Wednesday, 29 October 2008

Την παλεύω;; Μπα...

Έτος 1997. Τότε που πήγαινα στην πέμπτη Δημοτικού, λίγο πριν την 28 Οκτωβρίου. Στο γραφείο του Διευθυντή του ένδοξου Δημοτικού που φοιτούσα, γινόταν κλήρωση για την παρέλαση. Ενώ η θέση για παραστάτη στην παρέλαση για παιδί της πέμπτης ήταν ΜΟΝΟ ΜΙΑ, οι υποψήφιοι ήμασταν 3. Και όσο αντικειμενικά μου επιτρέπουν τα χρόνια που έχουν περάσει από τότε, εγώ ήμουνα η πιο λυσσασμένη... Έγινε κλήρωση, λοιπόν, και τη θέση πήρε ο Γ, ο μέχρι εκείνη τη στιγμή, τεράστιος πρώτος μου παιδικός έρωτας, που αν ήξερα τότε πως, θα τον είχα βιάσει καιρό πριν. Κλάματα, φωνές, κακό, έκανα υπομονή και πήρα την επόμενη χρονιά τη σημαία...

Σήμερα το πρωί
. Ανεβαίνω στο Πολυτεχνείο, άδικα όπως αποδείχτηκε γιατί το μάθημα είχε ακυρωθεί, και πετυχαίνω στο διάδρομο το Γ (τον έρωτα ντε...). Χαιρετούρες, χαρά που βρισκόμασταν μετά από χιλιάδες χρόνια (κι ας βλέπαμε ο ένας τον άλλον στο δρόμο κι αλλάζαμε πεζοδρόμια), κι αρχίζουν τα πως κι από δω... Αφού του είπα ότι σαπίζω εδώ και χρόνια στα πέριξ του Πολυτεχνείου, τον ρώτησα αν ψάχνεται για μεταπτυχιακό ή για δεύτερο πτυχίο σε μας, οπότε μου το σκάει το μυστικό. "Στην gft δουλεύω, κούριερ. Για παραλαβή έχω έρθει."

Λίγο αργότερα.
Στο αυτοκίνητο, ενώ είμαι κολλημένη στην κίνηση, βρίζοντας την ώρα και τη στιγμή που σηκώθηκα μετά από μιάμιση βδομάδα για μάθημα, και τελικά άδικα. Ενω στη Μελωδία παίζει "Βράδυ Σαββάτου" και άντε ξανά μανά το ειρωνικό για τη φάση που βρισκόμουν "...άδεια η πόλη, που πήγαν όλοι...", να σκέφτομαι απεγνωσμένη... Πόσο κουλό είναι να έχω παιδικό τραύμα από τότε που μου έφαγε τη θέση στην παρέλαση κάποιος που 11 χρόνια μετά παραδίδει δέματα;

8 comments:

Lúthien said...

Γιατί δεν έχει σημασία ποιός είναι τώρα, τότε σου έφαγε τη θέση! :)

Stormrider said...

μερικά μυστικά (για να μπαίνεις στα κόλπα)

1. δεν ήσουν αρκετά competitive για την θέση. έπρεπε να καθόσουν του διευθυντή (η πιθανότητα ένας που δουλεύει σε σχολείο να είναι παιδέρας είναι πολύ μεγάλη), ή με κάποιο τρόπο να "έβγαζες απο τη μέση" τον ανταγωνισμό

2. η κλήρωση για τη σημαία είναι στημένη. Επειδή το θέμα της παρέλασης είναι καθαρά τί ποζεριά θα κάνει η κάθε κυράτσα για το παιδί της, δεν ΜΠΟΡΕΙΣ να φανταστείς σε τί σημεία φτάνουν για να στήσουν την κλήρωση. Σε μας σημαιοφόροι ήταν κάτι παιδιά πετσακλήδων και μιζαδόρων που τελικά δεν βγάλαν ούτε το λύκειο.

3. έπρεπε απο την στιγμή που σου πήρε τη θέση τότε να εκμεταλλευτείς την τωρίνη του κατάσταση και να τον εκδικηθείς λέγοντας του: "haha who's you daddy now?" κτλ

4. ποτέ δεν είναι αργά να φυτέψεις εκρηκτικά στο σχολείο για να τους εκδικηθείς! Αλλά αν παρ'όλα αυτά το ψυχικό τραύμα δεν επουλώνεται,

5. μπορείς να μπεις στο τμήμα παρέλασης του Πολυτεχνείου..χαχχαχαχαχαχα

black fairy said...

@luthien
Έχει... η αλήθεια είναι ότι οκ, δεν περίμενα να γίνει αστροφυσικός, αλλά όχι κι έτσι.. μου έκανε εντύπωση! Επίσης προσεξε κανείς το timing; κοντά κοντά στην επέτειο..

@stormrider
1.Ήμουν απίστευτα competitive μην τα συζητάς, αλλά το να κάτσω δεν διευθυντή δεν ήταν επιλογή ακόμα. Οι καύλες μου ξυπνήσανε λίγο μετά.

2.Η ευνοημένη στη συγκεκριμένη περίπτωση θα ήμουν εγώ, μια και η μαμά μου ήταν τότε ακόμα στο ίδιο εκείνο σχολείο, αλλά και πάλι δεν...

3.Το σκέφτηκα ευτυχώς εκ των υστέρων γιατί θα είχα μπει στον πειρασμό.

4.Το έχουν κάνει ούτως ή άλλως τόσο μπουρδέλο που θα αναγκαστούν να βάλουν τα εκρηκτικά μόνοι τους. Εγώ απλά θα κοιτάω και θα χαίρομαι, χωρίς να μου μείνει και η ρετσινιά του τρομοκράτη.

5.Στο πρώτο έτος με κυνηγούσε η γυμνάστρια του ΤUC να μπω στην παρέλαση, κι έγινε και μια κρούση στο δεύτερο. δεν ήξερε τι μισοροξιά είμαι...

Λάκης Φουρουκλάς - Lakis Fourouklas said...

Έτσι είμαστε οι άνθρωποι: έχουμε τα πιο παράξενα κολλήματα. Νύχτα καλή

black fairy said...

@λάκης φουρουκλας
Κι εγώ λίγο περισσότερα από τους φυσιολογικούα ανθρώπους...
Καλημέρα

βασιλιάς της μοναξιάς said...

Πατριωτάκι, γιατί δεν το σκέφτεσαι κι αλλιώς; Αν δε σου είχε φάει τη θέση, μπορεί σήμερα να μοίραζες εσύ δέματα!

Καλό απόγευμα.

Anonymous said...

Δες το κι αλλιως, σε 10 χρονια απο σημερα εσυ να μοιραζεις δεματα και αυτος να ειναι ενας πετυχημενος επιχειρηματιας !!!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ (καλα δε σας το μαθανε ;;)
Μηδενα προ του τελους κακαριζε !!

Γιωργος Β.
περιπτερας, πρωην μαναβης, μελλων μποξερ και ισως εκπαιδευτης πιθηκων

black fairy said...

@βασιλιάς της μοναξιάς
Ένα δίκιο το έχεις... αλλά όχι δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να μοιράζει δέματα, sorry... (είμαι ψώνιο)

@ανωνυμε
Μας το μάθανε, αλλά ποιός θυμάται όσα μαθαίνει στο σχολείο; Ξέρω ότι υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να κάτσεις στραβή και να κάνω μαλακίες για να ζήσω, αλλά προσπαθώ να μην το σκέφτομαι καθόλου.
Όταν γίνετε εκπαιδευτής πιθήκων, θα θελα να γίνω βοηθός σας :)