Thursday, 12 June 2008

Ανεμογεννήτρια


Όχι μόνο είμαστε μηχανικοί περιβάλλοντος με περιβαλλοντικές ευαισθησίες...

Όχι μόνο είμαστε τεράστιοι φωτογράφοι...

Όχι μόνο έχουμε το θάρρος και τα θράσος να ορθώνουμε το 1,65 ανάστημά μας μπροστά σε μια ανεμογεννήτρια ύψους 50 μέτρων...

Παρατηρήσαμε κιόλας ότι όποτε πάμε στην κωλοσχολή μας κοιτάνε περίεργα. Άγνωστοι. (Οι γνωστοί ούτως ή άλλως μας κοιτάνε με μισό μάτι.) Ο διάολος δε σπάει συνέχεια τα σκατοπόδαρά του. Και το ίντερνετ εκεί πάνω είναι πολύ γρήγορο και τζάμπα. Και επειδή θα ήθελα να αποφύγω αναγνωρίσεις του στυλ "είσαι h black fairy?" όσοι με είδατε με είδατε. Η φάτσα μου εξαφανίζεται δια παντός!
Τέλος!

27 comments:

Sourotiri said...

Θα σου προτεινα να κυκλοφορεις με ενα τετοιο στο κεφαλι απο εδω και περα :Ρ

Περα απ'την πλακα, ειναι οντως μαλακια να σε αναγνωριζουν... Το εχω παθει κι εγω και αλλαξα μπλογκ παλιοτερα.

black fairy said...

@sourotiri
Επειδή τους βρίζω μάλιστα συχνά πυκνά... αν με έχουν σταμπάρει θα φάω το ξύλο της αρκούδας και.. δε με βλέπω να συνεχίαω να μπλογκάρω κει κάτω.. :Ρ

Stormrider said...

τί να πώ κι εγώ που έχω μαζικές αυτοκτονίες θαυμαστριών έξω απο την πόρτα μου... όταν το συνειδητοποίησα κι έβγαλα την φώτο ήταν αργά...

black fairy said...

@stormrider
Aκόμα προσπαθώ να βγάλω το αίμα από τα ρούχα που φορούσα όταν σε βοηθούσα στο σφουγγάρισμα... Άσε το δούλεμα και αμα δεις να με κυνηγάνε τίποτα περίεργοι τύποι στο Ίδρυμα τρέχα να με σώσεις!

Griz said...

eee? τι θες να πεις? πού σε ανακάλυψαν βρε?!

black fairy said...

@griz
ΟΙ τρελοί wannabe μηχανικοί με ανακάλυψαν! (τώρα γράφω από πυρηνικό καταφύγιο κάπου στα έγκατα της γης)

Griz said...

xaxaxxaxaxa!
έεεεεετσι οι πολυμήχανοι μηχανικοί!! :p

black fairy said...

@griz
Άτιμη φάρα σου λέω! μείνε μακριά τους :Ρ

Lúthien said...

Όντως το internet είναι πολύ μικρό.
Από τραγικά έως ειρωνικά μικρό θα μπορούσα να πω...

Under cover από δω και μπρος! :Ρ

Griz said...

Μμμμ δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι κι εγώ μηχανικός είμαι , χαχαχαχα! Πώς να μείνω μακριά τους? Περικυκλωμένη είμαι!

black fairy said...

@luthien
Μικρό δε λες τίποτα! Το πρώτο σοκ το έπαθα όταν με φωνάξανε πριν χρόνια στο δρόμο με ιντερνετικό ψευδώνυμο που προσπαθώ να ξεχάσω...

Που πήγε κυρία μου εσένα το blog σου;

black fairy said...

@griz
Κάτι είχα δει για φυσικές μαθηματικές και σύννεφα (ούτε να τα ακούω δε θέλω μετά την πανωλεθρία της μετεωρολογίας) αλλά δεν ήξερα ότι είσαι κι εσύ μια απ'αυτούς! Δε σου μιλάω :Ρ
Δεν έχεις πετύχει τπτ καθίκια; όλοι σε μας έχουν μαζευτεί;;;;

Griz said...

καλά πώς έγινε αυτό? Δηλλαδή πού σε ξέθαψαν? ακόμα δε μπορώ να καταλάβω! πώς έτυχε και έπεσαν στο δικό σου μπλογκ και σε αναγνώρισαν από μια φωτό που δε φαινόσουν καθαρά?! εγώ δε θα σε αναγνώριζα στο δρόμο πάντως!

Όχι εγώ είμαι καλό κορίτσι, δεν είμαι σαν τους άλλους! Αλλά παραδόξως εμείς δεν έχουμε μόνο καθίκια, όσα έχει παντού έχει και εδώ! Δεν ξέρω γιατί είσαι προκατειλημμένη , πρέπει να έχεις άσχημες εμπειρίες!!
:***

black fairy said...

@griz
Ιδέα δεν έχω.. Απλά είναι ψιλοκλειστά τα πράγματα... Το τμήμα μου έχει συνολικά καμιά 700αρα φοιτητές που βλεπόμαστε παντού (σχολή, σινεμά για καφέ, ποτό και μπάνιο), οπότε μια δυο τρεις, προφανώς.. κάπου θυμάσαι τη φάτσα!
Καλά θα σου μιλάω... αλλά να προσέχεις... ύπουλα πλάσματα... ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου τη φέρουν :Ρ

Lúthien said...

Ακόμα στη θέση του είναι, απλά δεν φαίνεται πλέον στο προφίλ μου για παρεμφερείς με τους δικούς σου λόγους... ;)

black fairy said...

@luthien
κατανοητόν, αλλά επειδή μέχρι σήμερα δεν είχα αξιωθεί να σε βάλω στο πλαι, σε έχασα.. :Ρ

Lúthien said...

Χα! Ψέματα σου είπα! Όλο αυτό έγινε για να μπω στη λίστα σου και τα κατάφερα!!!!!!!! ΜΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ >:D

:PPP

black fairy said...

@luthien
το κατάλαβα το υποχθονιο σχέδιό σου και υποχώρησα πριν να 'ναι αργα...

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Γι'αυτό κι εγώ δεν έχω βάλει φωτογραφία μου στο ιστολόγιο... Δεν έχω όρεξη να'χω ιστορίες με τους επιγόνους της "Ενωτικής" που, κατ'εντολήν Παπαδάκη και Καραμπάτσου, την κατήντησαν ΕΑΑΚ.

black fairy said...

@αιρετικος
Γενικά όταν έχεις ένα blog που γράφεις πράγματα που μπορεί να προκαλέσουν αντιδράσεις θα ηταν καλύτερα στην τελική να μη βάζεις γωτογραφίες και να μη δίνεις πολλά πολλά στοιχεία για τον εαυτό σου. Εμείς κινούμαστε στους χώρους του Πολυτεχνείου, άλλοι αλλού, δεν έχει σημαντικές διαφορές..

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Και πού ν'αποκαλύψω τις μεθοδεύσεις με τις οποίες η "Ενωτική" από ανεξάρτητη παράταξη έγινε ΕΑΑΚ όταν το δαχτυλίδι της ηγεσίας το πέρασε ο Βασίλης ο Παπαδάκης (τον οποίον ποτέ δεν είχαμε διορίσει "αρχηγό", απλά έβγαινε στα κανάλια πιο συχνά απ'όλους, καπελώνοντας έτσι τους πιο μετριοπαθείς) στον Καραμπάτσο...

black fairy said...

@αιρετικος
Ίσως θα έπρεπε..

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Ήδη έχω πει ορισμένα πράγματα στο ιστολόγιό μου, αλλά θα πω κι άλλα πράγματα.

Anonymous said...

Ειμαι λάτρης των μπλογκ και της λογικής της ελεύθερης διακίνισης ιδεών στο διαδίκτυο. Αλλά γνωρίζοντας πρόσωπα και πράγματα, θεωρώ ότι είναι το λιγότερο ύποπτο, ανώνυμοι χρήστες να αναφέρονται ονομαστικά σε πρόσωπα, διασύροντάς και βρίζοντας τους, χωρίς αυτοί να μπορούν να υπερασπιστούν τον εαυτό τους. Καλά θα κάνουν οι διάφοροι "@ιρετικοί" να υπογράφουν τα λεγόμενα τους (σαν άντρες που λένε και στο χωριό μου). Αλλιώς η δεν φοράνε παντελόνια, ή τα παντελόνια που φοράνε είναι ραμμένα στην ΓΑΔΑ.

Φιλιά (απόγονε του Όθονα)

black fairy said...

@Aνωνυμε, το προβλημα μ'αυτό το blog είναι ότι βγάζω τόσο πολύ στη φόρα τα προσωπικά μου, που δε γουστάρω να ξέρω άνθρωποι που απλά με έχουν πετύχει στο δρόμο τι παίζει στη ζωή μου. Αν αποφασίσω να βρίσω κάποιον στα σοβαρά θα βάλω από κάτω με τεράστια γράμματα το ονοματεπώνυμό μου

Anonymous said...

λίγο ποιο πάνω κάποιος "άγνωστος" με τον τίτλο "αιρετικός" στο μπλογκ σου αναφέρεται ονομαστικά σε άτομα. Κι εσύ τον προτρέπεις να "αποκαλύψει" και άλλα. Το εαυτό σου μια χαρά τον προστατεύεις στην ανωνυμία. Δεν σε ενοχλεί όμως να φιλοξενείς απόψεις που αναφέρονται ονομαστικά σε άλλους που δεν έχουν την "πολυτέλεια" να υπερασπιστούν τον εαυτό τους...

black fairy said...

Aνώνυμε ο Αιρετικός αναφερεται σε γεγονότα που όντως έχουν γίνει και αναφέρονται στο εκπαιδευτικό ίδρυμα που φοιτώ, για τα οποία ωστόσο δε γνωρίζω αρκετά. Το να αναφερθείς σε κάτι αληθές δίνοντας τα πράγματα όπως τα έχεις ζήσει δεν είναι τόσο τραγικό νομίζω...