Friday, 20 March 2009

Τί να μου τη δίνει, άραγε;

Όντως, αγαπητή μου Luthien, είμαι σε φόρμα, κι έτσι όσο πιο άμεσα μπορώ απαντάω στην πρόσκλησή σου, για το παιχνιδάκι, σύμφωνα με το οποίο πρέπει να γράψω τα πράγματα που με εκνευρίζουν.. Έτσι, με τυχαία σειρά, μπορώ να πω πως σε γενικές γραμμές είναι τα παρακάτω:

1. Η αναμονή, στην οποιαδήποτε μορφή της. Όσο κι αν τελευταία (λόγω σχέσης από απόσταση) το έχω μηδενίσει το αναμονόμετρο, είναι σίγουρο ότι η υπομονή δεν ήταν ποτέ στα ατού μου. Αν με κάνεις να περιμένω έστω και 5 λεπτά, θα αρχίσω τα μηνύματα, τα τηλέφωνα, και στην τελική θα σε σιχτιρίσω και θα σε μισήσω!

2. Οι καθηγηταράδες που δεν έχουν γνώση του αντικειμένου τους. Επίσης εκείνοι χωρίς συνείδηση. Μεγάλη ιστορία, πολλά νεύρα! ^&%^&%&#*^$^&!

3. Η νοοτροπία των ελλήνων οδηγών. Απερίγραπτη, επικίνδυνη, εκνευριστική στο φούλ! Μπορούν σε κλάσματα δευτερολέπτου να σου καταστρέψουν την καλή διάθεση που προσπαθούσες όλη μέρα, με άπλωμα της αρίδας στον ήλιο, φράπα και τάβλι με φίλους, να φτιάξεις!

4. Η "ηλεκτρισμένη" ατμόσφαιρα στο χώρο που βρίσκομαι, από νεύρα και λανθάνοντες τσακωμούς. Βγάλτα από μέσα σου, φώναξε βρίσε, μην κάθεσαι χωρίς να μιλάς, κοιτώντας μ'αυτό το βλέμμα που βγάζει φωτιές! Δεν είναι τυχαίο που δεν με έχουν δείρει παρά μόνο μια φορά, ενώ ήμουν τεράστιο κωλόπαιδο μικρή. Silent treatment! Η μαμά μου έχει κάνει διδακτορικό!

5. Τα ψώνια, ωωω! τα ψώνια! Και για να πω την αλήθεια, αν δω μια κουκλάρα με τη μύτη της ψηλά, θα το καταλάβω, καθώς είναι ένας πολύ καλός τρόπος να προστατευτεί από τα γλοιώδη αρσενικά που θα της την πέσουν με σιχαμένο και καλυμμένο με σάλια κ σπέρμα τρόπο. Αλλά, να είσα σαν το ανάποδο γαμώτο, να ντύνεσαι αλλοπρόσαλλα σαν σταρ του χόλυγουντ, και να μη μιλάς σε κανέναν χωρίς μια ψεύτικη περιφρόνηση, ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ!

6. Με εκνευρίζει όσο τίποτα η πολυκοσμία. Το πόσο δεν περιγράφεται. Συνοδεύεται από στρίμωγμα, φασαρία, ζουπήγματα και χουφτώματα κατά λάθος ή "κατά λάθος", και στα μαγαζιά από χείριστη εξυπηρέτηση. Κι ομως, είμαι αυτή που πίνει μπύρες τις Τρίτες κι όχι τα Σάββατα, και δεν ντρεπομαι καθόλου γιαυτό!

7. Χειρότερο όμως από όλα για την ψυχική μου υγεία είναι οτιδήποτε σχετίζεται με απότομη διακοπή του ύπνου μου. Ξυπνητήρια, κουδούνια, μπετονιέρες, κομπρεσέρ, τσιρίδες... απλά έχουν φάει όσο μπινελίκι μπορώ να ρίξω!

Αυτά για σήμερα αγαπητά μου παιδιά, την επόμενη βδομάδα θα γράψουμε τεστ στις αναρτήσεις αυτού του μήνα. Θα παρακαλέσω τους κυρίους και κυρίες: αιρετικός, dreamcatcher, θλιμμένη νεράιδα, και Παλάβω (θα γράψεις τίποτα ή θα ανέβω να σε δείρω;), εφ'όσον το επιθυμούν να συνεχίσουν!

6 comments:

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Έχω ήδη συμμετάσχει σ'αυτό το ιερόν βλογοπαίγνιον ( +σουβλόγησον+ ), όπως άλλωστε οφείλω, σαν καλός πιστός της ΕΛ-ληνορθόδοξης Εκκλησίας του Μεγάλου Σουβλακέα ( +σουβλόγησον+ ).

http://hereticrepublic-gr.blogspot.com/2009/03/blog-post_07.html

black fairy said...

@Αιρετικός
Well.. σαν να 'χεις δίκιο, το ΄χα διαβάσει και τότε. Τέλος πάντων, το μυαλό μου είναι το πολύ μισο ΚΒ μην έχετε απαιτήσεις για πολλά πολλά.. Αν με ρωτήσεις αύριο, μπορεί να μη θυμάμαι ότι το έχω γράψει κι εγώ :Ρ
Καλημέρα!

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Μισό ΚΒ; Τι είσαι, Atari VCS 2600;

black fairy said...

@Αιρετικός
Για να το λες εσύ :Ρ τέτοιο θα 'μαι

Lúthien said...

Το εντόπισα. Στις φωνές τα χαλάσαμε...
Συμφωνώ κι εγώ με το να μην κρατάμε πράγματα μέσα μας anyhow, κι αν για να μην γίνει αυτό πρέπει ο άλλος να φωνάξει θα το ανεχτώ. Αλλά δεν παύει να με κάνει "κάπως" αυτή η φάση...

Φιλιάααα κοριτσάκι!!!

black fairy said...

@Luthien
Καλά θα προσπαθήσω όσο μπορώ να μην φωνάζω! :Ρ