Sunday, 1 June 2008

Fear of the dark..

Η αλήθεια είναι ότι και τα 21 χρόνια που μένω στα Χανιά, θεωρούσα ότι είναι μια πολύ ασφαλής πόλη, στην οποία δε φοβόμουνα να περπατήσω μόνη μου αργά τη νύχτα ή τα ξημερώματα περισσότερο από τις 12 το μεσημέρι.
Μια περίδο της ζωής μου, βέβαια, δεν ήθελα να βγω μόνη μου για να πεταχτώ για dvd ή μέχρι το αυτοκίνητο για να πάρω το κινητό μου, που το 'χα ξεχάσει.. Αλλά ακόμα και οι τραυματικές εμπειρίες σιγά σιγά σε εγκαταλείπουν, όταν βλέπεις ότι όλα βαίνουν καλώς.. Ή όταν νομίζεις ότι είναι έτσι..

Χτες το βράδυ δεν έδωσα σημασία στις φωνές που ήταν αρκετά δυνατές ώστε να ακούγονται περισσότερο από τον ήχο της ταινίας που βλέπαμε, μέχρι τη στιγμή που οι γδούποι που φτάναν στα αυτιά μου είχαν τον πολύ χαρακτηριστικό ήχο που βγάζει το ανθρώπινο σώμα όταν χτυπιέται. Προσεκτική παρατήρηση μέσα από το παντζούρι με έφερε αντιμέτωπη με κάτι που θεωρούσα μακρινό μου, κι όμως τώρα συνέβαινε 20 μέτρα μακριά από το κρεβάτι μου. Ληστεία.. με ευτυχή τελικά κατάληξη, αλλά ΛΗΣΤΕΙΑ;
Κι αν δεν ήταν εκεί αυτός που τον άρπαξε και τον κράτησε μέχρι να έρθει η αστυνομία θα κυκλοφορούσε ελεύθερος κάτω από το σπίτι μου, κλέβοντας ανυποψίαστους περαστικούς, γιαγιάδες και κοπέλες με μωράκια; Όχι ότι τώρα που τον έπιασαν θα τον κρατήσουν εκεί για πάντα, βέβαια. Αλλά το γεγονός ότι έγινε τόσο κοντά μου, μπροστά στα μάτια και τα αυτιά μου, με τρόμαξε πολύ περισσότερο από τη διάρρηξη στη διπλανή πολυκατοικία πριν από κανένα μήνα ή από κείνη στο σπίτι της Ε. στην Αθήνα.. Η τελευταία μάλιστα που φαινόταν τόσο μακρινή.. Είδες τί επίδραση μπορεί να έχει το live πάνω σου;

Από δω και πέρα, θα το σκέφτομαι δυο και τρεις φορές πριν φύγω από το σπίτι νύχτα, πριν ανοίξω την πόρτα σε κάποιον που δε μου θυμίζει κάτι, πριν την κρατήσω ανοιχτή για να επιβεβαιώσω ότι το φως θα παραμείνει αναμμένο όση ώρα αυτός που φεύγει από το σπίτι κατεβαίνει τη σκάλα.
Από δω και πέρα, θα σφίγγω δυο φορές περισσότερο και τρεις πιο συχνά το χέρι του άντρα μου και θα κολλάω πάνω του, όταν θα βλέπω μια περίεργη φάτσα...


Fear of the dark, fear of the dark
I have a constant fear that someones always near
Fear of the dark, fear of the dark
I have a phobia that someones allways there

6 comments:

Stormrider said...

αν θεωρείς τα Χανιά επικίνδυνη πόλη πέρνα μια βόλτα απο το Ρέθυμνο όπου μπορεί να σε μαχαιρώσει ένα πέτσακας (επειδή είναι το καμάρι της Κρήτης) και να μπεις μετά και φυλακή (επειδή έχει ξάδερφο βουλευτή ή αστυνομικό)

black fairy said...

@stormrider
Καλά ένα δίκιο το έχεις, αλλά δεν είναι πολύ καλύτερη και εδώ η κατασταση... Απλά δε γίνονται τόσο κραυγαλέα πράγματα.. όπως και να 'χει... ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΑΣ! :Ρ

Griz said...

Μα λες ότι θα τον κρατήσουν για πάντα? Σιγά, θα φάει εκεί κανά χρόνο , άντε δύο και μετά έξω. Όλοι οι αλήτες είναι έξω από τη φυλακή και μέσα παίζει να είναι οι τίμιοι :Pp

Aλλά τώρα που το λες θα τα παιζα αν μου συνέβαινε κάτι τέτοιο!!

black fairy said...

@griz
Αν δε είσαι ψυχάκι σαν εμένα... ε μια φρίκη παραπάνω την τρως! :Ρ

Danae Microkini said...
This comment has been removed by the author.
Sourotiri said...

εχεις μια προσκληση για παιχνιδακι στο μπλογκ μου ;)