Thursday, 19 June 2008

Περί εξεταστικής..

Αυτές τις μέρες νιώθω σαν να δίνω 2η φορά πανελλήνιες.
Έχω κλειστεί στο σπίτι και διαβάζω, έχω φτιάξει την playlist με τίτλο "διάβασμα" για να μην ψάχνω κάθε φορά καινούρια μουσική, περνάω τις μέρες μου πάνω από βιβλία που ελάχιστα με ενδιαφέρουν, νηστική ή τρώγοντας σαν τρελή *κεράσια και παξιμαδάκια έχουν την τιμητική τους* και πίνοντας καφέδες για να μείνει ανοιχτό το πριν από την ώρα του ξυπνημένο μάτι.
Η μαλακία είναι ότι στην τελική το αποτέλεσμα είναι μηδέν. Επειδή έκατσαν θεόκουλα θέματα, επειδή έκανα λάθος ένα παράγοντα σε έναν τεράστιο τύπο κι έτσι έστειλα στο διάολο όλο το θέμα, επειδή ξερνούσα το πρωί από το άγχος και το μυαλό μου έμεινε κολλημένο μέχρι την ώρα της εξέτασης...
Μ'αυτά και μ'αυτά... αυξάνεται και πληθύνεται ο αριθμός των μαθημάτων που έχω κολλημένη στο εσωτερικό του ντουλαπιού της βιβλιοθήκης μου, και η χρονική απόσταση από τη μέρα που, με τα πράγματά μου στοιβαγμένα σε μια βαλίτσα, στην οποία τον περισσότερο χώρο καταλαμβάνουν ο φόβος του άγνωστου και η ελπίδα για κάτι διαφορετικό, θα ετοιμάζομαι να μπω σε ένα αεροπλάνο με προορισμό ένα μέρος μαγικό κάπου στο εξωτερικό για μεταπτυχιακό..
Έτσι συνεχίζει ο φαύλος κύκλος του άγχους, που ενώ το θες δεν περνάς μαθήματα, κι έτσι αγχώνεσαι περισσότερο και δεν περνάς ακόμα πιο πολλά...
Γάμησέ τα κατάσταση...

Και δε περνάνε και οι γαμημένες οι μέρες
να πάρω αγκαζέ τον άντρα μου
και να την κάνουμε για ένα νησάκι
με μαργαρίτες και τεράστια φεγγάρια..

18 comments:

Sourotiri said...

Σε καταλαβαινω απολυτα.

Και εμενα αγκομαχωντας με παει η πουτανα η εξεταστικη.

Lúthien said...
This comment has been removed by the author.
Lúthien said...

Γαμημένη εξεταστική...
Για μένα τελείωσε βέβαια, αλλά τώρα πρέπει να πιάσω δουλειά και οι διακοπές δεν είναι ακόμα σίγουρες.... :'(

Κουράγιο κρητικιά φίλη μου, εξεταστική είναι, θα περάσει. :)
:******

black fairy said...

@sourotiri
Υπομονή.. λίγες μέρες έμεινα και θα περάσουν, όσο το δυνατόν πιο αναίμακτα.. :)

@luthien
Θα περάσει δε λέω, αλλά δε γίνεται να τελειώσει ΤΩΡΑ;
Δουλειά ε;; I dont know this word... i am remali... Υπομονή

Stormrider said...

α κι εσύ δεν την παλεύεις ε;

Stormrider said...

α, πάμε με τη δικιά μου για ουζάκι απόψε, έλα να ξεσκάσουμε! ;)

black fairy said...

@stormrider
Έχεις 1000 λόγους παραπάνω από μένα να μην την παλεύεις, αλλά ναι.. κι εγώ λίγo πολύ σε παρόμοια κατάσταση είμαι.
Για το ουζάκι το βλέπω λίγο αργά (αν και το ήξερα). Έχουμε ολόκληρο το καλοκαίρι μπροστά μας, θα το πιούμε το ουζάκι!

CM said...

Κουράγιο, μπόρα είναι ρε κ θα περάσει...

Και γω παρομοίως, αλλά το παλεύω το θέμα, μήπως κ κάνω Χριστούγεννα σαν άνθρωπος φέτος.

black fairy said...

@cm
Μιλάς κι εσύ που τελειώνεις σιγά σιγά;;; Αίσχος... Τέσπα καλή συνέχεια και σε σένα! Οι πρυτανικές σε επηρρεάζουν;

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Κουράγιο. Πάντως ένα σου λέω: αν σου αρέσει η αντιγραφή, να χαίρεσαι που δεν είμαι υποχρεωμένος να κάνω επιτηρήσεις!

black fairy said...

@αιρετικός
εγώ με τις αντιγραφές καμιά σχέση! στη σκέψη και μόνο ντρέπομαι για την κατάντια του εαυτού μου, και ίσως να είναι κι αυτή η αιτία που θα αργήσω σημαντικά σε σχέση με τους υπόλοιπυς στη σχολή να πάρω πτυχίο.. επειδή θέλω να το πάρω με το σπαθί μου

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Καλά, απ'το ΜΠΔ έχω να λέω ιστορίες απ'τον καιρό που ήμουν μεταπτυχιακός κι έκανα επιτηρήσεις... Άσε, μόνο αυτό σου λέω.

Πάντως, στο δικό σου τμήμα, τρία άτομα που ξέρω είχαν χρησιμοποιήσει PMR (walkie-talkie) στον Οικονομόπουλο: είχαν τυλίξει τα handsfree με γάζα που είχε το χρώμα της επιδερμίδας και είχαν βάλει έναν φίλο τους σε μια άδεια αίθουσα να τους υπαγορεύει τις απαντήσεις στη θεωρία δι'ασυρμάτου.

black fairy said...

@αιρετικός
Δε θα ήταν πιο εύκολο να κάτσουν να διαβάσουν από το να στήσουν όλο αυτό το σύστημα;; έλεος πια!

CM said...

Me epphreasan oi prytanikes dystyxws k teleiwnw 04/07 anti gia 02/07...

Ti na peis, kseftilikia pramata...

black fairy said...

@cm
Σκατά στα μούτρα τους! Κι εγώ τότε τελειώνω!

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Κοίτα, φταίει και ο Cool Alexis εδώ που τα λέμε. Αν ήταν εγγυημένο ότι στο μάθημά του ο διαβασμένος περνάει, δεν θα υπήρχε λόγος αντιγραφής. Όλοι με αντιγραφή τον περνάνε.

black fairy said...

@αιρετικός
Έχω να δηλώσω ότι την προηγούμενη βδομάδα, μετά από μέρες διαβάσματος, πέρασα cool alexi, για το βαθμό δεν ορκίζομαι, αλλά... ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ!

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Είσαι από τα λίγα άτομα που το κατάφεραν. Ο Cool Alexis έχει κερδίσει τη φήμη του καθηγητή στον οποίον το αν θα διαβάσεις ή όχι δεν έχει και τόση σημασία. Αλλά δεν είναι τίποτα σε σχέση με κάτι δικούς μας...