Saturday, 6 December 2008

Είμαι απόλυτη, το ξέρω..

Στην άρνησή μου να παρασυρθώ λόγω παρέας σε πάρτυ φοιτητικής παράταξης του Πολυτεχνείου σε σκυλάδικο της κακιάς ώρας, η Ξανθιά ρώτησε γιατί πρέπει να είμαι πάντα τόσο απόλυτη..


Είναι πολύ απλό.. Αν είσαι απόλυτος, έχεις το περιθώριο -σε περίπτωση που το αποφασίσεις και το επιτρέψεις στον εαυτό σου- να κάνεις "εκπτώσεις", χωρίς να ξεφεύγεις πολύ από αυτά που πιστεύεις, χωρίς να χάνεις κάθε ιδέα για το άτομό σου, γιατί απλά... κινείσαι προς τη μέση λύση κι όχι προς την άλλη άκρη...

Στο κάτω-κάτω, πάντα ήμουν, κι ίσως πάντα να είμαι απόλυτη. Έτσι με γνωρίσατε κι έτσι με αγαπήσατε... Ίσως όχι εξ'αιτίας αυτού του στοιχείου του χαρακτήρα μου, αλλά και με αυτό. Γιατί να αλλάξω τώρα;

8 comments:

Stormrider said...

σου πε και σένα η παρέα σου να βγείτε κ κατευθείαν τους έριξες... αν όχι απόλυτη, ε είσαι μεταξύ μας λίγο γαϊδούρα ;ρρρρ

Λάκης Φουρουκλάς - Lakis Fourouklas said...

Σ' αγαπήσαμε; Για... σύνελθε:) Μέρα καλή

Lúthien said...

Πες τα κοπέλα μου να μην κατέβω εγώ κάτω και τους τα πω ένα χεράκι! Be yourself κι άσε την Ξανθιά να χτενίζεται... (κατά το "και το μουνί χτενίζεται")

ΥΓ: Εξήγησέ τους ότι απ' το να πας και να έχεις μούτρα, να πλακωθείτε και μετά να μη μιλέστε είναι χίλιες φορές καλύτερο απλά να μην πας. Εγώ αυτό τους λέω και μ' έχουν αφήσει ήσυχη χρόοοονια τώρα... ;)
ΥΓ2: Και ναι ρε! Σ' αγαπήσαμε! Κακό είναι? :Ρ

black fairy said...

@stormrider
Είχα βγει μαζί τους! Απλά το after ήταν τα Άστρα.. οπότε σε ρωτάω κι εγώ.. ΕΣΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ;

@Λάκης Φουρουκλάς
Κοίτα να δεις.. η αλήθεια είναι ότι δεν αναφερόμουν σε όσους διαβάζετε το blog και δεν με ξέρετε, αλλά στους άλλους, που όντως με αγαπάνε, γιατί με ξέρουν αρκετά χρόνια και έχουμε περάσει πολλά μαζί, που με διαβάζουν άλλα δεν αφήνουν σχόλια και μου λένε ότι θέλουν από κοντά. Μέσα σ'αυτούς είναι και η Ξανθιά, στην οποία "μιλούσα" με το τελευταίο κομμάτι του κειμένου. ("αποστροφή" νομίζω το λένε οι φιλόλογοι. Το κάνει κι ο Όμηρος σε κάποιους από τους ήρωές του, βλέπε ".. κι εσύ Εύμαιε, χοιροβοσκέ.."). Έμπνευση που την έχω πάλι σήμερα, έ;

@luthien
Κατέβα, κατέβα!
ΥΓ: Τα έχω εξηγήσει όλα αυτά, αλλά δε με ακούνε... απλά πρέπει να τα επαναλαμβάνω κάθε φορά. κλαψ..
ΥΓ2: Είμαι lovable το ξέρω :Ρ

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Στο Άστρα εγώ δεν πατάω με την καμία και επίσης δεν πατάω ΠΟΤΕ στα ηλίθια πάρτυ των παρατάξεων. Δε μου λες, τουλάχιστον η Ξανθιά είναι νόστιμη;

black fairy said...

@αιρετικος
Kαλά κάνεις κι εγώ μια από τα ίδια.
Εσύ δεν ήσουνα απογοητευμένος από το γυναικείο φύλο; Τί σε νοιάζει πως είναι η Ξανθιά; :Ρ

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Από μία συγκεκριμένη απογοητεύτηκα, όχι από το σύνολο... Αλλά πρέπει να πω ότι η συμπεριφορά της με χάλασε πάρα πολύ κι ότι τα καμώματά της που έμαθα από απολύτως αξιόπιστες πηγές του χώρου εργασίας της ξεπερνούν ακόμα και τη φαντασία μου.

black fairy said...

@Αιρετικός
Δεν πρέπει να ασχολείσαι πια! Άσ'το να πάει στο καλό, να ηρεμήσεις κι εσύ! Όλο και κάποια άλλη θα βρεθεί που θα είναι όπως τη θες! btw κονέ δεν κάνω ποτε :Ρ