Thursday, 12 February 2009

Οικονομία; i don't know this word!

Αγαπητοί μου αναγνώστες,
ξέρω πως βρίσκεστε σε κατάσταση επιφυλακής, κάνοντας συνεχώς refresh στην αρχική του Blog μου, περιμένοντας πως και πως, τόσο μια καινούρια ανάρτηση, όσο και νέα για την πρόοδο της εξεταστικής μου, κι έτσι αποφάσισα να απαλύνω τον ψυχικό σου πόνο, με ένα post 2 σε ένα.

Σκίζω, σκίζω σκίζω! Παίζει να έχω ξεπεράσει κατά 100% τον αριθμό περασμένων μαθημάτων της προηγούμενης εξεταστικής (κάνοντάς τα από 1, 2 :Ρ), και έχω δεν έχω δώσει ακόμα ούτε τα μισά! Αλλά μπορώ να πω, πως αν δεν είχαν γίνει έτσι τα πράγματα, θα χτυπούσα ρυθμικά το κεφάλι μου, με το σάπιο περιεχόμενό του, που στερείται μια από τις βασικές του ικανότητες -να θυμάται- στον τοίχο! Έχω διαβάσει όσο ποτέ, για να κάνω ένα δυναμικό come-back στη σχολή μετά από χρόνια (πες το κι έτσι) απουσίας, μπας και πάρω ποτέ το γαμημένο πτυχίο να ΦΥΓΩ!

Το μενού αύριο έχει μάθημα οικονομικής φύσης. Η οικονομία, ως γνωστόν, ποτέ δεν με ενδιέφερε, δε μου καθότανε καλά, δεν ήταν από αυτά που ήθελα ή μπορούσα αποτελεσματικά να διαβάσω (ζητώ συγγνώμη από τις στρατιές οικονομολόγων εκεί έξω, θεία, μωρό μου, sourotiri κλπ κλπ). Δε μ'αρέσει και δεν μπορώ να την καταλάβω, και ως εκ τούτου, ένα μάθημα με ανοιχτές σημειώσεις με τρομοκρατεί περισσότερο από το προχτεσινό, που ήταν το μεγαλύτερο παλούκι του 6μήνου, με τον πιο παπάρα καθηγητή!

Και θα αναρωτηθεί κανείς, και γιατί χαζεύεις στο Blog αντί να διαβάζεις, όπως θα έπρεπε, δεδομένου ότι έχεις σηκωθεί από τα χαράματα; (στο σύμπαν μου είναι γύρω στις 4 τα ξημερώματα!) Απλά δεν μπορώ. Έκανα καφέ, έδιωξα τη μαμά μου να πάει στο καλό στο σχολείο της, να ηρεμήσει το σπίτι από σκούπες, πλυντήρια πιάτων και ρούχων και όλη την ηχορρύπανση που προκαλεί, χαμήλωσα την ένταση του σταθερού για να αποφύγω τον εκνευρισμό που μου προκαλεί όταν χτυπάει, άνοιξα τις -κακογραμμένες όσο δεν πάει- σημειώσεις και... ΑΥΤΑ! Δεν μπορώ! Απλά δεν μπορώ!

Ο οργανισμός μου δεν το δέχεται ότι θα αναγκαστώ να διαβάσω οικονομία! Και οκ, όταν μετά το μάθημα πήγαινα για καφέ με τον καλό μου, ξεφυλλίζαμε τις σημειώσεις και τα συζητούσαμε, ήταν αρκετά μεγαλύτερο το εύρος της ανοχής μου στο συγκεκριμένο αντικείμενο -και μάθαινα και 2-3 παπαριές που μπορούσα να πετάξω στον καθηγητή την ώρα του μαθήματος να θυμάται τη φάτσα μου, όταν και αν πάω να του ζητήσω πτυχιακή για το μάθημα του 6μήνου που έρχεται-. Έτσι μόνη μου με τον πάκο των 279 σελίδων μπροστά μου, χωρίς αγκαλιές και φιλιά δε μου βγαίνει!

Πάω για άλλη μια απόπειρα, στείλτε θετική ενέργεια, αγάπη και ότι οικονομικές γνώσεις σχετικά με το περιβάλλον έχετε, και τα ξαναλέμε!

Adieu!

4 comments:

Lúthien said...

Από θετική ενέργεια και αγάπη πάρε όση θες κοριτσάκι, έχω μπόλικα αποθέματα κι απ' τα δύο και μετά χαράς να σε προμηθεύσω κι εσένα!!!

Τώρα από οικονομικές γνώσεις... μάλλον θα σε απογοητεύσω... τι να σου κάνω κι εγώ κομίστας άνθρωπος?...

Πολλά πολλά φιλιά και καλά κουράγια!!! :***********

black fairy said...

@Luthien
Ευχαριστώωω! Τελικά και η αγάπη και η θετική ενέργεια ήταν αρκετά!!! :)
Ευχαριστώ κι επίσης! :*

Sourotiri said...

Πρωτη παρατηρηση, το κομμα αναμεσα στο "μωρο μου" και το "sourotiri" πρεπει να φυγει :Ρ

Θελεις οικονομικες γνωσεις; Παρε οσες θες! 4 μαθηματα για πτυχιο εχω, φανταζομαι σου κανουν :)

Αντε, επειδη ειμαι καλος ανθρωπος [και πιστος και φιλοτιμος στρατιωτης συμφωνα με τον ορκο που δωσαμε], παρε και μπολικη θετικη ενεργεια :)

black fairy said...

@Sourotiri
Λίιιινα, Λίιιιινα!!! Τα βλέπεις; :Ρ
Ευχαριστώ για τις οικονομικές γνώσεις καλό μου, από δω, από κει μαζέυτηκαν αρκετές κ ΤΟ ΠΕΡΑΣΑ! Μακάρι να γίνουν σύντομα 0 τα μαθήματα, κ να πάρεις το χαρτί στα χέρια σου!!!
Ευχαριστώ για τη θετική ενέργεια!!! Ο όρκος απαιτεί να είστε καλοί άνθρωποι;;; :ο