Friday, 6 June 2008

Ψέματα, ψέματα, πες μου πως είναι ψέμα... (updated η αλήθεια λάμπει!)

Δεν πρόλαβα καλά καλά να γυρίσω από την εκδρομή με τη σχολή και να αναρρώσω από τη γαστρεντερίτιδα, και ο καλός κύριος Sourotiri με κάλεσε σε ένα παιχνιδάκι το οποίο πάει ως εξής: Γράφεις 4 πράγματα για τον εαυτό σου, 3 από τα οποιά είναι αληθοφανή ψέματα, ή ανάποδα, ένα εκ των οποίων είναι εξωπραγματική αλήθεια, και ζητάς από τους επισκέπτες σου να μαντέψουν αυτό που ισχύει. Κάααποια στιγμή αποκαλύπτεις τι ισχύει και τι όχι.

1. Αν και γενικά θεωρώ τη φωνή μου φρικτή, μου έχει γίνει πρόταση από γκρουπ να αναλάβω τα φωνητικά, μετά την αποχώρηση της προηγούμενης τραγουδίστριας.

2. Όταν έδινα πρώτη φορά για δίπλωμα οδήγησης, ήμουν τόσο πανικοβλημένη, που αφού έκανα ένα άψογο παρκάρισμα, τράβηξα χειρόφρενο, έβγαλα τη ζώνη και έτοιμη να βάλω τα κλάματα φώναξα στους εξεταστές "Άντε κόψτε με! Αφού το ξέρω ότι αυτό θα κάνετε!".

3. Μια φορά μεθυσμένη στο σπίτι του γκόμενού μου, την ώρα που ξερνούσα για να στρώσει το στομάχι μου, είδα ένα αχώνευτο φασολάκι από το μεσημεριανό και από τη χαρά μου φώναξα και τον κακομοίρη που με γιατροπόρευε να το δει!

4. Είμαι τόσο κακομαθημένη, που όταν θέλω κάτι, είμαι ικανή να το ζητήσω εκατομμύρια φορές, μέχρι να ικανοποιηθεί το αιτημά μου, ακόμα και αν ο ανθρωπος που πρήζω είναι άγνωστος ή σε θέση ισχύος σε σύγκριση με μένα (βλ. καθηγητής στη σχολή).

Βρείτε σας παρακαλώ ποιό από τα παραπάνω ισχύει για μένα!!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Φυσικά και είναι τεράστιο ψέμα! Η φωνή μου είναι τόσο απαίσια και απαράδεκτη που έχω κόψει και το singing in the bathtub γιατί θα μας διώξουν από την πολυκατοικία! Sourotiri και Griz την πατήσατε!

2. 100% αλήθεια! όταν με έκοψαν δε, με αφορμή μια όχι πολύ καλή οπισθογωνία, μου είπαν ότι δεν έχω την απαραίτητη ψυχραιμία να βγω στο δρόμο. Luthien you got that right!

3. Η ιστορία είναι αληθινή, αλλά δεν έχει συμβεί.. εκείνη τη μέρα εξέθετα στο φως τον εσωτερικό μου κόσμο μερικά χιλιόμετρα μακριά...

4. Ισχύει εν μέρει.. Είμαι γκρινιάρα και απαιτητική, αλλά ταυτόχρονα απίστευτα ντροπαλή, που υπάρχουν φορές που αποφεύγω να διεκδικήσω τα αυτονόητα! Αδερφέ μου πόσο λίγο με ξέρεις!

4 comments:

Sourotiri said...

Eχμ... Ψηφιζω το 1

Lúthien said...

Good job! Είναι όλα τόσο αληθοφανή...
Ψηφίζω το 2 γιατί κι εγώ κάτι τέτοιο με βλέπω να κάνω. ;)

ΥΓ: Και το 3 8α έκανα άνετα...... XD

Griz said...

to 1 psifizw!!!

http://indy.gr/newswire/18-enseis-katanalotn-dimioyrgisan-metopo-kata-tis-akribeias/mpoikotaz-sto-fresko-gala-tel_s3c7edio-1.jpg διαδώστε το αν συμφωνείτε, μπουκοτάζ στο γάλα από αύριο και για μία εβδομάδα, συμμετέχουν 18 ενώσεις καταναλωτών. Ας κάνουμε κάτι για την ακρίβεια επιτέλους...

black fairy said...

H αλήθεια α αποκαλυφθεί όταν αποφασίσω να ξαναγράψω.. Σήμερα... Αύριο... σε μια βδομάδα ή ένα μήνα δεν ξέρω... so stay tuned :P