Monday, 6 August 2007

Τι μου έφερε το περιστέρι

Είναι απίστευτο πως οι πιο φαεινές ιδέες μπορεί να σου έρθουν την πιο άσχετη στιγμή!
Καθόμουν ωραία και καλά στο κρεβάτι μου διαβάζοντας, όταν ξαφνικά άκουσα πάνω από το κεφάλι μου κάτι σαν φτερούγισμα... Όχι τόσο σαν αυτό του κουνουπιού, το ζζζζζ... Ήταν πουλί. Κοιτάζω, και όσο απίστευτο και αν φαίνεται, ήταν ένα ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ! Μπορεί κανείς να φανταστεί την έκπληξή μου εκείνη τη στιγμή, η οποία ωστόσο δεν ήταν τίποτα μπροστά σ'αυτήν που θα τη διαδεχόταν. Για πολύ λίγο, για ένα κλάσμα ίσως του δευτερολέπτου, το περιστέρι ΕΛΑΜΨΕ! Μέχρι να προλάβω να ανοιγοκλείσω λίγο τα μάτια μου, για να επιβεβαιώσω ότι το είχα όντως δει, το περιστέρι, καθώς και το υπέρλαμπρο φως του είχαν εξαφανιστεί, ο ήχος από τα φτερά είχε σβήσει, και στο μυαλό μου είχε καρφωθεί ένα πρόβλημα που με βασάνιζε εδώ και καιρό, αλλά ποτέ δεν είχα βρει μια ικανοποιητική λύση-εξήγηση... μέχρι.. τώρα!

Απορούσα, λοιπόν, για ποιό λόγο η συμπεριφορά μου απέναντι σε συγκεκριμένα άτομα μπορεί ξαφνικά να μεταβληθεί, χωρίς κάποιο ουσιαστικό λόγο ή να έχει μεσολαβήσει κάποιο περιστατικό που θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο που τα βλέπω...
Έχω κάτσει πολλές φορές να σκεφτώ τι θα μπορούσε να φταίει, έχω κάνει και λίστα μια δυο φορές, μήπως και με βοηθήσει να βρω τα κοινά τους σημεία... Όμως τίποτα.
Κι αυτό γιατί δεν είχα σκεφτεί ότι το πρόβλημα μπορεί να προέρχεται όχι άμεσα από τη σχέση μου με τα συγκεκριμένα πρόσωπα, αλλά με τρίτα. Τους ανθρώπους που έχω κατά διαστήματα σχέση.
Αυτό που με βοήθησε η επίσκεψη του Αγίου Πνεύματος (αυτό κατέληξα μετά το σοκ ότι ήταν το περιστέρι που με επισκέφτηκε) να καταλάβω ήταν ότι η συμπεριφορά μου άλλαζε μετά από τη στιγμή που ξεκινούσε η σχέση μου με κάποιον, ή αφότου εκείνη τελείωνε.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα: ο Γ., φίλος του πρώην μου (άσχημος τρόπος να το θέσεις αλλά η περίφραση που θα ταίριαζε δεν μου άρεσε ούτε κι αυτή), που όσο καιρό ήμουν με το φίλο του με θεωρούσε σνομπ και μάλλον χαζούλα ή ροζ τσιχλόφουσκα (κλασσικό άμυαλο γκομενάκι με ξανθό βαμμένο μαλλί που ντύνεται συνέχεια στα ροζ). Μετά το χωρισμό μου με το φίλο του, λύθηκε η γλώσσα μου, άνοιξε ο χείμαρρος και είδε τελικά ότι ίσως να μην είμαι και τόσο ροζ τσιχλόφουσκα. Και αντίθετα, ο Ν., ξάδερφος του νυν μου, που όταν τον γνώρισα σαν φίλη του, μιλούσαμε με τις ώρες για μουσική, κάναμε το χαβαλέ μας και πίναμε τις μπύρες μας, ενώ με το που τα έφτιαξα με τον ξαδερφό του, η γλώσσα μου δέθηκε κόμπος και δεν μπορώ να μιλήσω μαζί του για τίποτα!
Αυτό που με προβληματίζει δηλαδή είναι το γεγονός ότι στην περίπτωση που μιλάω πολύ μπορώ να χαρακτηριστώ σαν γλωσσοκοπάνα, και στην περίπτωση που μιλάω και λέω βλακείες χαζοβιόλα γλωσσοκοπάνα.
Και να πω την αλήθεια, αν είμαι μόνη μου ανεξάρτητη, απλά η Κατερίνα, δεν με νοιάζει. Να αρπάξουν τα κουβαδάκια τους και να τρέξουν σε άλλη παραλία.
'Οταν όμως είμαι η κοπέλα του Τάδε, φίλου, ξαδέρφου ή συμφοιτητή τους, και με συναναστρέφονται, χωρίς να το θέλουν, αλλά για χάρη του γνωστού τους, (μαζί με το βασιλικό ποτίζεται κι η γλάστρα) δίχως να έχουν τη δυνατότητα να απομακρυνθούν ή να με απομακρύνουν, νιώθω ένα είδος υποχρέωσης και απλά κλείνω το φερμουάρ.

Ίσως να είναι απλά μια βλακεία και ένα ακόμα από τα πάμπολλα κολλήματα του βλαμμένου μου μυαλού, αλλά κάποιες φορές που έχει βγει σε καλό αυτός ο μηχανισμός αυτοάμυνας και προστασίας (των άλλων από τη γλώσσα μου που τρέχει), ακόμα κι αν κάποιες φορές μου έχει στοιχίσει κουβέντες με άτομα που συμπαθώ και εκτιμώ, που μου έχουν κολλήσει λάθος ταμπέλες. Έχει γλιτώσει τους κατά διαστήματα φίλους μου από σχόλια του τύπου "Τί είναι τούτο που κουβαλάς μαζί σου;" "Η κοπελιά σου καλύτερα να μασάει, παρά να μιλάει" κ.ο.κ.

ΥΓ: Άκουσα τις προάλλες να χρησιμοποιείται σε καθημερινή συνομιλία η λέξη ραστώνη!!! Είναι υπέροχη, αλλά την είχα ακούσει ΜΟΝΟ στον Πεχλιβάνη του Θανάση Παπακωνσταντίνου.

ΥΓ2: Αν και έχω ένα χρόνο το δίπλωμα οδήγησης, και ποτέ μου δεν έβαλα Ν, η μαμά μου βρήκε το ιδανικό για μένα και μου το αγόρασε. Το κρέμασα στο δωμάτιό μου.
"Νομίζω ότι οδηγώ. Δε δέχομαι συμβουλές από κανέναν. Μπορώ να κάνω μαλακίες και μόνη μου"

No comments: