Thursday, 12 March 2009

Όταν λέω ότι στη σχολή απλά καις εγκεφαλικά κύτταρα...

...όλοι πέφτουν να με φάνε και επιμένουν ότι εκεί δημιουργείς και επιπλέον!

Χρόνος: Σήμερα το πρωί, λίγες ώρες πριν δηλαδή
Τόπος: Το τρισκατάρατο ψυχιατρείο εκεί στο Ακρωτήρι

Εκεί που ο αγαπημένος μου (ναι υπάρχει και τέτοιος) καθηγητής στο Πολυτεχνείο, χρησιμοποιούσε σαν παράδειγμα για μια βλακεία που τώρα δε θυμάμαι, τις διακοπές που πήγαμε το καλοκαίρι με το έτερο ήμισυ, το μυαλό μου σκεφτόταν...

Από τη μιά τις διακοπές με τον άντρα μου στη Σκύρο το καλοκαίρι, τις άπειρες ώρες που περάσαμε μόνοι οι δυό μας, τα βράδια που *ξεκινούσαμε να κοιμηθούμε αγκαλιά και στη συνέχεια λόγω ζέστης απομακρυνόμασταν αλλά παρ'όλα αυτά* κοιμόμασταν μαζί, τις βόλτες, τα μπάνια στη θάλασσα κλπ κλπ...

Από την άλλη *πιθανότατα το σάπιο δεξί ημισφαίριο* συγκεκριμένη συμφοιτήτρια που όλη της η ζωή είναι η σχολή ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, μην έχοντας γκόμενο, και με μηδενικές ελπίδες και διαθέσεις να αποκτήσει, να κάνει παρτούζα με τους τρεις καθηγητές που είχα σήμερα, οι οποίοι θαυμάζουν την αφοσίωσή της στις σπουδές της. Μπλιάξ!

Κάπου εκεί, το μαγικό του φεγγαριού ονειροπόλημά μου διακόπηκε από τις τσιμπιές της διπλανής... "ψιτ, συγκεντρώσου! που ταξιδεύεις; σε έχει δει που κοιτάς μια ώρα το κενό!"

25 comments:

Lúthien said...

Τστστστσ... Μα κι εσύ βρε παιδάκι μου... Τι πράγματα είναι αυτά που σκέφτεσαι την ώρα του μαθήματος... Δε ντρέπεσαι λιγάκι?
Φτου σου!

Αντί να παραδειγματίζεσαι από τη συμμαθήτριά σου...

(Δεν ξέρω αν το κατάλαβες, παίζω ολόκληρο ρόλο τώρα!!! Γι' αυτό και το "συμμαθήτρια", κολλάει σε προηγούμενη ανάρτησή σου.)

:*********

black fairy said...

@Luthien
Το 'χεις το role playing! :D
Δεν αντέχω θέλω πτυχίο τώρα, εχω λαλήσει!
:*

Anonymous said...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον με τις πιο τολμηρες σεξουαλικες φαντασιωσεις ολων των ειδων
ακαταλληλο για ανηλικους

Dreamcatcher said...

Αφού κατάφερες και ταξίδεψες για μια ώρα, καλά είσαι! Πολλοί δεν επιστρέφουν από τέτοιου είδους ταξίδια (μήπως είναι καλύτερα εκεί που πηγαίνουν τελικά?)

black fairy said...

@Dreamcatcher
Το μια ώρα δεν ήταν ακριβώς μια ώρα, δυστυχώς, αλλα ήταν αρκετό για να με προσέξει, προφανώς...
Σίγουρα είναι καλύτερα εκεί που πας όταν ταξιδεύεις, το θέμα είναι να σ'αφήνουν να το χαρείς :Ρ

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Ποια είναι η παρτουζιάρα; Γιατί εγώ τα είχα με μια ΜΗΠΕΡ πριν από δυο χρόνια και τώρα πρέπει να τελειώνει (τότε ήταν στο 4ο έτος).

black fairy said...

@Αιρετικός
Μόνο παρτουζιάρα δεν είναι.. χοχοχοχο! Δεν μπορώ να αποκαλύψω περαιτέρω πληροφορίες είναι απόρρητες :Ρ Παρτουζιάρα κι η δική σου;

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Κοίτα, εγώ τα είχα μαζί της από το Γενάρη ως το Σεπτέμβρη του '07. Καλά πέρασα μαζί της, την ενθάρρυνα να κάνει και μερικές γερές αλλαγές που ήθελε να κάνει (δηλαδή να πάψει να ντύνεται σαν ενωτικάρια, ν'αρχίσει να ντύνεται σέξυ και να βάζει στρινγκάκια - ανήκουστο για πολυτεχνίτισσα, καθώς οι πιο πολλές είναι ή μπάζα ή ξιπασμένες παρθενοπιπίτσες - στην παραλία), αλλά άρχισε να γίνεται πολύ πιεστική, έκανε και κάποια πολύ χαζά σκηνικά, οπότε της έδωσα το πασαπόρτι της.

black fairy said...

@Αιρετικός
Αυτό με τους αντρες που πιέζεστε με το παραμικρό δεν το χω καταλάβει ακόμα... Όσο για τις πολυτεχνίτισσες.. ΕΧΩ ΥΠΟΨΙΝ ΜΟΥ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΘ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ!

Λακης Φουρουκλας - Lakis Fourouklas said...

"Πρόβλημά του" έπρεπε να απαντησεις. Μέρα καλή

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Θα σου πω ποιο ήταν το πιεστικό της:

1. Δεν ήθελε σα ζευγάρι να βγαίνουμε με φίλους (π.χ. να βγούμε με κάποιο δικό μου φίλο, κάποια δική μου φίλη ή κάποιο/α φίλο/η δική της)

2. Έκανε σκηνές έτσι και συναντούσα μόνος μου κάποιο άτομο της δικής μου παρέας (αλλά κι ως ζευγάρι δεν ήθελε να βγαίνουμε μαζί τους, γιατί δεν ήθελε να γνωρίσει την παρέα μου ή να γνωρίσω εγώ τη δική της). Μια χαρά της ερχόταν όμως να βγαίνει με δικές της παρέες.

3. Έτσι και μ'έπαιρνε τηλέφωνο ο πατέρας ή η μητέρα μου, κρέμαγε μούτρα. Μια χαρά ήταν όμως να μιλά με τη μάνα της ώρες ατέλειωτες στο τηλέφωνο...

Ε σόρρυ, αλλά τέτοια σκηνικά δε γίνονται ανεκτά για πολύ καιρό.

black fairy said...

@Λακης Φουρουκλας
Όταν είναι 12 άτομα σε ένα μικρό αμφιθέτρο, ε τότε... είναι λίγο βλακεία ο ένας να είναι στο διάστημα, ενώ έχει την επιλογή να μείνει σπίτι του να κοιμηθεί.

@Αιρετικός
Πόσο τραγική γκόμενα;;; καλά έκανες!

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Πάντως black fairy, εδώ είναι το πιο ωραίο, μια και είπες για ύπνο (που παίρνει τα παιδιά) στο μάθημα:

Το Γιώργο το Λιοδάκη απ'το Γενικό τμήμα τον ξέρεις φαντάζομαι. Όταν μας έκανε Πολιτική Οικονομία - κι ήταν υποχρεωτικό εκείνα τα χρόνια - χρειαζόσουν τέσσερεις espresso για να μη σε πάρει ο ύπνος στο πεντάλεπτο. Άσε που σε έκοβε, όσο καλά κι αν ήξερες το μάθημα, αν κάθε σου αράδα δεν ήταν κι ένας ακόμα έπαινος για το Μαρξ.

black fairy said...

@Αιρετικός
Δεν τον έχω υπόψιν μου τον κύριο, αλλά μπορώ να σε πιστέψω... Και δεν είναι ο μόνος μαρξομανιακός... :Ρ

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Μαζί με μερικούς άλλους είχε ιδρύσει εδώ μέσα έναν όμιλο "για τη μελέτη της επαναστατικής θεωρίας" (whatever.gif)

black fairy said...

@Αιρετικός
Λες να παω να τους πεισω να βαλουνε καμια βομβα στο πολυτεχνειο γιατι δεν προλαβαινω κατι deadlines? :P

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Fairy, για πέρνα απ'το ιστολόγιό μου (την "Αιρετική Πολιτεία"). Σου έχω κάποια σεντονάκια που μπορεί να σου αρέσουν:

http://hereticrepublic-gr.blogspot.com/2009/02/blog-post_28.html (αυτό ασχολείται με την υδρογονοκίνηση και τη σπέκουλα στις ΑΠΕ).

http://hereticrepublic-gr.blogspot.com/2009/03/blog-post_789.html (εδώ έχω πάρει τμήματα του προηγούμενου κι έπιασα τις ανεμογεννήτριες, οι οποίες υπερτιμολογούνται ασύστολα).

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Για τη βόμβα που έλεγες... Χμμμ... Το '06 ή το '05 είχαν κάνει κατάληψη οι ΕΑΑΚίτες μεσούσης της εξεταστικής, γιατί κάποια γκομενίτσα του ΜΠΔ δεν τη βόλευε η ημερομηνία εξέτασης του μαθήματος κι έτσι βρήκαν κάποια από τις συνηθισμένες τους δικαιολογίες (του κώλου) για να μας σμπαραλιάσουν πάλι τα νεύρα.

black fairy said...

@Αιρετικός
Τα έχω διαβάσει και τα δυο, ήδη!!! :Ρ Συμφωνώ απόλυτα στο θέμα των ανεμογεννητριών! είναι κάτι που φωνάζω κι εγώ καιρό..

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Πότε πρόλαβες ρε συ; Το τελευταίο θέμα δεν έχω ένα τέταρτο που το ολοκλήρωσα!

black fairy said...

@Αιρετικός
Έτυχε να χαζεύω κάτι στο chaniablogs και το είδα τη στιγμή που το ανέβασες! χεχεχε

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Πάντως, άμα θες, μπορείς να βάλεις "παρακολούθηση" του ιστολογίου μου... Κι άμα έχεις όρεξη, βάζεις και link (εγώ σου έχω τη λινκιά εδώ και καιρό).

black fairy said...

@Αιρετικός
Α είναι κι άλλο για ανεμογεννήτριες! Σίγουρα ησουν ΜΠΔ κι όχι δικός μας;
Τα ξέρω όλα τα συστήματα, και το λέω καιρό, απλά το ξεχνάω! :Ρ

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

ΜΠΔ είμαι, απλώς, επειδή έχω ΜΕΓΑΛΗ μούρλα με το αυτοκίνητο, ασχολούμαι πάρα πολύ με θέματα που αφορούν την τεχνολογία του, αλλά και με θέματα περιβάλλοντος - και βέβαια, προτιμώ να μη μασάω ό,τι παραμύθα μας πουλάνε τα λόμπι από τα χειραγωγούμενα κανάλια...

black fairy said...

@Αιρετικός
Διαβάζω το τέρας σου (από άποψη μεγέθους)! Τα υπόλοιπα σχόλια εκεί!