνομαι τρελή που δεν μ' αρέσουν ΚΑΘΟΛΟΥ τα μωρά..δεν είμαστε και πολλές βλέπεις με αντίστοιχα γούστα..Σε όλους λέω ότι προτιμώ τις γατόφατσες από τις σαλιωμένες μωρόφατσες ή προτιμώ μωρά 1.90 cm, μακρυμάλλιδες κόλαση τύπου Sean Brennan(αααχαχχαα..αδιόρθωτη). Εσύ θα προτιμάς μωρά τύπου Perttu Kivilaakso Lol ωχ..ζημιά πάλι μεγαλοβδομάδα!!!!

black fairy said...

@Αιρετικός
To πρόσεξα. αξιοσημείωτη είναι, μάλιστα, η αποψή σου για τα μικροσκοπικά μαγιώ. Εύγε!

@Luthien
Aδερφούλααααα! Χρόνια Πολλά! :Ρ

@Paula
Για αυτόν ακριβώς το λόγο υπάρχει η μεγάλη βδομάδα, βρε κουτό! Για να μπαίνουμε στον πειρασμό, και να αντιστεκόμαστε! Κι επειδή, -δεν ξέρω για σένα- αλλά εμένα δε μου κάθεται το μωρό με το τσέλο, ΜΟΛΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑ! :p

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Προσωπικά και μου αρέσει να βλέπω στις γυναίκες το στρινγκάκι (και το τόπλες) στην παραλία και στην εκάστοτε κοπέλα μου. Και το ενθαρρύνω κιόλας. Ξέρεις, αυτά που λένε "μα πρέπει να έχει η κοπέλα σώμα μοντέλου" είναι σαχλαμάρες περιωπής. Και εξηγούμαι:

1. Η "τελειότητα" που βλέπεις στις φωτογραφήσεις των περιοδικών ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ - είναι κατασκευασμένη στον εικονικό κόσμο του Photoshop.

2. Τουλάχιστον οι μισές κοπέλες που βλέπω τριγύρω μου έχουν σώμα που μπορεί να στηρίξει τέτοιο μαγιώ.

3. Και μερικές μικροατέλειες να υπάρχουν, δεν τρέχει κάστανο. Σάμπως εμείς τα αρσενικά είμαστε όλοι σαν τον Ερμή του Πραξιτέλους; Κι όμως, σας αρέσουμε! Ε, κι εσείς μας αρέσετε, ακόμα κι αν έχετε και λίγη κυτταρίτιδα ή καμιά ραγάδα.

4. Οι κακίες περί κυτταρίτιδας και ραγάδας δεν λέγονται από άνδρες, αλλά από ζηλιάρες και κομπλεξικές γυναίκες και τους κατά λάθος άνδρες "φίλους" τους. Σ'αυτά τα άτομα έχω να πω μόνο "get a life".

5. Το μαγιώ στη γυναίκα δεν είναι ρούχο, αλλά ΚΟΣΜΗΜΑ.

6. Δε χαρακτηρίζεται τσούλα ή ξέκωλο μια γυναίκα από το τι φοράει, αλλά από το πώς φέρεται. Κι έννοια σου, οι χειρότερες τσούλες που έχω γνωρίσει ντύνονταν με τρόπο που δεν πρόδιδε το χαρακτήρα τους. Αντίθετα, έχω δει γυναίκες που στην παραλία άφηναν ελάχιστα στη φαντασία (και στις βραδινές εξόδους ντύνονταν από εντυπωσιακά μέχρι προκλητικά), αλλά δεν προκαλούσαν καθόλου με τη συμπεριφορά τους.

7. Για να το στηρίξει ένα τέτοιο μαγιώ μια γυναίκα δε χρειάζεται το "υπερτέλειο" σώμα (εμφανίσιμη να είναι κι όλα ΟΚ σ'αυτό το θέμα), αλλά ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ, ώστε να το φοράει αντί να τη φοράει.

black fairy said...

@Αιρετικος
Woman with no self-confidence speaking: Δικιο έχεις βρε συ, αλλά άντε να το βρεις :Ρ

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Σας έχουν μπολιάσει οι πατριαρχικές-αβρααμικές κοινωνίες με ένα ιδεολογικό-θρησκευτικό σύστημα ντροπής/φόβου/καταπίεσης κάτω απ'το οποίο στενάζετε, μα γίνεστε εσείς οι ίδιες οι καλύτεροι εκφραστές του.

Αφιερώνω στίχο του Δήμου Μούτση:

Λες να'μαι σαν τους γέρους κι εγώ
Που δραπετεύοντας από το θάνατό τους
Πάνε και κλείνονται σε όμοιο τάφο υγρό και σκοτεινό
Που ανοίγουν με το χέρι το δικό τους;

Αυτό ακριβώς έχει πάθει το γυναικείο φύλο. Απ'τη μια οι φεμιναζί που απλώς βγάζουν μίσος για τους άνδρες, από την άλλη το αβρααμικό κατεστημένο...

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Σχετικά με το ότι συγκρίνεις τα στήθη σου με τα μεμέ των φιλενάδων σου και τα δικά σου σου φαίνονται μικρά, ξέρεις τι μου θύμισες;

Το τέταρτο επεισόδιο (με τίτλο "Miss Macross") της πρόσφατης σειράς Macross Frontier, όπου η πολύ μικροκαμωμένη ηρωίδα Ranka Lee συμμετέχει στα καλλιστεία για τον τίτλο της Miss Macross Frontier και ψαρώνει για τα καλά από τα πλούσια (και χοροπηδηχτά) ελέη των άλλων διαγωνιζομένων κοριτσιών... Το μεγάλο γέλιο πέφτει όταν η ιδιαιτέρως προικισμένη κολλητή της, η Nanase, της λέει ότι το μέγεθος δε μετράει και ταυτόχρονα τα μεμέ της χοροπηδάνε μες στα μούτρα της Ranka που είναι... φλαταδούρα.

black fairy said...

@Αιρετικός
Ευτυχώς οι φίλες μου ειναι καλά κοριτσάκια και δεν με κοροιδεύουν :)

Konstantinos said...
This comment has been removed by the author.
Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Μα και η Nana-san δεν την κορόιδευε τη Ranka... Να την ενθαρρύνει προσπαθούσε. Μόνο που είχε ξεχάσει πως ο κάθε της μαστός ήταν περίπου εξ ίσου μεγάλος με το κεφάλι της Ranka!

Pygmalion said...

Opws kapote eixa akousei ton Mimh Androulakh na leei, oi Trwes otan piran thn Elenh, oi Axaioi anarwtithikan, ti mporei na exei h elenh kai mpikan oi Trwes se olon ayton ton kopo? Etsi, pigan na thn paroun pisw afou fantastikan oti exei kapoia axia pou aytoi den eixan katalavei. Oi Trwes vlepontas olon ayton ton strato sta teixh tous kai pali fantasthkan oti h Elenh axize para polla opote itan kati apisteuto. Den ta lew ola ayta gia na kakoligisw thn Elenh, erwteutike kapoion allon kai apofasise na paei mazi tou. Kai oloi xeroume oti o pragmatikos logos tou Trwikou polemou itan oi epektatikes vlepseis twn Axaiwn. H ELenh htan mono h aformh. :) Ola ayta ta lew, gia na deixw me poion tropo leitourgoun oi pseudesthiseis mesa sto myalo mas gia polla pragmata, opws to stithos ths Black fairy, Ta podi ths, i isws to antriko morio gia to antitheto fylo. Xefortwtheite tis pseydesthiseis sas alla na eiste etoimoi gia ayto pou tha deite. Thn alhtheia. Kai den yponow oti h alhtheia einai kati pou ponaei i tipota tetoio. H alhtheia einai h alhtheia. Egw thn thewrw san thn ypertath axia. Dipla sthn agaph. Gia mena, alhtheia kai agaph symvadizoun dipla dipla. Allwste, h agaph einai o monos dromos... :) Kata thn apopsh mou.

black fairy said...

@Pygmalion
πολύ μ'άρεσε η προσέγγισή σου. Η αλήθεια, ωστόσο, είναι υποκειμενική, νομίζω, οπότε η αλήθεια για σένα, μπορεί να είναι για κάποιον άλλον ψέματα!

Pygmalion said...

Exeis dikio. Nai mporei na symvainei ayto parola ayta prepei san anthropoi na katalixoume se kapoies genika apodektes alitheies etsi wste na mporoume na epikoinwnisoume kai na synnenoithoume. Prepei na yparxei kapoia vash panw sthn opoia na xtisoume to oikodomima ths epikoinwnias mas.To megalytero dwro pou exoume einai h eleytherh voulish kai ayto to dwro einai taytoxrona kai to megalytero provlima mas. H dikia mou voulish mou leei oti h alhtheia einai ayth, h dikia sou mporei na leei oti ayta einai psemata. Omws thn idia stigmh kanoumekapoies paradoxes opws to oti kai oi dyo skeftomaste me th dikh mas voulhsh kai oti epikoinwnoume se mia koinh glwssa (xwris ayto na shmainei oti gia epikoinwnia xreiazetai dyo atoma na xeroun thn idia glwssa, mporei na yparxei epikoinwnia kai me allo tropo parola ayta pisteuw oti oi pithanotites gia kalh epikoinwnia me ayton to ntropo einai liges). Thelw na pw oti prepei na vasisoume panw se kati koino thn epikoinwnia mas, oxi giati an den exoume kati koino den mporoume na epikoinwnisoume alla giati prepei na exei kapoion skopo i epikoinwnia mas, akoma kai aytos o skopos einai to apolyto tipota (pou kai ayto einai enas skopos)!

black fairy said...

@Pygmalion
Δίκιο έχεις :)

Anonymous said...

Hi I'm Tyrone. Anyone into call into create? If you don't understand the challenge iit's like this: The habit of a doubt is the most common road to effect that members are carrying their unit's coin. The rules of a challenge are not often formalized in spite of a constituent, and may switch between organizations. The contest only applies to those members that must been delineated a make up formally by their unit. This may main to some disagreement when challenges are initiated between members of various organizations and is not recommended. The habit of the originate test is meant to be a beginning of dedication in a item, and forcing the stimulation can belief a reverse effect.

[url=http://www.challengecoinsdirect.com/2010/09/16/semper-fi-challenge-coins/]military coins[/url]

Anonymous said...

HI, I just joined this community. I m from China. I like this forum.......hope to learn lot of things here ;-)





------------------------------------------------------------------------
My Poker review blog Online Poker For Poker details

Anonymous said...

wziihrzthvfeuduyiyvivrszxnh, The Renegade Diet, eqwpesjya, [url=http://therenegadediet.traulever.net/#28958739432645]The Renegade Diet Review[/url], yGWadwwli, http://therenegadediet.traulever.net/#14732155864956 The Renegade Diet Reviews, zrCvebezo, The Renegade Diet, wnNkbEhGT, [url=http://therenegadediet.camping-cote-atlantique.com/#41299996838592]The Renegade Diet Review[/url], DcZNUflFu, http://therenegadediet.camping-cote-atlantique.com/#63549418557455 The Renegade Diet Reviews, QAylVcNgN, The Renegade Diet, ndSnrROKS, [url=http://therenegadediet.mobilis-tv.com/#16596681715428]The Renegade Diet Review[/url], JIQzButPs, http://therenegadediet.mobilis-tv.com/#11242252637131 The Renegade Diet Reviews, uhGvezdxu, The Renegade Diet, vKndRujuy, [url=http://therenegadediet.autolissants-dissipatives.com/#86784285594811]The Renegade Diet Review[/url], OGQzDeksR, http://therenegadediet.autolissants-dissipatives.com/#17499843655738 The Renegade Diet Reviews, NuEnWMMgu, The Renegade Diet, cXRRudmkg, [url=http://therenegadediet.fasgroup.net/#31532837641937]The Renegade Diet Review[/url], TTCHBKRIz, http://therenegadediet.fasgroup.net/#81749841727569 The Renegade Diet Reviews,GnPjctfHE, The Renegade Diet, QzDyotvTO, [url=http://therenegadediet.air-flux.com/#37794542255438]The Renegade Diet Review[/url], MuzatwGot, http://therenegadediet.air-flux.com/#41812959827334 The Renegade Diet Reviews, HeBGsmUXo.

Anonymous said...

[url=http://www.giubbotti-moncleroutlet.com]outlet moncler[/url]
[url=http://www.chanel-newzealand.com]chanel nz[/url]
[url=http://www.giubbotti-moncleroutlet.com]outlet moncler[/url]
[url=http://www.giubbotti-moncleroutlet.com]outlet moncler[/url]
[url=http://www.giubbotti-moncleroutlet.com]outlet moncler[/url]
[url=http://www.chanel-newzealand.com]chanel nz[/url]
[url=http://www.supra-shoesnz.net]supra shoes[/url]
[url=http://www.chanel-newzealand.com]chanel bags[/url]
[url=http://www.giubbotti-moncleroutlet.com]outlet moncler[/url]

Anonymous said...

JJ Watt Jersey

Because, the primary motivating factor in choosing a profession is the 'remuneration' received or monetary benefits involved5Okay, let's begin cleaning that laser printer of the laser toner2

Brandon Marshall Elite Jersey

Owning your own business is part of the American Dream It's your job to figure out the reasons behind the barking and then ease the tension of whatever is causing your puppy or dog to do so)? Build training that is linked to the problems at work as well

Arian Foster Jersey

Anonymous said...


Our updates Recent articles: