Wednesday, 7 May 2008

This is blasphemy! This is madness!

Έχω αναφερθεί και πιο παλιά στα τρελά όνειρα που διακόπτουν ή απλά ενοχλούν τον ύπνο μου τα βράδια. Σ'αυτό που θα σας περιγράψω απλά ξεπέρασα τον εαυτό μου!

Ανέλαβα, λοιπόν, αγαπητά μου παιδιά, στον ύπνο μου να προστατεύσω το Χριστό (από δω και πέρα θα τον φωνάζω με το καλλιτεχνικό του JC) από τη σταύρωση.
Η αρχή του ονείρου ήταν σε κάτι περίεργα μέρη σα σκηνές, σπηλιές, σπίτια της εποχής του Super Star, άλλα όμως στο έτος 0, να συνομιλώ με αποστόλους και αμαρτωλούς, και άλλα στο έτος 2000 συν πλην κάτι, στην εποχή μας. Όπως και να έχει, εγώ σαν πρωτοποριακός τύπος, κυκλοφορούσα με ένα τεράστιο όπλο, που απορώ ακόμα πως στο καλό κατάφερα χόμπιτ άνθρωπος να το σηκώνω.
Τρέχαμε λοιπόν με το JC, κρυβόμασταν από δω, κρυβόμασταν από κει, πολύ σκοτεινό όνειρο σας λέω, μέχρι που φτάσαμε στο parking της Τάφρου στα Χανιά (ακριβώς ότι λέει το όνομα, μόνο που δεν έχει κροκόδειλους, πτώματα και νερό, αλλά αυτοκίνητα ατάκτως αφημένα), μέσα στο αυτοκίνητό μου, που όμως αντί για κόκκινο ήταν μαύρο, όπως αρμόζει σε κάθε όχημα που μεταφέρει κάποιον σημαντικό. Προσπαθούσαμε λοιπόν να περάσουμε απαρατήρητοι (γιατί όπως και να το κάνεις αυτός ο Χριστός είναι και πολύ χαρακτηριστική φάτσα) και βλέπω ότι μια γειτόνισσα που απλώνει ρούχα έχει στηθεί στο μπαλκόνι μαζί με την κόρη της και μας χαζεύουν κάπως περίεργα.
Ζητάω από το JC να κάνει το θαύμα του γρήγορα γρήγορα και να βγάλει κουρτίνες σε όλα τα τζάμια του αυτοκινήτου (τώρα δε θα μας κοιτάει κανείς!!!) και το κάνει, και τότε η γειτόνισσα παίρνει το γιό της και ένα σφυρί τεράστιο και αρχίζουν να βαράνε τα τζάμια του αυτοκινήτου με λύσσα. Θες επειδή το αυτοκίνητό μου είναι και γαμώ, θες επειδή ο άλλος είχε κάνει πάλι το θαύμα του, τα τζάμια δεν έσπαγαν, κι έτσι αναγκάστηκαν να φύγουν και να επιστρέψουν με ένα όπλο, με το οποίο πυροβολούσαν τα τζάμια.
Όταν και αυτό αποδείχθηκε αναποτελεσματικό, έφεραν ένα τζιπ και μας τράκαραν από γύρω γύρω για να σπάσει το αυτοκίνητο. Να 'ναι καλά ο JC δεν έγινε τπτ και τη βγάλαμε σώοι και αβλαβείς.

Το όνειρο σταματάει απότομα εδώ, χωρίς να ξέρω αν ξύπνησα ή αν απλά δε θυμάμαι τη συνέχεια, και σας ρωτάω: Am i totally insane or what?

14 comments:

Lúthien said...

You are...
I mean... really??? XD
Αν έρθουν μέσα στη βδομάδα κάτι καλοί κύριοι με άσπρες ρόμπες και θελήσουν να σε πάνε σ' ένα μαγικό μέρος μην τρομάξεις! Απλά θα έχουν διαβάσει αυτό το post... :P

Sourotiri said...

Αμην.

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Μήπως το βράδυ είδες τον "Ιησού Από Τη Ναζαρέτ" (άσχετο αν την εποχή που υποτίθεται ότι έζησε ο JC δεν υπήρχε ακόμα η Ναζαρέτ) του Τζεφιρέλλι και μετά το παράκανες με δίπιτα και οξειδωμένο "ρωμέικο" κρασί;

+σουβλόγησον+

black fairy said...

@luthien
Τους έχω ξεφύγει κι άλλες φορές. Το πολύ πολύ να φωνάξω τον κολλητό μου να κάνει κανένα δυο θαύματα πάλι και να με σώσει!

@sourotiri
Μη γελάς λέμε, δεν είναι αστείο, έχω αρχίσει να τα χάνω. Το κατά fairy ευαγγέλιο θα γράψω στο τέλος.

@αιρετικός
Αππαπα! δε βλέπω τέτοια πράγματα! Απλά είδα αυτή τη φάτσα, γιατί γενικά όποτε μου λες Χριστός, αυτόν σκέφτομαι. Αν και τρώω σα γουρούνι τις τελευταίες μέρες, ούτε είχα παραφάει το βράδυ, ούτε είχα πιει... τί να πω;;;

Stormrider said...

βασικά μη το γελάτε καθόλου, κάτι τέτοια όνειρα βλέπουν κάποιοι σαλεμένοι και γίνονται αυτό που λέμε born-again christians.

+1 point στο όνειρο που είχε τον Χριστό του Jeffirelli (κατ' εμέ τον official Χριστό) κι όχι καμμιά απο τις άλλες καμμένες φάτσες που βλέπουμε το Πάσχα

black fairy said...

@stormrider
Λες να αρχίσω να τρέχω στις εκκλησίες και στους Άγιους Τόπους για προσκύνημα, να προσεύχομαι, να νηστεύω και να προσπαθώ να ξεπλύνω τον πρότερο έκλυτο βιο μου;


Αυτός είναι ο ένας και μοναδικός αληθινός Χριστός! Τέλος!

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Εγώ προτείνω καλύτερα να κάνεις σπονδές στην πάνδημον Αφροδίτη και να ψάλεις τον έρωτα ολόγυμνη στα κύματα της Σούγιας... :Ρ

black fairy said...

@αιρετικός
Κάτσε να ζεστάνει λίγο ακόμα ο καιρός και μετά... ;)

CM said...

Πες μας τι πίνεις,
εσύ και δε μας δίνεις...

black fairy said...

@cm
...Αγιασμό!

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Αγιασμό, ε; Δε μας το'πες ότι έχεις και τέτοια βίτσια! Πες μας ότι πας και στην εκκλησία, να γραφτείς επίσημα στον κατάλογο των σούπερ-ντούπερ διεστραμμένων γυναικών του πλανήτη!

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

"εγώ σαν πρωτοποριακός τύπος, κυκλοφορούσα με ένα τεράστιο όπλο, που απορώ ακόμα πως στο καλό κατάφερα χόμπιτ άνθρωπος να το σηκώνω."

Μήπως βλέπεις πολλά anime, όπου ο καθένας κουβαλάει ένα όπλο ή σπαθί δεκαπλάσιο απ'το μπόι του;

black fairy said...

@αιρετικός..
Mπα... δεν είμαι φαν του είδους. Απλά κάθε όπλο μεγαλύτερο από κουζινομάχαιρο, μεγαλύτερο από μένα θα είναι! :Ρ

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Και πήγε το μυαλό μου στα τεράστια όπλα που κουβαλάγανε τα πολεμικά ρομπότ στο Gundam... :Ρ

Άσχετο: Άντε να δούμε τι θα γίνει με τις πρυτανικές στο Πολυτεχνείο... Μακάρι να μην ξαναβγεί ο Γρυσπολάκης.