Monday, 9 February 2009

Το ξανασηκώνεις;

Διαβάζεις το μάθημα "Χημικές Διεργασίες στην Επεξεργασία Νερού και Υγρών Αποβλήτων", όταν χτυπάει το τηλέφωνο του σπιτιού, το οποίο έχεις δίπλα σου για να μην σηκώνεσαι κάθε φορά που χτυπάει, και είναι η γιαγιά σου, αλλιώς γνωστή τώρα τελευταία και ως μαύρη χήρα.
***Συννεφάκι πάνω από το κεφάλι μου "Εσύ μας έλειπες τώρα!"***
Το σηκώνω και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:

bf: "Ναι;"

μχ: "Παιδάκι μου ξύπνια είσαι;"

bf: "Για να σηκώνω τόσο γρήγορα το τηλέφωνο, τί λες;"

μχ: "Έφαγες;"

bf: "Με δουλεύεις πρωί πρωί ρε γιαγιά; 10 το πρωί θα έχω φάει;"

μχ: "Για το πρωί έλεγα.. λύγμ"

***Συννεφάκι πάνω από το κεφάλι μου "όοοχι την κλάψα! κατάρα πρωί πρωί!"***

bf: "Μην το παίρνεις στραβά.. Δαβάζω και είμαι κάπως.. Έχω πιεί καφέ μετράει;"

μχ: 20λεπτο κήρυγμα κατά του καφέ. Εν ολίγοις κάνει κακό στα παιδιά (χοχοχο)

bf: "Ναι αλλά αλλιώς δεν μπορώ να διαβάσω.."

μχ: "Σήμερα είναι το διαγώνισμα;"

***Συννεφάκι πάνω από το κεφάλι μου "το έχω τελειώσει το γαμημένο Λύκειο!"***

bf: "Την Τρίτη."

μχ: "Και γιατί διαβάζεις από τώρα;"

bf: "Μια βδομάδα διαβάζω!!!"

μχ: "Καλά.. Τι διαβάζεις;"

***Συννεφάκι πάνω από το κεφάλι μου "Γιατί σε μένα; Τί θα καταλάβει κι αν της πω; Ποιός ο λόγος να ρωτήσει;"***

bf: "Κάτι για βιολογικούς καθαρισμούς.."

μχ: "Ίντα;"

bf: "Χημεία γιαγιά.."

μχ: "Ε εύκολο θα είναι!"

***Συννεφάκι πάνω από το κεφάλι μου "Γαμώ την καταδίκη μου! Ξέρεις και χημεία;"***

bf: "Θα δείξει.."

μχ: "Ε αφού τα έχεις περάσει όλα! Αυτό θα σε δυσκολεψει;"

***Συννεφάκι πάνω από το κεφάλι μου "Ωραία, άντε να της εξηγήσουν του χρόνου γιατί κάθομαι 15 χρόνια στο Πολυτεχνείο!"***

bf: "Δίκιο έχεις, αλλά να.. όσο περνάνε τα χρόνια γίνονται πιο δύσκολα!"

μχ: "Ναι ναι.. Καλά κλείνω τώρα. Έχω κάνει χόρτα, να πεις της μάνας σου να περάσει να πάρει.."

bf: "Εντάξει."

μχ: "Άντε καλό διάβασμα!"

bf: "Ευχαριστώ.."

Και απορώ... Για να μου πει για τα χόρτα έπρεπε να με πρήζει μισή ώρα, ΕΝΩ της έχω πει διακριτικά- διακριτικά ότι διαβάζω και με ενοχλεί; Αν δεν ξανασηκώσω ποτέ το σταθερό, μια και ποτέ δεν χτυπάει για μένα, θα έχω άδικο;

9 comments:

Lúthien said...

Εννοείται πως δεν θα έχεις ΚΑΘΌΛΟΥ άδικο. Εγώ το έχω κάνει σύστημα εδώ και 2-3 χρόνια κι έχω βρει την υγειά μου. ;)

Παρεπιπτόντως, τι κακό κι αυτό να μη λένε να συνηθίσουν ότι έχεις περάσει τα χρόνια του δημοτικού-γυμνασίου-λυκείου?...
Πλέον λέγεται "εξεταστική" κι όχι "εξετάσεις"-"διαγωνίσματα", "καθηγητής" κι όχι "δάσκαλος", "συμφοιτητής" κι όχι "συμμαθητής" και last but not least "ΣΧΟΛΉ" (γαμώ το κέρατό μου) κι όχι "σχολείο".........

ΥΓ: Συγνώμη για το μικρό μου παραλήρημα (δεν θυμάμαι αν γράφεται έτσι...).

Πολλά πολλά φιλιά και καλή επιτυχία σε όλους μας!!! :D

Sourotiri said...

Εχω ερθει και εγω πολλες φορες στην θεση σου. Ας πουμε, η μια μου η γιαγια ακομη δεν μπορει να καταλαβει τι σπουδαζω [οικονομικα θυμιζω], και η αλλη μου η γιαγια, σε καποια φαση με ρωτησε αν στην σχολη εχουμε μαθημα "οικονομολογιας". Αντε να της εξηγησω οτι απο τα 45 μαθηματα, τα 35 ειναι "οικονομολογια". Χωρια φυσικα που το συστημα "κοβομαι σε μαθημα αλλα το ξαναδινω οποτε θελω" ειναι κατι που απλα δεν το χωραει το μυαλο τους!

Οπως και να'χει, στο θεμα μας:

1) Οι γιαγιαδες δεν καταλαβαινουν απο διακριτικα και μαλακιες. Δεν θελουν να καταλαβουν, μιας και ξερουν πως το εγγονι τους δεν θα τους μιλησει αποτομα. Οποτε κανουν την παπια και σε πρηζουν.

2) Ναι, για να σου πει για τα χορτα σε πρηζει μιση ωρα. Και εμενα η γιαγια μου μπορει να θελει να πει οτι πηγε στην λαικη το πρωι, και θα ξεκινησει την ιστορια απο το προηγουμενο βραδυ, οταν και διαπιστωσε τις ελλειψεις σε κρεμμυδακι. Μονο που, λεγοντας σε εσενα οοοολη αυτην την ιστορια, η ζωη της αποκταει ενα αλφα νοημα, εκανε κατι και το επικοινωνησε με καποιον. Μιας και ο παππους εχει πεθανει, εισαι απο τις λιγες της ευκαιριες να μιλησει.

[Καλα μιλαμε ειμαι on fire στο blog σου! 2 σχολια σε μια μερα; Woohoo!!!]

black fairy said...

@Luthien
Καλή επιτυχία και σε σας δεσποινίς μου!
Αυτό που λες το κάνουν ΟΛΕΣ ΟΛΕΣ ΟΛΕΣ! Κι επιπλέον.. εγώ κατά τη γνώμη της δικής μου θα γίνω ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ και θα χτίζω σπίτια..! χοχοχοχο

black fairy said...

Η αλήθεια είναι ότι το παρατήρησα κι εγώ και πολύ χαίρομαι που ο χειμαρρώδης λόγος μου σε παρέσυρε να σχολιάσεις δυο φορές την ίδια μέρα (το διάβασμα καταστρέφει εγκεφαλικά κύτταρα και όποιος λέει το αντίθετο είναι μεγάλος ψεύτης!).

1)Η δική μου έχει την κλάψα έξω έξω -ειδικά τους τελευταίους δυο μήνες που έχει μείνει μόνη της- γιατί ξέρει ότι όταν το θελήσω δε διστάζω να της την πω κανονικά. Μια φορά που δεν με άκουγε γιατί ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΑΝΑΠΟΔΑ και φώναζα για να καταλάβει τι έλεγα, πήρε τον μπαμπά μου κλαίγοντας να του πει ότι της έβαλα τις φωνές!

2)Φαντάσου αυτό ακριβώς που λες για τη λαϊκή να το κάνει στο μπάτσο στο μπάτσο που της ζήτησε να του περιγράψει πως της έκλεψαν κινητό και πορτοφόλι, ξεκινώντας από 2 μέρες πριν! :Ρ

και επαναλαμβάνω ΕΧΕΙ ΔΙΑΔΩΣΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΟΙ ΠΩς ΘΑ ΧΤΙΖΩ ΣΠΙΤΙΑ! πάει το σόι :Ρ

Lúthien said...

Η αλήθεια είναι ότι δεν μιλούσα για γιαγιάδες - μιας και πλέον δεν μου έχει μείνει καμία... - αλλά γενικά για τα "σόγια" (συμπεριλαμβάνονται και οι γονείς) που αποτελούνται κι από νεότερους ανθρώπους οι οποίοι πολύ απλά έχουν βάλει σκοπό της ζωής τους να σου σπάνε τα νεύρα...

black fairy said...

@Luthien
Ισχύουν για όλα τα σόγια, ανεξαρτήτως ηλικίας. Μιλάω για γιαγιάδες -αδικώντας την άλλη μου, που είναι ο καλύτερος άνθρωπος που πέρασε ποτέ από τη γη- γιατί αυτή είναι που μας βασανίζει ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!

Λακης Φουρουκλας - Lakis Fourouklas said...

Χε χε. Εγώ το έχω συνέχεια βγαλμένο απ' την πρίζα. Πάντως, οι γιαγιάδες έχουν και τη χάρη τους.

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Τουλάχιστον η μακαρίτισσα η γιαγιά μου η Σοφία ούτε γκρίνιαζε ούτε μας έπρηζε... Μόνο ήθελε να είναι κομμένα τα χαμηλότερα κλαδιά της λεύκας έξω απ'το παράθυρό της για να βλέπει στον (όχι και τόσο πολυσύχναστο) δρόμο και το αιτιολογούσε λέγοντας "ζωντανός άνθρωπος είμαι κι εγώ".

black fairy said...

@Λακης Φουρουκλας
Δεν είναι όλες έτσι, δυστυχώς.. Με άσπρα μαλλάκια σε κότσο, να φτιάχνουν κουλουράκια και να λένε παραμύθια..

@Αιρετικός
Έτσι είναι η άλλη μου γιαγιά. ο πιο ήσυχος και ήρεμος άνθρωπος του κόσμου, αλλά είναι μακριά κ τη βλέπω σπάνια..