Saturday, 13 October 2007

Μη χαίρεστε! Δεν ψόφησα ακόμα!

Τον τελευταίο καιρό έχω χαθεί, i know...
Σας λείπω απίστευτα, i know...
Είμαι ασυγχώρητη, i know...

Απλά δεν έχω τίποτα να γράψω. Για το ΠΑΣΟΚ δε μιλάω, μιλάνε όλοι οι άλλοι. Έλεγα να στείλω δυο κατάρες στο Χριστόδουλο να μας αδειάσει τη γωνιά, αλλά τον λυπάμαι, ακόμα δεν ψόφησε κι αυτός και τρέχουν να βρούνε διάδοχο. Έλεγα να γράψω για την ανεξήγητη χαρά που με είχε πιάσει για την αρχή του εξαμήνου, αλλά στο μεταξύ μου πέρασε. Έλεγα να γράψω για το τεράστιο κριθαράκι που έβγαλα στο μάτι μου και πως εξ'αιτίας του δεν μπορώ να βάλω φακούς και κυκλοφορώ σαν κουκουβάλια με τις γυαλαμπούκες, αλλά έφυγε και αυτό. Έλεγα να σας πω για τα γενέθλια των δυο ξανθών φιλενάδων μου με διαφορά δυο ημερών, αλλά περάσανε κι αυτά. Έλεγα ν'αναφερθώ στο γεγονός ότι αρρώστησα για άλλη μια φορά, που είχε σαν αποτέλεσμα την αναβολή του εορτασμού των γενεθλίων της ξανθιάς της Παρασκευής, αλλά θα μπορούσε να μου πει κανείς ότι δεν είμαι το κέντρο του κόσμου (κι ας ήξερα ότι έχει άδικο όποιος θα τολμούσε να πει τέτοιο πράγμα!). Κι αν, τέλος, έλεγα για το όνειρό μου που το πρωί είχε γίνει πραγματικότητα θα μου λέγατε "σιγά μωρέ μην είναι και κληρονομικό το χάρισμα!".

Έτσι, μια και δε σας μίλησα για κανένα από τα παραπάνω θέματα, και δεν ξέρω κι αν θα σας μιλήσω για τίποτα άλλο σύντομα, θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τα εκατομμύρια των αναγνωστών αυτού του blog, αλλά ίσως παραμείνω εξαφανισμένη για λίγο καιρό ακόμα, ίσως κι όχι...

Στο μεταξύ, διαβάστε το "Μαύρο Βιβλίο" του Τούρκου Νομπελίστα Ορχάν Παμούκ, που βρίσκεται στο προσκεφάλι μου τον τελευταίο καιρό, αν και το έχω τελειώσει εδώ και 2 βδομάδες. Δεν μπορώ να το αποχωριστώ! Εκπληκτικό!

6 comments:

Sourotiri said...

Welcome back :)

CM said...

Ζούμε ζούμε, εμείς για να σ ακούμε...

Μην την ακούτε, έχει πλακωθεί στα covers για γνωστά περιοδικά του χώρου...

SilentSoul said...

Το Zodiac πως σου φανηκε; ;)
Περιμενα να γραψεις για αυτη την ταινια.Θα περιμενω πολυ;
Καλο εξαμηνο να εχουμε κουκλα μου ¨:)

Smouuuuaaacchhh

black fairy said...

@sourotiri
HEY!!! Καλές βόλτες με το τουτου!!!

@cm
Δεν μπορώ άλλο! ΒΛέπω παντού φωτάκια από τα φλας!

@silentsoul
Που το ξέρεις ότι είδα το Zodiac?
Γαμάτο ήταν το Zodiac, αλλά αν γράφω για κάθε ταινία που βλέπω στο σινεμά θα μου κάνει μήνυση ο Δανίκας ότι του κλέβω τη δουλειά!!! Καλό εξάμηνο!

SilentSoul said...

Την βραδια που πηγες ημουν εκει.Μια μεγαλη παρεα την θυμασαι;Εκει αναμεσα ημουν και εγω με τον καλο μου.
Ειμαι διακριτική και δεν σου μιλησα.Τι να σου πω αλλωστε..γεια σου ειμαι η Silent;Ο συνοδος σου θα με περνουσε για τροζη ;ρ...
Οταν σε δω στην σχολή θα σου μιλήσω :).Ή αν δεν εισαι σχολη καθε Παρασκευη στις 8 το απογευμα θα με βλεπεις στην ΝΕΑ τηλεοραση και στην εκπομπη της Μαριας Βουλγαρη "Σας Αφορα..".Εκπομπή αστρονομίας (οχι αστρολογιας,καμια σχεση).
Παντως να γραφεις την αποψη σου για ταινιες.Βαζεις ιδεες για καποιον που δεν την εχει δει.Μην μου λες για Δανικα.Ο τυπος εχει κανει λαθος πολλες φορες και οταν το κραξανε αλλαζε γνωμη στην στιγμη,βλεπε "Οι ζωες των αλλων" μια ταινια η οποια ηταν εξαιρετική και την οποία ειχε ταπώσει 0 της ειχε βαλει αν θυμαμαι καλα και σαν τον κραξανε πηγε και την ξαναειδε (ετσι λεει) οποτε και αλλαξε γνωμη και βαθμολογια,ζητώντας δημόσια συγνώμη.Τεσπα,οταν πας να δεις ταινια ποτε μην ακους γνωμες κριτικών.
Επιτελους βρεχει (ασχετο).Καιρος ηταν..
Φιλια

black fairy said...

@silentsoul
Έπρεπε να μου είχες μιλήσει αφού με κατάλαβες. Τέσπα, άλλη φορά! Ο Δανίκας απλά θέλει να το παίζει κακός, δεν είναι να τον παίρνεις πολύ στα σοβαρά. Γενικά, αν θέλω να δω κάτι το βλέπω κι ας χτυπιούνται οι άλλοι κάτω! :Ρ