Tuesday, 22 January 2008

Perttu Kivilaakso


Τι σκατά τα ταίζουν εκεί στο Βορρά και βγαίνουν έτσι; Λοιπόν έχω να δηλώσω ότι όσο περνάει ο καιρός, τόσο ριζώνει μέσα μου η πεποίθηση ότι εκεί ψηλά με τα χιόνια και τα κρύα (σκανδιναβίες, ολλανδίες κτλ κτλ) έχουν βρει το μυστικό να βγάζουν κάτι παιδιά χάρμα οφθαλμων... ή τουλάχιστον αυτά εξάγουν οι άνθρωποι και καλά κάνουν!

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτός εδώ ο κύριος από την Φινλανδία...


Perttu Kivilaakso (μέλος των Apocalyptica και μέλλων σύζυγός μου)

Όχι μόνο είναι η επί γης προσωποποίηση του ΟΜΟΡΦΟΥ για τα δικά μου δεδομένα αρσενικού,αλλά παίζει και ΤΣΕΛΟ*, συνήθως χωρίς πολλά πολλά ρούχα...


Μη δω εγώ αρσενικό με δερμάτινα, τατουάζ και μακρύ ξανθό μαλλί να χτυπιέται, κάτι παθαίνω... αλλά είναι και τρελή προστυχόφατσα ο πούστης...


*παιδικό μου όνειρο να τον μιμηθώ, αλλά τώρα στα γεράματα... εχμ... λίγο βλακεία δεν είναι να ξεκινήσει η μουσική μου καριέρα;;;

14 comments:

Griz said...

Να μαι πάλι!

θεός ο πρώτος με το τσέλο, ναι!
τα προηγούμενα 2 Post σου μου άρεσαν πολύ, ειδικά εκείνο που κράζεις τις άλλες.. ξέρεις μου θυμίζεις σκηνές από τη ζωή μου, αν δε ζήσεις και τέτοια στα φοιτητικά σου χρόνια δε λέει! Αμ πώς? Έτσι εύκολα το πτυχίο ?
:P
:*

black fairy said...

@griz
Καλώς το!!!
Χαίρομαι που σ'αρέσαν τα postακια..
Ο τσελίστας με περιμένει με το δαχτυλίδι στο χέρι!!! :Ρ
Όσο για τις άλλες, ξέρω ότι με κάτι τέτοια θα γελάω σε 5 χρόνια, αλλά τώρα με εκνευρίζουν απίιιιστευτα!!!!
Το πτυχίο... χμ... αν κρίνω από τη διάθεσή μου για διάβασμα αργεί πολύ ακόμα....

Anonymous said...

αχαχα μέλλοντας σύζυγός σου..καλό..σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί είμαι στο φουλ ερωτευμένη με τον Sean Brennan(μέλλοντα παντοτινό γκόμενό μου) των London After Midnight (ναι.. τους είδα στο Gagarin). By the way το blocg σου το ανακάλυψα τυχαία και είναι super!!!

Paula said...

αχαχα μέλλοντας σύζυγός σου..καλό..σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί είμαι στο φουλ ερωτευμένη με τον Sean Brennan(μέλλοντα παντοτινό γκόμενό μου) των London After Midnight (ναι.. τους είδα στο Gagarin).

Paula said...

αχαχα μέλλοντας σύζυγός σου..καλό..σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί είμαι στο φουλ ερωτευμένη με τον Sean Brennan(μέλλοντα παντοτινό γκόμενό μου) των London After Midnight (ναι.. τους είδα στο Gagarin).

Paula said...

αχαχα μέλλοντας σύζυγός σου..καλό..σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί είμαι στο φουλ ερωτευμένη με τον Sean Brennan(μέλλοντα παντοτινό γκόμενό μου) των London After Midnight (ναι.. τους είδα στο Gagarin).

Paula said...

Ωχ...sorry για τα πολλαπλά posts, πρέπει να έγινε μ@λακία!!! παίζει να είμαι πολύ καψούρα τελικά!!! και είναι και Αμερικάνος.. μπλιαχ(το μόνο του ελάττωμα)
Έχεις δίκιο για τους Βόρειους..θεοί!

black fairy said...

@Paula
Καλώς ήρθες στο blog μου!
Για τα πολλαπλα σχόλια δεν πειράζει, σε καταλαβαίνω.. κακό πράγμα η καψούρα, σου τρωει το μυαλό :Ρ ασε που τωρα που το σκεφτομαι, που κάνουν κ μπούγιο τα σχόλια ;)

Alicia said...

Nai einai pragmati para polu wraios o Perttu alla einai Gay...! Brhka fwtografia p filiet m ton Eicca..

...poro8hka m ts Apocalyptika otan arxisa n ma8enw cello k mphka st mousiko ths Pallhnhs!

black fairy said...

@Alicia
Κοίτα να δεις.. Επειδή πρακτικά οι πιθανότητες να κάνω κάτι μαζί του τείνουν στο μείον άπειρο, δε θα με ένοιαζε να πηδιότανε και με κατσίκες.. Το μπανιστήρι είναι υπεραρκετό!
Είναι εμπνευστικοί οι πούστηδες, τους αγαπάμεεε! :)

Paula said...

Εγώ πάλι γιατί δεν νομίζω ότι τον φυσάει τον κουραμπιέ; Μούφα η φωτό θα είναι..δηλ. παρεξήγηση! σίγουρα πράγματα. Τους καταλαβαίνω εγώ τους gay έστω και από φωτό..και αυτός δεν παίζει να είναι!!!!! Οπότε black fairy έχεις κάργα ελπίδες (αρκεί να μετακομίσεις Φινλανδία)..
Συμπέρασμα: Αγαπάμε Φινλανδούς!
Τέλος ακόμη ένα θεόσταλτο πλάσμα από Φινλανδία:(ήθελα από μέρες να σε πληροφορήσω)όνομα-Ville Laihiala.
Please,σύσσωμο το γυναικείο κοινό που διαβάζει το blog σου απαιτεί αφιέρωμα σε μακρυμάλλιδες Φινλανδούς και Σκανδιναβούς γενικότερα. :)

black fairy said...

@Paula
Κι εγώ δεν του το είχα (μη λες για κουραμπιέδες!!! είναι ψύχωση!) αλλά ποτέ δεν ξέρεις. + κι εγώ φιλάω την κολλητή μου -που θα φτιάξουμε συγκρότημα μόλις μάθω τσέλο- αλλά gay gay δεν είμαστε :Ρ
Μη μου βάζεις ιδέες..... έτοιμη είμαι να τα παρατήσω όλα και να βγω στο κυνήγι εκεί ψηλάααα! ;)
Αγαπάμε όλους τους Σκανδιναβούς! Ville Laihiala μη εξαιρουμένου! Καλό κομμάτι αν και ελαφρώς μελαχρινό για τα δικά μου γούστα!!!
Λες να αρχίσω αναζήτηση υλικού για το αφιέρωμα; Έχω ήδη 2-3 στο μυαλό χιχιχιχι
Καλημέρα!

Paula said...

Ναιιιι...το'χεις σου λέω το αφιέρωμα, χαλαρά το' χεις. Μαζί με Ville Laihiala, ποστάρεις και για Mathias Lillmans των Finntroll (οκ. ακριβώς ο τύπος σου-ξανθός) + τους 2-3 που έχεις στα υπ' όψιν + 2-3 που θα ψάξω και'γω, νομίζω πως θα κάνεις ένα αξιοπρεπέστατο εφιέρωμα. Τους αξίζει !!!!!!!!!

black fairy said...

@Paula
On it!:P