Monday, 25 February 2008

Κλείνω τα μάτια... και πιάνω ένα βιβλίο!

Ο ιδιοκτήτης του ιστολογίου The Night of the Stormrider με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι, κάνοντας έτσι το blog μου να μοιάζει με playground, δεδομένου του ότι και η προηγούμενη ανάρτηση παιχνίδι ήταν...
Έτσι, πρέπει να ανοίξω το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μου στη σελίδα 123 (αχ πάντα μου άρεσε αυτός ο αριθμός!!!) και να μεταφέρω τις περιόδους* 6,7 και 8.
Πρέπει να ομολογήσω ότι έκλεψα λιγάκι γιατί η βιβλιοθήκη, τμήμα της οποίας είναι και το γραφείο που έχω το pc, είναι περίπου συμμετρική, και τα βιβλία σε κάποια μοναδική κρίση νοικοκυροσύνης τακτοποιήθηκαν με τέτοιο τρόπο, ώστε η λογοτεχνία και τα βιβλία της σχολής να βρίσκονται σε διαφορετικό μισό. Έκανα λοιπόν πουστιά για να αποφύγω τις μαλακίες της σχολής, και άπλωσα το χέρι μου στην αριστερή μεριά στο 4ο ράφι από κάτω, και έπιασα το εξής:
"Το τελευταίο θεώρημα του Φερμά" του Simon Singh.

"Το πρόβλημα άρχιζε με την ερώτηση: Ποιά είναι η τετραγωνική ρίζα της μονάδας; Η προφανής απάντηση ήταν ο αριθμός 1, αφού 1*1=1 και η λιγότερο προφανής ο αριθμός -1, αφού ένας αρνητικός αριθμός όταν πολλαπλασιάζεται με αρνητικό αριθμό δίνει θετικό αριθμό, συνεπώς -1*-1=1. Έτσι η τετραγωνική ρίζα του +1 είναι και το +1 και το -1. Η αφθονία αυτή απαντήσεων ήταν καλή, τότε όμως προέκυπτε το ερώτημα: Ποιά είναι η η τετραγωνική ρίζα της αρνητικής μονάδας;"

Παρόλο που το βιβλίο αυτό, λόγω της μαθηματικής του φύσης με δυσκολεύει απίστευτα να συγκεντρωθώ για να το διαβάσω, και έτσι μέχρι στιγμής δεν το έχω τελειώσει, έχω προλάβει να φτάσω στη σελίδα 123 και νιώθω πολύ περήφανη, ειδικά όσο σκέφτομαι πως δεν έχω περάσει ούτε ένα από τα μαθηματικά της σχολής! :Ρ

Θα ήθελα να κάνουν το ίδιο πράγμα, όσοι δεν βαριούνται και έχουν χρόνο, δεν πιέζω κόσμο, δεν βάζω πιστόλια στον κρόταφο!

*περίοδος είναι το μέρος του κειμένου που βρίσκεται ανάμεσα σε 2 τελείες.

--::--::--::-------------------------------------------------------------------------------------------::--::--::--

UPDATE: Eπειδή ως γνωστόν είμαι κωλόπαιδο... Griiiizzzzzzzzzzzzzzz να'το το wallpaper




8 comments:

Stormrider said...

επειδή δεν θα μπορούσα να μην δω συμφεροντολογικά αυτό το παιχνίδι, περσυνά project μηχανικής έχεις τίποτα;

black fairy said...

@stormrider
Όχι, αλλά τώρα που έχω κονέ με φυτά θα δω αν μπορώ να βρώ τπτ! Thanks για την πρόσκληση! :*

CM said...

Τετραγωνική ρίζα αρνητικής μονάδας ?

Καλά ακόμα να μάθεις ότι η υπόριζη ποσότητα πρέπει να ναι πάντα θετική ?

black fairy said...

@cm
Δε φταίω εγώ! Αυτό το καταραμένο βιβλίο!

Griz said...

EEe.. σε προσκαλώ να κάνεις και το παιχνίδι που έκανα εγώ, αυτό με το wallpaper! μου φαίνεται είναι το μόνο που δεν έχεις κάνει, χχεχεεχ :Pp

Πάντως εμένα μου φάνηκε σαν να πιασες βιβλίο σχολής! Τον ελεύθερο χρόνο σου διαβάζεις βιβλία τόσο βαριά? Μπράβο!! Εγώ προτιμώ πολύυυυ χαλαρά πράγματα! Εσύ λοιπόν είσαι έτοιμη επιστήμονας! :))

black fairy said...

@griz
Καλά μην ορκίζεσαι κιόλας ότι είμαι επιστήμονας... χεχε
Τυχαίο είναι αυτό που έπιασα. Διαβάζω τα πάντα (από τις ετικέτες των σαμπουάν μέχρι τα βιβλία της σχολής), αλλά προτιμώ σαφώς τη λογοτεχνία που είναι αποτέλεσμα της φαντασίας του συγγραφέα και όχι της ερευνάς του πάνω στην ιστορία των μαθηματικών...

Griz said...

ΑΑα εσύ έχεις ωραίο wallpaper , ξεκούραστο! παίζει να στο κλέψω για μετά τα καρναβάλια που θα ηρεμήσουμε ..! χεεχχ!
τώρα είσαι κομπλέ με τα μπλογκοπαίχνιδα :P

black fairy said...

@griz
Ουί ουί, τα έχω κάνει πια όλα...
Πολύ ξεκούραστο και νεραιδίστικο! Μπορείς να το κλέψεις όποτε θες!