Sunday, 1 February 2009

couch potato-ing

Τις τελευταίες μέρες λόγω καιρού, γενικότερης κατάθλιψης και απεγνωσμένης προσπάθειας να συγκεντρωθώ στο διάβασμα για την εξεταστική, το μυαλό μου είναι σούπα και με δυσκολία το πείθω να συγκεντρωθεί με οτιδήποτε άλλο...
Έτσι έχω καταφέρει να περάσω ώρες, μέρες, -δεν ξέρω κι εγώ πόσο καιρό έχω να το κάνω αυτό- κουκουλωμένη στον καναπέ μπροστά στην τηλεόραση, παρακολουθώντας στην ουσία, τίποτα..
Έχω συμμαζέψει, ωστόσο, το μυαλό μου σε βαθμό που να είμαι ικανή να διατυπώσω τη θεωρία, ότι, σε αντίθεση με ότι γινόταν παλιότερα στην tv, το ζουμί είναι πλέον μαζεμένο όχι στο πρόγραμμα των καναλιών, αλλά στις διαφημίσεις..

  • Έχω παρακολουθήσει σχεδόν από την πρώτη στιγμή τον πόλεμο των εταιριών κινητής τηλεφωνίας μέσω -παράνομων νομιζω- διαφημίσεων, όπου και εντελώς φυσικά και άμεσα βγάζουν η μια τα μάτια της άλλης, στέλνοντας τα βέλη τους, χωρίς να φοβούνται να αναφέρουν το όνομα του ανταγωνιστή. Πρόλαβα μάλιστα, να γίνω fan της μίας, την οποία συμπαθούσα και από παλιά, λόγω των έξυπνων spot της.
  • Έχω φάει κόλλημα με τα ψιψιψίνια και τα κοκοψόψαρα του Γερμανού, και έφτασα στο σημείο να ψάξω να βρω ποιό είναι το κομμάτι που πέφτει μετά την τελευταία ατάκα.. παίζει να μην το έχω ξανακάνει ποτέ.. (περιέχει μάλιστα και τον στίχο "i always thought i'd end up with you eventually" που κολλάει στην περίπτωσή μας... και δεν ήθελα πολύ, το συμπάθησα λίγο περισσότερο από όσο θα μου επέτρεπα σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση).
  • Είδα σήμερα το απόγευμα, διαφήμιση απορρυπαντικού ρούχων, και κάπου στη μέση είδα ένα γνωστό σηματάκι.. Αυτό που βάζουμε στα εξώφυλλα των εργασιών μας στη σχολή, το logo του Πολυτεχνείου. Αργότερα που την ξαναπέτυχα είδα ότι χρησιμοποιούν τους επιστήμονες-ειδήμονες του τμήματος σαν αυθεντίες για να αποδείξουν ότι τα λεγόμενά τους περί οικονομίας νερού, όταν αποφεύγεται η πρόπλυση, είναι όντως αληθινα. Απορώ η ειδήμων.. Πόσο μυαλό θέλει για να το καταλάβεις από μόνος σου; Πόσο έγκυρος φαίνεσαι όταν χρησιμοποιείς ένα τμήμα που όλοι το έχουν χεσμένο, σε ένα ΑΕΙ που ούτε ο πρύτανής του δεν το παίρνει στα σοβαρά, προς επίρρωση των λεγομένων σου;
Ξέρω ότι η κατάστασή μου ζητάει κράξιμο μπας και ξεκολλήσω απ'το χαζοκούτι, αλλά αυτό δε μου φαίνεται πολύ πιθανό, τουλάχιστον μέχρι τις 19 του Φλεβάρη που θα κόψω το διάβασμα...

11 comments:

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Δεν θυμάσαι την πανηλίθια (όπως μας έχει συνηθίσει άλλωστε η συγκεκριμένη εταιρεία) διαφήμιση της Μίζενς της αυτοκινητοβιομηχανίας με το "Δεν είναι Golf", όπου φαίνεται ξεκάθαρα (από το επάνω μέρος του ταμπλώ) ότι το αυτοκίνητο που απορρίπτει - επειδή δεν είναί Golf(ω) - η ξυνή γυναίκα του φουκαρά είναι το Peugeot 307; Είναι σχετικά παλιά, από την εποχή του εντελώς αναξιόπιστου Golf(ω) IV (δηλαδή τέταρτης γενιάς).

Το ΕΣΡ είναι εντελώς υποκριτικό, καθώς αφήνει τέτοιες γελοιότητες να συμβαίνουν στο διαφημιστικό χώρο, αλλά αναγκάζει τους παραγωγούς τηλεοπτικών σειρών και ταινιών να αφαιρούν ή να καλύπτουν τα σήματα των προϊόντων που εμφανίζονται στις παραγωγές τους...

Η μαλακία που μας δέρνει συλλογικώς.

Υ.Γ. Για την ιστορία, εγώ έχω Lancia Delta και δεν εξέτασα ούτε για μια στιγμή κάποιο απ'τα εκ Γερμανίας υπερτιμημένα κατασκευάσματα.

christos said...

Se diavazo poli kairo kai eipa na ksekiniso ego na commentarw :P .I eksetastiki mas exei olous faei.Ego pernao to sindromo tou paplomatos :P..To opoio sinodevetai apo diafimiseis tis cosmote.

black fairy said...

@Αιρετικός
Δεν την θυμάμαι τη διαφήμιση που λες, αλλά ΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ να απορρίπτει ένα Peugeot! Γενικά το EΣΡ υποψιάζομαι ότι τον παίζει.. αλλά δεν είναι του παρόντος.
ΥΓ: Αίσχος αίσχος σου κι εσένα που δεν έχεις Peugeot!

@christos
Καλώς ήρθες! Πολύ χαίρομαι που το πήρες απόφαση να σχολιάσεις! Η εξεταστική απλά καταστρέφει τη νεολαία.. Οι διαφημίσεις της cosmote ή δεν έχουν βρεθεί στο δρόμο μου, ή δεν τις έχω προσέξει..

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Έτσι όπως κατάντησε η Peugeot, δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω αυτοκίνητο από δαύτην.

Άσε που της τα'χω μαζεμένα από τότε που αγόρασε τη Citroen και το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να πουλήσει τη Maserati στον απατεώνα τον Alejandro De Tomaso και να καταργήσει την έξοχη Citroen SM.

Και για την κατάντια της Peugeot, από πού ν'αρχίσω; Από το ότι κράτησε, πολύ καιρό μετά την παρέλευση της ημερομηνίας λήξης του, τον 1.4 τον 8βάλβιδο με τα 75 μουλάρια να ταλαιπωρεί τους ιδιοκτήτες 306 και Xsara; Από το παγερά αδιάφορο αισθητικά 309 (προκάτοχος του 306); Από το απαράδεκτο ταμπλώ του 306, που δεν ήθελες να το βλέπεις κι ήταν μια φρικτή παραφωνία (μαζί με τον ασθενικό 1400άρη κινητήρα) σ'αυτό το κατά τα άλλα εξαιρετικό αυτοκίνητο; Από το άθλιο 307, το οποίο δεν είχε ούτε το 50% του στησίματος του 306, αλλά αντίθετα ήταν πολύ πιο βαρύ και φόραγε - ΝΑΙ - το 1400άρι μοτέρ με τα 75 μουλάρια και δεν πήγαινε μία; Από τα απαράδεκτα χαμηλής ισχύος και ροπής μοτέρ 1800 και 2000 κ.εκ.; Πού ακούστηκε 122 άλογα από 2000 κ.εκ.; Και τολμάγανε αυτό το πράμα και το βάζανε στο πανέμορφο και θεϊκά στημένο 406 κουπέ, που παρακάλαγε για περισσότερα άλογα, αντί να του βάλουν το light turbo μοτέρ της Xantia Activa! Ή μήπως να μιλήσω για το σπαστικά παρεμβατικό ESP του 407; Για να μη μιλήσω για το 207 που το είχα νοικιάσει (κατακαίνουργιο) πρόπερσι στη Σαντορίνη κι αναρωτιόμουν αν είχα νοικιάσει γαλλικό αμάξι ή κορεάτικο χρέπι.

Όσο συνεχίζει αυτόν τον κατήφορο η Peugeot, χρήμα από εμένα δε βλέπει. Άλλωστε, αρκετό της έχει δώσει - μέσω Citroen - ο πατέρας μου, αρχικά με τη BX (υπέροχο αυτοκίνητο), μετά με την ξανθούλα (κι αυτή θαυμάσια) και τώρα με το άστριφτο κωλόχρεπο το C5 που πήραμε το 2007 και κάθε φορά που το οδηγώ θέλω ν'ανοίξω την πόρτα και να το εγκαταλείψω, γιατί είναι κακοστημένο σαν Opel.

Το τελευταίο ολοκληρωμένο αμάξι που έβγαλε η Peugeot ήταν το 405 στα 1600 κ.εκ. κι ήταν ακόμα καλύτερο στη φοβερή έκδοση Mi16. Το 306 ήταν άψογα στημένο, είπαμε, αλλά ήταν ολοκληρωμένο (γιατί εκεί είχε και αξιόλογο μοτέρ) μόνο στις εκδόσεις Race και GTI. Το δε 206 ήταν έτσι κι έτσι. Και μη μου μιλάς για το 206cc, τη λατρεία του κάγκουρα και της καγκουρογκόμενας... Άσε, γιατί χώρισα κάποια που είχα στο Ηράκλειο όταν πήγα να τη δω και το'χε κάνει Slow and Kangurious με LED, neon κάτω απ'το δάπεδο, σιδερώστρα πίσω, τεράστιο φαράσι μπροστά (για να μαζεύει θύματα κρητικιάς βεντέτας, μαστούρηδες, μεθύστακες, κονσερβοκούτια και πεταμένα προφυλακτικά), "bad boy" καπώ και tribal αυτοκόλλητα.

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Και μη μου πεις για τον V6 κινητήρα της Peugeot, τον τρισάθλιο PRV με τις 65 μοίρες περιεχόμενη γωνία... Χειρότερο μηχανολογικό ανοσιούργημα δε μπορώ να φανταστώ.

black fairy said...

@Αιρετικός
Η αλήθεια είναι ότι όταν σκέφτομαι Peugeot δεν μπαίνω σε τόσο τεχνικές λεπτομέρειες, που δεν καταλαβαίνω και δεν με ενδιαφέρουν, η αλήθεια είναι.. Το 107 μου πάντως το αγαπάωωωω! :Ρ

Λακης Φουρουκλας - Lakis Fourouklas said...

Φάση είναι θα περάσει. Πρόσεξε, όμως, να μη σου γίνει συνήθεια. Μέρα καλή

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

107 έχεις ή 106; Το 106 ήταν πάρα πολύ καλό (αν και έπασχε πάρα πολύ στον τομέα της ακαμψίας του αμαξώματος). Τα τρίδυμα από την άλλη (107/Aygo/C1) είναι συμπαθητικά και βολικά για την πόλη, αλλά δεν καλύπτουν τις δικές μου ανάγκες και επιθυμίες... Και βέβαια δε μιλάμε καν για το παράλογα ακριβό 1007 με τις συρόμενες πόρτες.

black fairy said...

@Λακης Φουρουκλας
Κι εγώ ελπίζω να φύγει σύντομα, γιατί μου τη σπάει, αλλά είμαι σε τέτοια φάση αδράνειας κ ίωσης που δεν την παλεύω να κάνω τίποτα άλλο..

@Αιρετικός
Το 1-0-7! Και είναι το πιο όμορφο από τα τρία :)

Lúthien said...

Γουστάρω σαπίλα ρε συ... Αυτά είναι!!! :)

black fairy said...

@Luthien
Που και που χρειάζεται κι αυτό, αλλά όχι σε περιόδους εξεταστικής! Και το "παράδοξο"; Τότε και σχεδόν ΜΌΝΟ ΤΟΤΕ προκύπτει η σαπίλα σε τέτοιο βαθμό! :-*