Sunday, 18 November 2007

(wannabe) Working Girl

Είμαι 20. Στα 21. Φοιτήτρια. Στην πόλη μου, πράγμα που σημαίνει πως δεν επιβαρύνω τουλάχιστον την οικογένειά μου με ενοίκιο, επιπλέον λογαριασμούς, εισιτήρια κτλ κτλ. Όμως έχω αρχίσει να νιώθω ασχημα με το όλο "Μαμά/Μπαμπά θα μου δώσεις λεφτά να βγω/ να πάω για ψώνια/ να γραφτώ γυμναστήριο/τελειωμό δεν έχουν..." σκηνικό. Και με δεδομένο ότι εκτός από την αγορά του αυτοκινήτου μου αυτή καθαυτή θα αναλάβουν και έξοδα όπως ασφάλειες, βενζίνη, σέρβις και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, αποφάσισα πως ήρθε η ώρα να βγω στη αγορά εργασίας...

Πρώτη προσπάθεια. Φιλικό περιβάλλον. Τόσα μαγαζιά, τόσες δουλειές από δω κι από κει, κάτι θα βρεθεί. Πράγματι, ο νονός μου έψαχνε κάποιον για να τον βοηθάει στο μαγαζί, αλλά οι γνώσεις μου πάνω στα ηλεκτρονικά είναι απειροελάχιστες... Τζίφος.
Δεύτερη προσπάθεια. Εφημερίδα. Χμ... Βοηθοί υδραυλικού, μεταφορείς ξυλουργείων, κοπέλες για κωλόμπαρα, δουλειές που το ωράριο θα με έκανε να παρατήσω εντελώς τη σχολή. Πάει κι αυτό.

Όταν είσαι φοιτητής, υπάρχει πάντα και η ιδέα του να κάνεις μάθημα σε παιδάκια (τι σκατά πολυτεχνίτισσα είμαι εε;;;). Όμως...τα φοβάμαι. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί τους, να αποδώσω σαν εκπαιδευτικός (δεν είμαι ούτως ή άλλως), να κρατηθώ όταν με νευριάσουν και να μην πάθω υστερία...

Ανάθεμα την αξιοπρέπειά μου που δε μ'αφήνει να ζητιανεύω για πάντα... Αν κανείς έχει ιδέα για δουλειά, let me know... Προσόντα έχω πολλάαααα (χαχαχαχ)

13 comments:

Sourotiri said...

Λοιπον, καλημερα νεραιδα.

Διαβαζοντας το κειμενο σου, μου θυμησες τον εαυτο μου στα 18 προς 19. Εψαχνα για δουλεια, και μετα απο ενα τριμηνο αναζητησης κατεληξα να κανω ιδιαιτερα. Εμενα παντως μου αρεσε παρα πολυ και το συνεχιζω ακομη και σημερα.

Τελος παντων, το θεμα ειναι οτι ειναι καπως δυσκολο να σκεφτεις μια λιστα πραγματων και να πεις "α, αυτο φαινεται ενδιαφερον". Ξεκινα να δοκιμαζεις! Ποτε δεν ξερεις τι μπορει να σου φανει ενδιαφερον.

Και οσο για τα ιδιαιτερα, αν αποφασισεις να τα κανεις, θα χαρω πολυ να σε βοηθησω σε οτιδηποτε και αν χρειαστεις. Απλα στειλε μου μεηλ στο sourotiri παπακι τζιμεηλ τελεια κομ.

Φιλακια!

black fairy said...

@sourotiri
Καλημέρα :)
Ευχαριστώ πολύ για την προσφορά χείρας βοήθειας...
Αυτό που μάλλον θα πρέπει να δοκιμάσω μου το 'χουν πει κι άλλοι, αλλά το κακό είναι ότι στα τοσοδούλικα Χανιά δεν παίζουν πολλά με ευέλικτο ωράριο ή part time, οπότε αν βρω κάτι, θα πρέπει να είμαι ευτυχισμένη κι όχι σε αναμονή αποχώρισης.. :(

SilentSoul said...

Εδω και δυο μηνες ειμαι δασκαλα μικρων παιδιων.Στην αρχη ημουν τρομερα ψαρωμενη και δεν αντεχα.Τωρα εχω πορωθει.
Ματακια μου,οταν ξεκινησεις να κανεις μαθηματα σε παιδια δημοτικου κλπ,ειτε αφορουν μαθηματα σχολειου ειτε αγγλικα θα μαθεις αν κανεις για δασκαλα η οχι.Η πραξη ειναι καλυτερη απο τα λογια.
Σε φιλω γιατι παω για μαθημα
Besitos chica

black fairy said...

@silentsoul
Αν το αποφασίσω τελικά να μπω στο χώρο της εκπαίδευσης (μουχαχαχα) μάλλον για αγγλικά λέω κι εγώ. Είναι το μόνο ίσως αντικείμενο που αγαπάω και που έχω και μια άνεση, ώστε να μπορώ να το διδάξω... (ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που τάισα πόρτα την ιδιοκτήτρια του φροντιστηρίου που πήγαινα τοτεΣ, αλλά είχα πανελλήνιες μπροστά μου.. δεν προλάβαινα τα δικά μου, που να κανα μαθημα σε αλλους;)
Χημείες και Βιολογίες που τις έχω επίσης συνήθως δεν κάνουν μικρά...

Sourotiri said...

Συμφωνω, το αν κανεις η δεν κανεις για αυτην την δουλεια θα το δεις στην πραξη.

Επισης να σε πληροφορησω οτι στο γυμνασιο, με τα καινουργια βιβλια εχουν δυσκολεψει τοσο τα μαθηματικα οσο και οι φυσικες. Για χημεια και βιολογια δεν ξερω. Πιστευω οτι στην σελιδα του παιδαγωγικου ινστιτουτου υπαρχουν τα βιβλια. Ριξε μια ματια και εκει.

black fairy said...

@sourotiri
Για μαθηματικά δεν το συζητώ καθόλου! Δεν ξέρω να βγάλω τα μάτια μου και θα τυφλώσω και ένα αθώο πλάσμα;;; Άπαπα... Αν έχεις κάνει φυσική πολυτεχνείου δε νομίζω ότι είναι πολύ δύσκολη...
Θα κοιτάξω πάντως.
Ευχαριστώ πολύ πολύ για το ενδιαφέρον!!!

CM said...

Εγώ πάντως προτείνω να το δοκιμάσεις !

Επίσης νομίζω ότι η πιτσαρία στη γειτονιά σου έψαχνε προσωπικό για απόγευμα...

Για κοίταξε το !

(Πάντως και όλο και σε καμια καφετέρια θα βρεις, η Κουκουβάγια αλλάζει σερβιτόρες κάθε μήνα.)

black fairy said...

@cm
Αδυνατώ να περπατήσω 20 μέτρα χωρίς να κουτουλήσω! Το φαντάζεσαι αυτό σε συνδυασμό με δίσκο και κόσμο γύρω γύρω;;;

Κουνουπι said...

Εγώ θα σου πρότεινα να συγκεντρωθείς στις σπουδές σου και να αφήσεις τις τύψεις για αργότερα -για μετά το πτυχίο.
Άμα σπουδάζεις και διαβάζεις στα σοβαρά, τότε είσαι ήδη working girl και οι τύψεις δεν έχουν θέση. Πρόσεξε μην τυχόν η δουλειά σε καφέ ή σε κάτι ανάλογο είναι, στην πραγματικότητα, η πρόφαση για να ρίξεις τις σπουδές σου.

CM said...

Επίσης το Posto Italiano ή το Benneton, δε θυμάμαι ποιο απ τα 2, ψάχνουν πωλήτρια, ρίξε μια ματιά και εκεί...!

black fairy said...

@Κουνουπι
Δεν ψάχνω ευκαιρία να παρατήσω τη σχολή... Προσπαθώ τα τα συνδυάσω...

@CM
θέλουν ώρες καταστημάτων και δε βολεύει με τα εργαστήρια...

SilentSoul said...

Ποιες ωρες εχεις ελευθερες?

black fairy said...

@silentsoul
δεν είναι sandard.Ξέρεις πως είναι με τα εργαστήρια. Άλλα πρωι, αλλα απόγευμα, κάποια μια πρωι μια απογευμα.. Μπελας για καθε εργοδοτη!