Tuesday, 8 January 2008

8 πράγματα που με επηρέσαν το 2007

Ο κύριος Σουρωτήρης με τίμησε με την πρόσκλησή του σε ένα μπλογκοπαίγνιο, και δεν έχω παρά να στύψω το μυαλό μου για να σας ανακοινώσω, οριστικά και τελεσίδικα, τα 8 πράγματα που θα θυμάμαι από το 2007 και θα λέω "αν δεν είχε γίνει αυτό, τώρα ποιός ξέρει πως θα ήμουν...". Αυτά που θα σας πω είναι, και κανένα άλλο, γκεγκε; α... και μην περιμένετε χρονολογική σειρά... όπως μου ρθουν θα τα αραδιάσω!

1. Μια εγκυμοσύνη, όχι δική μου, αλλά σε αρκετά κοντινό μου πρόσωπο, ώστε να με κάνει να σκεφτώ πράγματα και να αναθεωρήσω κάποιες απόψεις μου, και το τέλος της πριν καλά καλά αρχίσει.

2. Η θητεία του άλλου μου μισού, που μου τον έφερε στα Χανιά, κι έτσι κατάλαβα ότι μπορώ να αντέξω σε μια σχέση περισσότερο από 1 χρόνο.

3. Ένα ψυχικό τραλαλά (=υπερβολικό άγχος) που μετά από 14 χρόνια στα θρανία και στα έδρανα εμφανίστηκε αυτό το καλοκαίρι, και έχει κάνει τις σπουδές μου να πάνε ένα χρόνο πίσω, και το τρίτο εξάμηνο να 'χει παλουκωθεί τώρα πάνω στο πέμπτο.

4. Η απόκτηση αυτοκινήτου, που με έκανε να νιώθω λίγο πιο ενήλικη και λίγο πιο ανεξάρτητη (αν και κακά τα ψέματα πιο πολύ σα μαμά νιώθω. το προσέχω, το χαιδεύω, το ταίζω, του μιλάω γλυκα)

5. Η αποτυχημένη μου προσπάθεια να μπω στην αγορά εργασίας, που πήγαινε χεράκι χεράκι με την άρνησή μου να κάνω μαθήματα. Τελικά δεν είναι και τόσο χάλια να είσαι χαραμοφάης και βάρος στην κοινωνία. (περισσότερα περί οικονομίας την εκπαίδευσης ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον)

6. Γεγονότα όπως οι πυρκαγιές, οι εκλογές και τα 1002 πολιτικά σκάνδαλα, που με κάνουν να αναρωτιέμαι αν όντως το είδος μας είναι ανώτερο εγκεφαλικά από τα υπόλοιπα ζωικά...

7. Συνειδητοποίησα ότι το να αφήνεις ανθρώπους, που μόνο να σε ξεζουμίζουν και να σου γαμάνε την ψυχολογία ξέρουν, δεν πρέπει να σε κάνει να νιώθεις άσχημα, αλλά μάλλον το αντίθετο. Αντίθετα, χαμήλωσα λίγο τα τείχη και άφηνα να ξαναμπούν μέσα άλλοι, που είχα διώξει από τη ζωή μου καιρό πριν....


8.Τελευταίο και πιο σημαντικό...; Άλλος ένας χρόνος πέρασε με αναζητήσεις και ψυχοσκοπήσεις, και ακόμα δεν έχω βρει που πάω και τι κάνω... Άντε και καλή συνέχεια το 2008!

Αν έχουν την καλή διάθεση να το κάνουν, θα παρακαλούσα τους silentsoul, smiling eyes, stormrider, cm, καθώς και τις κυρίες του womenology να μας παίξουν...

7 comments:

Griz said...

ουάου !
αυτό σημαίνει ενδοσκόπηση και βαθύτερη αναζήτηση!
Ωραίο ποστ και σε γνώρισα λίγο καλύτερα μέσα απ'αυτό! Ήσουν περιεκτικότατη.

Θα προσπαθήσω να το κάνω κι εγώ λοιπόν , δεν είμαι σίγουρη αν θα τα καταφέρω τελικά και κατά πόσο θα μπορούσα να γράψω κάποια πράγματα στο νετ.. θα δούμε!

Ευχαριστούμε για την πρόσκληση λοιπόν :)

ΥΓ Καλή χρονιάααα με υγεία και να πάνε καλά τα μαθηματάκια σου και ό,τι άλλο βάλεις σκοπό :D

Griz said...

και τώρα που το ξανασκέφτομαι το νούμερο 8 σου μοιάζει με την τελευταία μου πρόταση που αποτελεί ρητορικό ερώτημα [στο τελευταίο ποστ "πατησε Pause" ] ..
Τα μεγάλα πνέυματα συναντιούνται, έετσι!

black fairy said...

@griz
Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου και ανταποδίδω! προσωπική ευτυχία και ακαδημαική επιτυχία να σου έρθουν σε τέτοιο βαθμό φέτος που να μη θες τίποτα πια!
Δυσκολεύτηκα πολύ για το post και αναρωτιόμουν αν θα έπρεπε να αναφερθώ σε κάποια θέματα, όμως τελικά το τόλμησα... Δεν ξέρω ποιος θα με δείρει πρώτος. Προσπάθησε και όπως σου βγει :)
Τα μεγάλα μυαλά κάποια στιγμή θα σναντηθούν αναγκαστικά.. ;)

CM said...

Ladiez and gentz, please start your engines...:

1. Το ότι αποφάσισα να κάνω πράγματα που με γεμίζουν κ όχι που με χαλάνε και μου μαυρίζουν την ψυχή.

2. Το ότι έσκισα στις καλοκαιρινές εξεταστικές και μπορώ να ατενίζω το πτυχίο μου από πιο κοντά.

3. Η αλλαγές στον επαγγελματικό τομέα, βοήθησαν κ στο να έχω καλύτερη διάθεση.

4. Τα λίγα μπάνια που έκανα, θα θελα να χα κάνει περισσότερα, ας όψεται η πρακτική.

5. Το ότι έχω γεμίσει πλέον το σπίτι με φωτογραφικά, σε κάθε σημείο.

6. Η κακομοιριά του TUC, αλλά δεν πολύμετράει, απλά με έκανε να θέλω να τελειώσω (τη σχολή) ακόμα γρηγορότερα.

7. Χμ, το ότι βλέπω τα πράγματα πλέον ακόμα πιο αισιόδοξα και κάνω σχέδια για το μέλλον.

8. Και για το τέλος... Θα διάλεγα μερικούς, που δε θα θελά με τίποτα να τους μοιάσω ούτε στο ελάχιστο.

Αυτά τα ολίγα μικρή νεράιδα !

black fairy said...

@CM
Thank you for your contribution! :P

SilentSoul said...

Επειδη αυτες τις μερες γενικως τρεχω,απο την μια με το φροντιστήριο και το δασκαλιλίκη,τις προετοιμασιες του συνεδρίου του Μαϊου,με εργαστηριακες ασκησεις,με αιματολογικες εξετασεις,με το προγραμμα στα σχολεια και το ποδηλατο,χωρια τον χορο (γαμισε τα φιλεναδα πολυ φορτωμενο προγραμμαχιχι ),καποιες προετοιμασιες για να φερω καποια γκρουπακια απο myspace,και την εξεταστικη που ερχεται σε λιγες μερες, καποια στιγμη που θα εχω διάλειμμα ισως σημερα ισως αυριο θα εχεις τις απαντησεις σου μιας και αποδεχομαι με χαρα την προσκληση σου,αλλα δεν θα τις γραψω εδω αλλα στο δικο μου Blog.Ουφ μαζεμενα τα ειπα!!
Να σκεφτεις πως με ολα αυτα που συμβαινουν τον τελευταιο καιρο χθες εγραψα το πρωτο ποστ του 2008,και αυτο στα πεταχτα :)
Τι πολυλογου που ειμαι :ρ

Besitos :)
Hasta luego!

black fairy said...

@Silentsoul
Τρέχα τρέχα να προλάβεις γιατί αγχώθηκα μόνο που τα διάβασα και όταν μπορέσεις... εδώ είμαστε εμείς... :)