Wednesday, 26 March 2008

Το πρώτο μου αλκοτέστ

Αφουγκραζόμενη το λαϊκό αίτημα, και σαν απάντηση στα εκοτομμύρια mail και τηλεφωνήματα που έχω πάρει, θα σας εξιστορήσω για το τί διαδραματίστηκε την Κυριακή το βράδυ που έκανα το πρώτο μου αλκοτέστ.

Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι είμαι ο ορισμός του νομοταγούς πολίτη. Για έναν πολύ απλό λόγο: Όχι γιατί φοβάμαι τι πρόκειται να γίνει αν δεν υπακούσω στους νόμους, αλλά γιατί έχω γενικά τη φιλοσοφία ότι αν είσαι εσύ εντάξει με τους άλλους, θα είναι και οι άλλοι μαζί σου (αρχίδια). Και στο κάτω κάτω, οι νόμοι έχουν θεσπιστεί για την προστασία και τη ρύθμιση της κοινωνικής ζωής μας, και τα πρόστιμα, όσο φουσκωμένα και υπέρογκα και να είναι, μας αξίζουν και καλά να πάθουμε, αφού μας αρέσει το απαγορευμένο (σκατά στα μούτρα μας για λαός πια! θα σηκωθώ να πάω στην ελβετία, που με καταλαβαίνουν*)!
Θα συμπληρώσω επίσης ότι εδώ και ένα χρόνο και 9 μήνες που οδηγώ περιμένω να μου κάνουν αλκοτέστ, έτσι για την εμπειρία βρε αδερφέ!, έχω περάσει πάνω από 5 φορές από μπλόκο και ποτέ δεν με έχουν σταματήσει και το είχα παράπονο.




Επανέρχομαι. Την Κυριακή το βράδυ, λοιπόν, γυρνώντας σπίτι μου, αφού είχα γράψει μερικές δεκάδες χιλιόμετρα με τη νταλίκα, βλέπω μπροστά μου το κλασσικό φωσφοριζέ γιλεκάκι, που φοράνε ή οι μπάτσοι (-γουρούνια-δο-λο-φό-νοι!) ή οι σκουπιδιάρηδες. Ήταν στη μέση του δρόμου, οπότε μέχρι να προλάβω να το επεξεργαστώ με τον υποτυπώδη εγκέφαλό μου, έχει πιάσει το μάτι μου ένα μεσήλικα μπάτσο να μου κάνει σήμα με εκείνο το φωσφοριζέ γκουμούτσι (δεν ξέρω πως το λένε και δεν βρήκα και φωτογραφία, όσοι το ξέρετε, το ξέρετε) να σταματήσω.
Βγάζω αλάρμ, κοιτάω από τον καθρέφτη μου και σταματάω όμορφα όμορφα πίσω από το περιπολικό. Μέχρι να πλησιάσει έχω κατεβάσει το παράθυρο και περιμένω... "Φύσα εδώ!" Προστακτική και στον ενικό, που σε πρώτη φάση δεν έδωσα σημασία. Φυσάω. Μην έχοντας παρόμοια εμπειρία, δε φύσηξα αρκετά δυνατά και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μου την πει πολύ άσχημα και με περισσή αγένεια το στρουμφάκι, με νόημα στην τελική, άμα έχεις πιει, όσο κι αν δε φυσάς, εγώ θα σε πιάσω.
Πάρ'τα αρχίδια μου, μπατσούλη, γιατί έχω να πιώ από την Καθαρά Δευτέρα, οπότε ούτε ppm αλκοόλ δε θα βρεις στο αίμα μου!
Δεν είμαι σίγουρη ποιά ακριβώς θα έπρεπε να είναι η αντίδρασή μου στην παρούσα φάση, που ένας μπάτσος σε θέση ισχύος, κατά τη γνώμη του, κάνει τσαμπουκάδες σε ένα κοριτσάκι μες στην άγρια νύχτα, κι έτσι απλά ξαναφυσάω, αρκετά δυνατά αυτή τη φορά, βλέπει στο ματσούκι του το απόλυτο μηδέν, και μ'αφήνει να φύγω.

Είναι γεγονός ότι ξεστόμισα την ατάκα "μου χάλασε ο παλιόμπατσος το πρώτο μου αλκοτέστ", που έκανε πολύ κόσμο να απορήσει, και όλη την υπόλοιπη μέρα την πέρασα ξενερωμένη και προβληματισμένη. Θα το συζητήσω με ένα μπάτσο που κυκλοφορεί στο στενό μου οικογενειακό κύκλο ώστε να είμαι προετοιμασμένη άλλη φορά.

*Μετά από μια εκδρομή στην Ελβετία ο συμμαθητής μου ο Δ. έχει να διηγηθεί όλο δέος και ενθουσιασμό την παρακάτω ιστορία: "μπλα μπλα μπλα και πετάχτηκα στη μέση του δρόμου, άκουσα φρένα, και γυρίζοντας το κεφάλι μου τί βλέπω; μια Ferrari! ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΜΕ ΠΑΤΗΣΕΙ FERRARI, ΑΛΛΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΚΙΟΛΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕΙ!" Για σκεφτείτε εσείς Έλληνα με Ferrari να σταματάει για πεζό που πετάχτηκε στη μέση του δρόμου... The thought really made your day, right?

10 comments:

Sourotiri said...

Σε ξεπαρθενεψε βλακας μπατσος δηλαδη, ε; Δεν πειραζει, εχει και κατι που αξιζει να το θυμασαι το ολο σκηνικο :)

black fairy said...

@sourotiri
Ναι είδες;;; κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου :Ρ Δε θα τον ξαναπετύχω πουθενά;;; γκρρρρρρρρρρρ

Griz said...

xAXAXAax!
Δηλαδή πώς την περίμενες την εμπειρία? Κάνε ένα update να μας πεις την ιδανική πρώτη σου φορά!!! Πώς θα ήθελες να είναι!!

black fairy said...

@griz
Δεν ξέρω, αλλά όπως και να το κάνεις... ξενέρωσα.. :'(

moukelis said...

Χαχα κι εγώ μια από τα ίδια,υπόδειγμα πολίτη.Αλλά ακόμα να μου κάνουν αλκοτέστ...:@(
Πάντως όλα τα λεφτά ήταν η τελευταία ατάκα με τα πλαγιαστά γραμματάκια...Στ'αλήθεια it made my day. :@D

black fairy said...

@moukelis
Ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι Θ-Ε-Ο-Σ απλά! Ήμασταν 6 χρόνια μαζί στο σχολείο, και ενώ είναι πανέξυπνος, έλεγε συνέχεια κάτι τέτοια! και το χειρότερο.. ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕ!
Μη βιάζεσαι για αλκοτέστ! Μια βλακεία και μισή είναι τελικά... και συναναστρέφεσαι και σιχαμένους μπάτσους... ιχχχ αηδίασα

mad2luv said...

χαχα....ωρες ωρες χαιρομαι που δεν οδηγω...χαχα..

black fairy said...

@mad2luv
Όχι βρε συ... Δεν αλλάζω με τίποτα και για κανένα λόγο την ικανότητα να πάρω το αμαξάκι μου και να φύγω!!!

CM said...

Την άλλη φορα, ρίξε ποτό στα ρούχα σου, να τους μπερδέψεις !

black fairy said...

@cm
δε μου φτανουν τα χαλια μου χωρις να βρωμοκοπαω αλκοολ απο το χιλιομετρο...; για ποιο λόγο να προκαλώ τη μοίρα μου;