Wednesday, 3 October 2007

Πολεμική ανταπόκριση....

Θέλω να συγχαρώ πρώτα και πάνω απ'όλα όσους πανέξυπνους από το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης των Χανιών αποφάσισαν να μετακινήσουν τη λαϊκή αγορά της Τετάρτης στο δρόμο που περνάει κάτω από το σπίτι μου, μην έχοντας λάβει υπ'όψιν τα παρακάτω δεδομένα:
  • τη στενότητα του δρόμου, που καθιστά την τοποθέτηση των πάγκων και την κυκλοφορία των πεζών άθλο
  • το γεγονός ότι η γειτονιά είναι πυκνοκατοικημένη και, από ένα αυτοκίνητο να είχε κάθε οικογένεια, που αρχίδια 2 και 3 έχουμε οι περισσότεροι, η απαίτηση να μείνει από τις 6 το πρωί μέχρι τις 3 το μεσημέρι ολόκληρος ο δρόμος που παρκάρουμε άδειος θα προκαλούσε αντιδράσεις
  • την κυκλοφοριακή συμφόρηση που δημιουργείται στους δρόμους της γειτονιάς, την οποία δεν είχε προβλέψει κανένας, και έτσι ο ΕΝΑΣ μπάτσος της δημοτικής αστυνομίας δεν μπορούσε να τη χειριστει
Θέλω επίσης να τους ευχαριστήσουμε για την ενημέρωση που έκαναν στους κατοίκους της περιοχής, οι οποίοι ένα ωραιότατο μεσημεράκι Τρίτης είδαν κίτρινες γραμμούλες και αριθμούς στα πεζοδρόμιά τους, μην μπορώντας να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται, και αργότερα, το απόγευμα εκείνης της μέρας είδαν και τα ραβασάκια στα παρμπρίζ τους, που τους ζητούσαν να μην παρκάρουν επί της οδού Τάδε την επόμενη μέρα, αλλά και κάθε Τετάρτη. Α βάλανε και ειδική σημανσούλα γιαυτό, ώστε να είναι καλυμμένοι και να μπορούν να μοιράσουν άνετα κλήσεις...!


Σήμερα το πρωί, όμως ΠΟΛΥ ΠΡΩΙ ΜΙΛΑΜΕ, εκεί κατά τις 6.30, και αφού είχα κοιμηθεί για κανένα δίωρο, άρχισε σιγά σιγά το σούσουρο κάτω ακριβώς από το παράθυρο του δωματίου μου. Σηκώθηκα πολύ ήρεμα, έκλεισα το τζάμι του παραθύρου για να μην μπαίνουν θόρυβοι και μυρωδιές, και ξανάπεσα. Σε άλλο ένα μισάωρο η φασαρία έγινε εντονότερη. Μάζεψα την κουβερτούλα και τα 3 (ζωή να έχουνε) μαξιλαράκια που μου είναι απαραίτητα για να κοιμηθώ και μεταφέρθηκα στο κρεβάτι των γονιών μου, στην άλλη μεριά του σπιτιού. Και για λίγη ώρα, είχε αποτέλεσμα.


Όμως, πόσο ρομαντική μπορεί να είμαι...! Περίμενα ότι θα τη βγάζανε στο μουγγό όλη μέρα και ήμουν σαφέστατα γελασμένη! Κατά τις 9, 9και αρχίσανε να φωνάζουνε, κατά ένα μονότονο, με σταθερή συχνότητα τρόπο, τα ίδια και τα ίδια. Έβαλα ένα ακόμα μαξιλάρι πάνω από τ'αυτιά μου, άλλαξα πλευρό και, του κάκου όπως αποδείχτηκε, προσπάθησα να κοιμηθώ. Συνέχισα την προσπάθεια να βρω το χαμένο μου ύπνο και το όνειρό μου που είχε μείνει εδώ και ώρες στη μέση για αρκετή ώρα, αλλά μια και δεν είχε αποτέλεσμα, σηκώθηκα κ εφτιαξα καφέ.


Όταν μου σπάσανε πάααααρα πολύ τα νεύρα με τις καταραμένες κραυγές τους, έβγαλα ωραία ωραία τις πυτζαμούλες μου και ντύθηκα στα παραλλαγής. Βρήκα δίπλα στις σκιές και στα ρουζ τα χρώματα που βαφόμασταν τότε με το Ράμπο, συγκράτησα και τη μπούκλα με την κόκκινη κορδέλα που ήταν δικό μου χαρακτηριστικό, αλλά το βάλανε στην ταινία για κείνον τον άχρηστο (δεν του μιλάω έκτοτε, μου έφαγε τη δόξα), και βγήκα στο μπαλκόνι...
Αλλά για να μην πάω μέσα, δεν είναι Βιετνάμ εδω, δεν σκοτώνουμε οποιον κάτσει, έπιασα όχι το όπλο μου, αλλά την ψηφιακή, οπότε...!
Πάρτε και φωτογραφία του χάους που λειτούργησε σα γαμημένο ξυπνητήρι σήμερα.

Αφιερωμένο στον αξιότιμο Δήμαρχο της πόλης μας! Κeep jerking off!
Love, Rambo...
(δεν ειναι απο τα πιο σιχαμένα πλάσματα στη γη;;)










7 comments:

SilentSoul said...

xaxax ελα ρε μαγκα!Ειμαστε και γειτονισσες;
Γουαου !!
Απιστευτου τελειως φιλεναδα :)

Ασε εμενα μπορει να μη με ξυπνησαν οι φωνες..απλα ταρακουνηθηκα επειδη δεν μπορουσα να ξεπαρκαρω το αμαξι μου και αναγκάστηκα να ακυρωσω κατι δουλειες που ειχα και που χωρις το αμαξι δεν μπορουσαν να γινουν.
Απο το πρωι εχω απιστευτα νευρα...

Ξερεις τι ευχομαι;Να μενει κανενας πολιτικος ή καποιος απο τον Δημο-Νομαρχια και ξανα αλλαξουν μερος.
Η να μαζεψουμε υπογραφες και να τις στειλουμε στον υπευθυνο.
Υπομονη παντως δεν προκειται να κανω...

black fairy said...

@silentsoul
Σιγά μη μένει πολιτικός στη σκατογειτονιά μας! Άκουσα βασικά ότι κανείς δε γούσταρε οπότε μακάρι να την πάρουνε μαζί με τη "σταφίδα από το περιβόλι" τους και να πάνε από κει που ήρθαν! Αν δεν το κάνουν αυτοί, όλο και κάποιο τρόπο θα βρούμε να το κάνουμε οι κάτοικοι ;)

leila said...

χαρα στο κουραγιο σου.. απο τη φωτο που βλεπω .. χαος οντως.. ειναι μια φορα την εβδομαδα αυτος ο χαμος η περισσοτερες;;

black fairy said...

@leila
Μια είναι και ελπίζω να είναι και η τελευταία...

KIG said...

Κάποια στιγμή θα πιάσεις δουλειά και δε θα έχεις κανένα πρόβλημα!!!

CM said...

Απλά κάθε βδομάδα - παρα βδομάδα, θα σπάνε τα αρχίδια κ άλλης γειτονιάς μέχρι στο τέλος να αγανακτήσουν όλου κ να απαιτήσουν να καταργηθούν οι λαϊκές, κ να μείνουν μόνο οι καπιταλιστές - ληστές καταστηματάρχες. Έτσι κ αλλιώς ακούγεται απ το καλοκαίρι ότι θα πέσει κατάργηση.

Θεόστραβο το κάδρο σου στη φωτογραφία, αλλά μια κ ήσουν στον αναβρασμό του πεδίου της μάχης σε συγχωρώ...

0penminded said...

xaaxaxaxaxaxaxa!

Ελα βρε, το καλύτερο είναι! Θα φτιάχνεις το καφεδάκι σου, θα κάθεσαι στο μπαλκονάκι σου...και θα χαζεύεις...

Εγω ο έρμος που εχω μετακομίσει 4 μήνες και με εξαίρεση την πρώτη ευδομάδα δεν εχω κοιμηθεί? Φαντάσου κατάσταση...ξήλωμα πεζοδρομίων, αλλαγή σωλήνων, περασμα νέων πεζοδρομίων, ξήλωμα δρόμου, στρώσιμο νέου δρόμου...

και είναι και χάλια δουλειά! Αυριο τελειώνουν! ΓΙουπιιιιιι!!