Wednesday, 25 July 2007

Αντί απάντησης σε ένα email...

Ανοίγοντας το γραμματοκιβώτιο που αναφέρεται στο παρόν blog σήμερα το μεσημέρι, βρήκα, εκτός από την ειδοποίηση για ένα σχόλιο για το προηγούμενο post μου, κι ένα email. Μου έκανε εντύπωση γιατί αυτό έχει γίνει άλλες 2-3 φορές το πολύ στο παρελθόν, οπότε το άνοιξα με απορία...
Το ηλεκτρονικό αυτό γραμματάκι λοιπόν περιείχε φράσεις όπως "Νομίζεις πως όλοι ενδιαφέρονται για την καθημερινή ζωή σου και τα συναισθήματά σου;" "Είναι απαράδεκτο για μια κοπέλα να βρίζει με τον τρόπο που το κάνεις εσύ" "Οι φίλοι σου, αν έχεις και δεν τους φαντάζεσαι, ξέρουν ότι γράφεις γιαυτούς;"
Θα απαντήσω λοιπόν στο αποστολέα του, όχι με mail, αλλά με μια ανάρτηση (έτσι μεταφράζει ο blogger τον όρο post), για 2 λόγους: Για να γίνει σαφές πως δεν με πλήγωσε αυτό το ποτάμι κατηγοριών και επικρίσεων, καθώς δεν τις παίρνω στα σοβαρά, αν και ομολογώ πως μου χάλασε τη μέρα, γιατί το άνοιγμα του υπολογιστή είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που κάνω όταν ξυπνάω. Και για να βγάλω από τον κόπο όσους θέλουν να ακολουθήσουν το παράδειγμα του ατόμου αυτού, γιατί δε θα τους κάνω την τιμή να απαντήσω.

  • Το blog αυτό είναι δικό μου, και αυτό μου δίνει το δικαίωμα να γράφω για ότι θέλω. Όποιος δεν ενδιαφέρεται για τα όσα αναφέρονται στο www.mayri-neraida.blogspot.com απλά δεν ο πληκτρολογεί στη γραμμή διευθύνσεων, ή δεν πατάει όπου βλέπει κάποιο link προς το blog.
  • Το πως εκφράζομαι είναι κομμάτι του χαρακτήρα μου. Τα μπινελίκια που κατά διαστήματα ρίχνω είναι τις περισσότερες φορές χωρίς ουσιαστικό νόημα και αποτελούν απλά έναν τρόπο εκτόνωσης για μένα. Όπως στην πραγματική ζωή δεν γουστάρει να με ακούει να βρίζω δεν με κάνει παρέα, έτσι και όποιος δεν αντέχει "τον απαράδεκτο για μια κοπέλα τρόπο" που η black fairy, η ηλεκτρονική μου δηλαδή persona, βρίζει, απλά δεν επισκέπτεται το blog μου. Ίσα ίσα προτιμώ να αποφεύγω τις συναναστροφές με σεξιστές που μπορούν να περιλάβουν σε μια πρότασή τους τη φράση "για μια κοπέλα".
  • Το blog αυτό, ή μάλλον το προηγούμενο, αυτό που είχα κρυφό, ξεκίνησε γιατί περνούσα μια πολύ άσχημη φάση, και ήθελα έναν ακόμα τρόπο να ξεσπάσω. Η φάση αυτή ευτυχώς πέρασε, το blog όμως έμεινε, και το concept και το βασικό θέμα (οι σκέψεις, τα βιώματά και τα συναισθήματα μου) δεν άλλαξαν. Όποιος δεν έχει όρεξη να ασχοληθεί με κάποιο από τα παραπάνω, απλά δεν με επισκέπτεται.
  • Οι φίλοι μου ΥΠΑΡΧΟΥΝ και φυσικά γνωρίζουν για το blog μου, πολλοί το διαβάζουν, και μου κάνουν τα σχόλια τους, κυρίως προφορικά. Όλοι τους ξέρουν πως αν μου ζητήσουν για οποιονδήποτε λόγο να διαγράψω ένα post, και ειδικά κάποιο που αναφέρεται σε εκείνους, το αίτημά τους θα κανοποιηθεί άμεσα. Έχουν και αυτοί, την επιλογή να μη με διαβάζουν. Δεν κρατάω κακία σε κανέναν.
Προτείνω, λοιπόν, σε όσους χαλιούνται από το blog μου να μην το διαβάζουν. Δεν το έφτιαξα για να εχοχλώ τον κόσμο. Ίσα ίσα, ποτέ δεν περίμενα να με διαβάσει κανείς, και όταν είδα το πρώτο σχόλιο στο πρώτο μου blog, συγκινήθηκα και έστειλα email στον σχολιαστή, που μόνο συγγνώμη δεν του ζητούσα για την ενόχληση και το χρόνο που έχασε διαβάζοντας το.

13 comments:

τουκιθεμπλομ said...

Πολλοί θα σε διαβάσουν και θα ενοχληθούν με σένα και παρόλα αυτά θα θέλουν να σε διαβάζουν και να σε κρίνουν.
Εσύ γιατί τους απαντάς;
Είναι σαν να τους δίνεις το δικαίωμα να σε κρίνουν.
Μην δίνεις ποτέ εξηγήσεις, παρά μόνο εκεί όπου πρέπει και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν χρωστάς εξηγήσεις σε έναν ανώνυμο που κρίνει τη ζωή σου μέσω διαδικτύου. Μήπως αυτός είναι κάποιος αναμάρτητος που έχει το δικαίωμα να σε κρίνει;

black fairy said...

@τουκιθεμπλομ
βασικά με εκνεύρισε το όλο σκηνικό και ήταν ο μόνος λόγος που ασχολήθηκα. Από δω και πέρα τέτοιου είδους mail θα τρώνε delete χωρίς καν να τα διαβάσω... Και φρόντισα να ενημερώσω τους ενδιαφερόμενους :)

SilentSoul said...

Θα συμφωνησω με τον κ.τουκιθεμπλομ.
Μην ασχολεισαι κουκλα μου.
Δικος σου χωρος ειναι οτι θελεις κανεις και σε οποιον αρεσει :) σε οποιον δεν αρεσει ας παει στο επομενο μπλογκ.
Η ζωη ειναι υπεροχη για να ειναι μιζερη :)

Με εκτιμηση

black fairy said...

@silentsoul
"Η ζωηηη ειναι μεγαααλη, μηηην την κανεις καρναβαλι..."
Το ξέρω αλλά δεν μπορώ... με εκνευρίζουν κάτι τέτοιες ενέργειες, ακριβώς επειδή έχουν την επιλογή να πρoχωρήσουν σε κάποιο άλλο blog...
Ευχαριστώ για το σχόλιο και την ψυχολογική υποστήριξη :)

Smiling eyes said...

Εξάλλου γράφεις υπέροχα και εκφράζεσαι!!!Δεν μπορούν όλοι να το κάνουν αυτό!!!

Stormrider said...

2 πράγματα έχω να πω:

1ον) η Κατερίνα ΔΕΝ έχει φίλους, εγώ για παράδειγμα είναι 3η ή 4η της εναλλακτική προσωπικότητα που φυσικά (όπως και όλες οι υπόλοιπες) έχει το δικό της username/password στο blogger μόνο και μόνο για να κάνει σχόλια στο blog αυτό

2ον) μερικοί άνθρωποι δεν έχουν καταλάβει ΑΚΟΜΑ τον θεμελιώδη κανόνα του internet καθώς και του ιδιωτικού χώρου πληροφοριών: ΚΑΝΩ/ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΙ.

black fairy said...

@smiling eyes
Δεν ξέρω αν γράφω καλά. Εσύ πιστεύεις πως ναι, ο αποστολέας του email όχι. το να μπω σε λεπτομέρειες που να αναφέρονται στην ίδια τη δομή και τη δημοκρατική λειτουργία του διαδικτύου το βρήκα μάλλον ανούσιο, είναι κάτι που όλοι, ή.. σχεδόν όλοι, γνωρίζουν.

black fairy said...

@stormrider
Δεν ήταν ανάγκη ύπουλη προσωπικότητά μου να φέρεις στο φως αυτές τις πληροφορίες! Από αύριο κόβεσαι! :Ρ

Κουνουπι said...

Έχουν δίκιο οι ανωτέρω σχολιαστές:
Μην απολογείσαι στους ανόητους. Τους δίνεις αξία!

King_of_the_Damned said...

Ή όπως θα λεγε και κάποιος :

Γράψε τους στα αρχίδια σου !

Ακούς εκεί "ανάρτηση"... Το χουμε γαμήσει λιγάκι με τον εξελληνισμό ε...

pediatre said...

Η κατάθεση ψυχής είναι πολύ σπουδαίο πράγμα και σίγουρα δεν χωρά λογοκρισία. Το αυθεντικό ξεχωρίζει και νομίζω ότι αρκετές φορές διέκρινα αυθεντική κατάθεση ψυχής στα ποστ σου…
Να θυμάσαι, ότι είναι τιμή σου μερικοί να μην σε γουστάρουν. Είναι συνήθως αυτοί που και εσύ δεν γουστάρεις και θα έπρεπε σε αντίθετη περίπτωση να προβληματιστείς.
Είναι φορές που αφού αναρτήσω ένα ποστ (καλό το πάντρεμα;), ανοίγω με αγωνία το blog, νιώθοντας γυμνός και εκτεθειμένος. Νομίζω πως συμφωνείς ότι αξίζει το κόπο.
Για την ελεύθερη επικοινωνία ρε γαμώτο…

NeReiD said...

Είμαι καινούρια στο blogspot και μιας κι έχω μια μανία με fairies σε βρήκα τυχαία και σε διάβασα..Κι έχω να σου πω τα εξής:Όταν κάποιος κάνει κατάθεση ψυχής είναι πολύ.. ανώριμο να το πω?ηλίθιο να το πω?να κάτσει ο άλλος να σε κατακρίνει και να βγάλει άσχετα συμπεράσματα για το άτομο σου μιας και είσαι μια εικονική μορφή,όπως επίσης να σε λογοκρίνει!Ήμαρτον!Αυτό το κάνεις για σένα όχι για τους άλλους κι αν σε κάποιους δεν αρέσει προβλημά τους..Δεν χρειάζεται να δίνεις εξηγήσεις σε κανένα!Πάντα να κάνεις αυτό που σε εκφράζει!!!Γιατί κι όλας εκεί φαίνεται η γνησιότητα κάποιου κι όχι στο να κρύβεται πίσω από μια μάσκα για να γίνει αποδεκτός..Αυτά τα λίγα από μένα ελπίζω να μην σε κούρασα με την πολυλογία μου..
Φιλικά, Γωγώ

black fairy said...

@nereid
Καλή αρχή κοπέλα μου :)
Οι νεράιδες όχι μόνο υπάρχουν αλλά είναι και υπέροχες..
Το ποιός διαβάζει και πως κρίνει το blog μου έχει πάψει να με απασχολεί όσο πριν από ένα χρόνο. Αν του αρέσει καλώς, ίσως ξανάρθει, αν όχι, το ίδιο μου κάνει... Και έτσι δε θα πρέπε να απασχολεί και σένα... 'Ομως όπως και να το κάνουμε, μια επίθεση όπως αυτή που δέχτηκα από τον αποστολέα αυτού του mail μόνο ευχάριστη δεν είναι και είπα ν τη μοιράστώ με εκείνους που δε με θεωρούν τόσο χάλια όσο αυτός...