Friday, 15 June 2007

Ιδιωτική Προβολή...

Ή εναλλακτικά... Μας το παίζει και ο Σ. σινεφίλ - κριτικός κινηματογράφου;;; Ε αυτό παραπάει!
Το στόρυ: Χτες το βραδάκι πετάχτηκα μέχρι το σπίτι της κολλητής μου, Ν., να δούμε ταινία. Πάμε DVDclub, παίρνουμε το Βabel, εγώ όλο χαρά γιατί δεν το πρόλαβα στον κινηματογράφο και τόσο καιρό δεν έβρισκα παρέα να το δω, παίζαν και ο αγαπητός BrAd PiTt και η Cate Blanchett...
Ανοίγουμε τον υπολογιστή, καθόμαστε (εγώ στην προεδρική, εκείνη στον καναπέ) και βάζουμε την ταινία... Εκείνη τη στιγμή σκάνε μύτη τα αδέρφια της, ο Α. 12 και ο Σ. 23 χρονών. Ο Σ. είχε δει την ταινία, αλλά δεν είχε τί να κάνει προφανώς, και είπε να μας φορτωθεί, λέγοντας "Αααα! Εξαιρετική ταινία, υπέροχη σκηνοθεσία... αλλά... που να καταλάβετε εσείς...;" Δε λέω, ναι, η ταινία ήταν όντως πολύ καλή και ξενέρωσα που δεν κατάφερα να τη δω στο σινεμά, αλλά να μου την πει ο Σ., ότι είμαι άσχετη και δεν μπορώ να καταλάβω ποια ταινία είναι καλή και ποιά όχι;
Συνεχίζεται η "προβολή", το μικρό να κάνει και να λέει τις χίλιες μύριες αηδίες, και ο Σ. όχι μόνο να μην προσπαθεί να τον σταματήσει, αλλά και να βάζει βιντεάκια και ήχους στο κινητό, σε σημείο που να αναρωτιέμαι "Βαλτός είναι;"
Το ρολόι δείχνει επιτέλους 12 και ο μικρός πάει για ύπνο! Εγώ από μέσα μου δοξάζω το θεό για την καλοσύνη του και σημειώνω να περάσω από καμιά εκκλησία να ανάψω ένα κεράκι. Για να γίνουν τα πράγματα ακόμα καλύτερα, ο Σ. πετάγεται μέχρι το περίπτερο για μπύρα...
Όμως η ευτυχία μου δε θα κρατήσει πολύ... Επιστρέφει, μας προσφέρει μπύρα, και η Ν. δικαιολογεί την άρνησή μου στον αδερφό της, λέγοντας ότι έχω το αμάξι και δεν πίνω όταν οδηγώ... "Ούτε σταγόνα; Καλά κάνεις..." απαντά με μια απόχρωση λεπτής (μη χέσω) ειρωνίας στη φωνή του ο Σ.
Απαξιώ και αυτός συνεχίζει το μονόλογό του, την ώρα που με τη δύσμοιρη αδερφή του προσπαθούσαμε να δούμε την ταινία...
-Ξέρετε πως τη λένε την ξανθιά;;; Σιωπή, κι εγώ να σκέφτομαι " Cate Blanchett, μαλάκα, σκάσε επιτέλους!"
-Α δεν ξέρετε ε; Να σας βοηθήσω... Cate... Ούτε τώρα; Bla... E;; Cate Blanchett, Βρε...
Όσο περνάει η ώρα εγώ να φορτώνω και να παρακαλάω με τα μάτια τη Ν. να τον διώξει ή να του πει να σκάσει... Αλλά αυτή να μη λέει να καταλάβει...
Και το μαρτύριο συνεχίζεται...
-Ν. Βabel σημαίνει Βαβέλ, ξέρεις από το βιβλικό πύργο της Βαβέλ... Καταλαβαίνετε γιατί λένε την ταινία Βαβέλ;
Δεν απαντάω κι αυτός με το υπέροχο και απαστράπτον πνεύμα του εξακολουθεί να κάνει παρατηρήσεις, τις οποίες κάνουμε από μέσα μας κι εμείς, χωρίς να έχουμε ξαναδεί την ταινία, τις οποίες, είμαι πεπεισμένη ότι έχει διαβάσει στο περιοδικό "Σινεμά" ή στην IMDB.
Τελειώνει, επιτέλους, η ταινία και την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια, λέγοντας στη Ν. την ώρα που με ξεπροβόδιζε "Εγώ με τον αδερφό σου ταινία δεν ξαναβλέπω!"

*Επεξήγηση: Ο Σ. είναι ένα από τα μεγαλύτερα κωλόπαιδα που έχω γνωρίσει ποτέ, πολύ δήθεν και υποτίθεται περπατημένος και ψαγμένος... (Σόρρυ, Ν. μου, που λέω δημόσια τη γνώμη μου για τον αδερφό σου... Εσύ ούτως ή αλλως την ξέρεις...) Δε θα με ένοιαζε να μου την πει κάποιος που πραγματικά έχει κάνει δυο πράγματα παραπάνω από μένα στη ζωή μου... Αλλά όχι κι ένας φοιτητής του κώλου που μπεκρουλιάζει κάθε βράδυ!

5 comments:

Stormrider said...

ως συνεπής βλάκας νομίζει οτι αυτά (τα λίγα) που ξέρει δεν τα ξέρει ΚΑΝΕΙΣ άλλος στον κόσμο.

τουκιθεμπλομ said...

Κι εγώ σε dvd το είδα και συμφωνώ πως θα ήταν καλύτερα στο σινεμά. Πέρα από καλή σκηνοθεσία είχε και πολύ καλούς ηθοποιούς, ο Gael Garcia Bernal είχε κάνει αίσθηση από το "Θέλω και τη μαμά σου" που συνιστώ - το έχουν και στο videoclub δίπλα στο σινεμά Παντελής. :-D

black fairy said...

Λες να τρέχω ρέθυμνο να νοικιάσω DVD??? Στα Χανιά δε θα το βρω πουθενάααα;;; :Ρ

τουκιθεμπλομ said...

Ουπς, νόμισα ότι μένεις Ρέθυμνο. Για Χανιά δεν έχω ιδέα. :)

black fairy said...

@τουκιθεμπλομ
Don't worry! Παρεξηγήσεις συμβαίνουν!!!! :)