Sunday, 13 April 2008

Πάνε πάλι τα γυαλιά μου!

Ή τί γινότανε κάθε φορά που μου πετούσαν μπαλάκι στο Δημοτικό. (τη ζημιά έκανε η Luthien)

1. Όνομα: Κατερίνα

2.Γενέθλια: 2 Νοεμβρίου

3.Ζώδιο: Σκορπιός

4.Χρώμα μαλλιών: Καστανό φαίνεται, μάλλον ξανθό κατά βάθος

5.Χρώμα ματιών: Καστανό κι αυτό

6. Έχω ερωτευτεί ποτε; -Ποιός δεν έχει; Εγώ θα τη γλίτωνα;

7.Είδος μουσικής που ακούω: Πάνε οι μέρες που το έπαιζα σνομπ. Οτιδήποτε από οποιοδήποτε είδος μπορεί κάποια στιγμή να σε εκπλήξει. Rock και έντεχνα μεγάλες μου αγάπες, ωστόσο.

8.Χαρακτήρας Disney/WB: Μοrt ο κλαψιάρης λαιμούριος

9.Πρώτο πράγμα που σκέφτομαι μόλις ξυπνήσω: "από τώρα; #%&#$#%$@#%^$"

10.Ποιός φίλος/ φίλη μου μένει πιο μακριά; Πολλοί, με τις σχολές σκορπίσαμε παντού

11. Κάτι που έχω πάντα μαζί μου και δεν το αποχωρίζομαι: Κινητό

12.Τί έχω στον τοίχο μου; Τίποτα απολύτως! 3 χρόνια ψάχνω!

13.Τί έχω κάτω από το κρεβάτι μου; Κανένα δυο σκελετούς που δε χωρούσαν στη ντουλάπα

14. Αν ήμουν μόνη σπίτι και άγουγα ένα βάζο να σπάει: Θα τρόμαζα, θα χοροπηδούσα φωνάζοντας λίγη ώρα και μετά θα έβαζα τα γέλια με το χάλι μου!

15.Αγαπημένος αριθμός: 107

16.Αγαπημένο όνομα: Αρχαίο να 'ναι κι ότι να 'ναι

17.Χόμπι: Μουσική, ταινίες, βιβλία, χαζολόγημα με κάθε τρόπο (online, καφέδες, χουζούρι)

18.Πού θα ήθελα να είμαι τώρα: Τώρα τώρα στην Αθήνα. Κατά τα άλλα σε μαγικά νεραιδομέρη: πάτος ηφαιστείου, κορυφή βουνού, βάλτος κτλ κτλ

19.Μια ευχή για το μέλλον: Δεν ξέρω τί θέλω τώρα, θα ξέρω για το μέλλον;

20. Αν μπορούσα να ταξιδέψω στο χρόνο και να γυρίσω πίσω, σε ποιά εποχή θα πήγαινα: Γαλλική επανάσταση

21.Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Ε το σκύλο φυσικά!

22.Αγαπημένο λουλούδι: Γιασεμί

23.Αγαπημένη σειρά: Δεν μπορώ να μείνω πιστή σε μια σειρά ρε παιδιά!

24.Αγαπημένη ταινία: Requiem for a dream (λίγες με έχουν επηρρεάσει τόσο)

25.ΑΓαπημένο τραγούδι: Ιt's been awhile-Staind

26.Αγαπημένο Βιβλίο: Πως μπορεί κανείς να διαλέξει;

27.Αγαπημένο ζώο: Άλογα

28.Αγαπημένο ρούχο: Τζίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν my second skin

29.Αγαπημένος καλλιτέχνης: Αλκίνοος.-

30.Αγαπημένο χρώμα: Μαύρο σαν κι εμένα

31.Αγαπημένο φαγητό: Ζυμαρικά, όπως να 'ναι (addicted to amylum)

32. Με ποιον χαρακτήρα από cartoon ταυτίζομαι: Η Λουκρητία του Αρκα πιάνεται;

33.Κακή συνήθεια: Ξενύχτια

34.Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς μου που μου αρέσει: Ανεκτικότητα

35.Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς μου που δε μ'αρέσει: Δεν τολμάω ποτέ τίποτα αν δεν με "σπρώξουν"

36.Συνηθισμένη ατάκα: "βασικά.." "έλα ρε.." "σκατά" και άλλα μπινελίκια

37.Δουλειά που θα ήθελα να κάνω: Έρευνα σε εργαστήριο

38.Μεγαλύτερος φόβος: Να χάσω αυτούς που αγαπάω

39.Η καλύτερη pizza: Καλαμπόκι πιπεριά!

40.Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι: Όποιος δεν έχει σπίτι του τρελό, ούτε κλαίει ούτε γελάει!



Επειδή με τα μπαλάκια δεν έχω καλές σχέσεις και όσο μπορώ αποφεύγω να τα πλησιάζω, ας παίξει όποιος θέλει!

8 comments:

Lúthien said...

3. :) Και η κολλητή μου.
13. XD Respect!
24. Αν έχει υπάρξει άτομο που δεν το έχει πειράξει, έστω και λίγο, αυτή η ταινία πραγματικά θέλω να το γνωρίσω!
32: Αμέ. :)

ΥΓ: Κατά λάθος έγινε... >:D

black fairy said...

@luthien
Σε συγχωρώ αυτή τη φορά. Την επόμενη θα σε βάλω να μου πάρεις καινούρια!
Τι βαθμό θα μου βάλεις που απάντησα σε ΟΛΕΣ τις ερωτήσεις;

Lúthien said...

107?...

black fairy said...

@luthien
Το μοντέλο του αυτοκινήτου μου :Ρ

Stormrider said...

pizza με καλαμπόκι και πιπεριά;;; weirdo... ;p

black fairy said...

@stormrider
Ε όχι και weirdo! Είναι η πίτσα με τα λιγότερα δυνατά σιχαμένα αλλαντικά!!!

Stormrider said...

δε μου χεις απαντήσει κι ανησυχώ...

black fairy said...

@stormrider
Δεν το εείχα δει. Ήμουν στο αγαπημένο μου πολυτεχνείο και μάθαινα για τα σκουπίδια! Κοιτάζω με προσοχή και απαντάω στα γρήγορα!