Wednesday, 9 May 2007

Μπακούρια... (vol 2. μια και το vol 1 δεν ανέβαινε με τίποτα)

Oφείλω να ομολογήσω ότι έχω την ευτυχία του να μην έχω μπει ποτέ στην επίπονη διαδικασία του να "ψάχνομαι" για σχέση. Ίσως επειδή δύσκολα παίρνω την απόφαση να την πέσω σε αρσενικό. Βέβαια μπορεί να φταίει και που μια δυο φορές την έπεσα σε αρσενικό, το έκανα τόσο διακριτικά, που δεν κατάλαβαν τίποτα (να χαρώ συναισθηματική νοημοσύνη αγαπητά μου αγοράκια!!!) Θες επειδή όσες φορές κατέληξα δεσμευμένη, τα αισθήματα ήταν (περίπου) αμοιβαία;
Πάντως ένα είναι το σίγουρο... Έχω αποφύγει το πέσιμο από λιγούρια ( και trust me στα Χανιά είναι πολλά!).. Τελικά παίζει να φταίει που όποιος με πρωτογνωρίζει και δεν κάνει τον κόπο να μου μιλήσει για λίγο, ώστε να με γνωρίσει, δεν καταλαβαίνει ότι είμαι πολύ ντροπαλή και εσωστρεφής, και με περνάει για ψηλομύτα και SNOB. Τέλος πάντων, αυτά ήταν τα κλασσικά εισαγωγικά, μια αναγωγή στο υπέροχο και μοναδικό άτομό μου... Περνάω στο γεγονός που έγινε η αφορμή να γράψω.
Κυριακή, αργά το βράδυ, σε παραθαλάσσιο μπαράκι έξω από την πόλη. Αχός βαρύς ακούγεται, πολλά τουφέκια πέφτουν.. Έχουν αρχίσει δηλαδή τα σκυλολαϊκά ελληνικά, οπότε οι σοβαρές, διανοούμενες και με iq ανώτερο από αυτό του Einstein πολυτεχνίτισσες έχουν αρχίσει να λικνίζονται στoυς ρυθμούς του τσιφτετελιού.
Κάποια στιγμή συνειδητοποιούμε ότι έχουμε χάσει την άλλη γυναίκα της παρέας ( 2 ήμασταν όλες κι όλες, οπότε οι απώλειες ήταν της τάξης του 50%, δύσκολο να μην το παρατηρήσει κανείς). Ντροπή και αίσχος μας, αλλά δεν τρέξαμε σαν τρελοί να την βρούμε, καθώς τη γνωρίζουμε και υποθέσαμε ότι κάπου θα είχε πιάσει την κουβέντα... Ως συνήθως, είχα δίκιο. επέστρεψε μετά από κανένα μισάωρο, αρκετά φρικαρισμένη.
Μου κάνει νόημα να γυρίσω διακριτικά, να κοιτάξω έναν φαλακρό κάπου στο βάθος του μαγαζιού. "Θυμάσαι τον τύπο που μου μιλούσε στην Κουκουβάγια το απόγευμα, όταν γύριζα από το μπάνιο; Ο σερβιτόρος μωρέ, ο φίλος του Τάδε, που κάτι παιζότανε προ καιρού... Είναι εδώ!" Και βλέποντας την απορία αποτυπωμένη με το φρικτότερο τρόπο στο πανέμορφο, κατά τα άλλα, πρόσωπό μου **μουχαχαχαχα! είμαι ψώνιο και snob τελικά!** , συνέχισε: "Γυρίζοντας από το μπάνιο, έπεσα πάνω του. Ούτε που τον θυμόμουν, και ακόμα αν με ρωτήσεις δεν ξέρω το όνομά του. Μου ζήτησε να βγούμε το βράδυ, του είπα ότι δεν μπορούσα γιατί είχα κανονίσει για εδώ, και τσουυυυυπ! Να'τος! Και να σκεφτείς, ούτε το τηλέφωνό μου δεν είχε, και έκανε γύρω γύρω στο μαγαζί να με βρει..!"
Έμεινα με το στόμα ανοιχτο! Η ενέργεια αυτή του συγκεκριμένου αρσενικού ήταν η μέγιστη και πιο φωναχτή ένδειξη μπακουροσύνης! Στην ανάγκη τους να βρουν μια τρύπα για το πουλί τους, θυσιάζουν τη βραδινή έξοδο ή ξεκούρασή τους μετά τη δουλειά, προκειμένου να συναντήσουν -ΑΝ συναντήσουν- μια κοπέλα που ξέρουν πως μάλλον δεν θα υποκύψει στη... γοητεία τους!
Soooo... αγαπητά μου αγοράκια, σας παρακαλώ, δείξτε λίγο σεβασμό στον εαυτό και στην αξιοπρέπεια σας (όση έχετε) και μην καταφεύγετε σε τέτοιες τακτικές που προδίδουν την πείνα σας για γυναίκα! Για το καλό σας, μωρέ, το λέω...

9 comments:

Γιωργος_Κ said...

Εγώ θα το πω γιατί το λέει ο λάος μας εκεί πάνω στα Βόρεια, κι αν δεν σου αρέσει απλά σβήσε το σχόλιο...Παραδοσιακό γαμωτράγουδο είναι!

"το Μ***Ι δεν είναι αρνί, να το κλείσεις στο παχνί, το Μ***Ι θέλει παιχνίδια, με τον Π****Ο και τ' Α*****Α..." λέει ο σοφός μας λαός, όπως το κάνουν οι σκύλοι ένα πράγμα...

εγώ κάπου διαφωνώ, κάπου συμφωνώ ...οι αλήθεια είναι πως κι εσείς οι γυναίκες, δεν αντέχετε για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς σεξουαλική επαφή, πόσο μάλλον ένας άντρας που για 30 ολόκληρα χρόνια ...δεν!

Πεισσότερα στο αρχείο "Μπλοκ Ιχνογραφίας" τελευταία καταχώρηση, στην προσωπική μου σελίδα στο Yahoo...(ψάξε και λίγο μόνη σου) :)
Αυτάαααα

Γιωργος_Κ said...

...και συμπληρώνω διορθώνοντας τα :

"η αλήθεια" και το "περισσότερα" ...

(τώρα είναι Αυτάααααα...)!!!!

Stormrider said...

@blackfairy
ααααχ σου 'πα δε (θυμάμαι να) σε είπα ποτε σνομπ!!!!

όπως και να έχει, μετά την απαγγελία υψηλής ποίησης του προλαλήσαντος αισθάνομαι πολύ μικρός για να μιλήσω, παρ' όλα αυτά θα ήθελα να σου πω να μην κρίνεις τόσο αφ' υψηλού (σνομπ σνομπ σνομπ! ;) ανθρώπους που δεν ξέρεις. επειδή κυνήγησε μία κατάσταση το παιδί είναι ντε και καλά τελιωμένος/μπακούρης/αγάμητος/30χρονών-παρθένος;;; αυτή είναι νοοτροπία χανιώτισσας γκόμενας, και γενικά γυναίκας που ζει σε πόλη με πολλούς άντρες.

άντε τώρα, σν.. εεε... κατερινάκι

μάκια :)

black fairy said...

@γιώργος_κ
Δεν είμαι καμιά σεμνότυφη παρθενοπιπίτσα, αλλά δε μου άρεσε το τραγουδάκι σου. Σόρρυ... Παρ'όλα αυτά επειδή είμαι το απόλυτα δημοκρτικό άτομο δεν το σβήνω.

@stormrider
To πιάσαμε το υπονοούμενο με το πολύχρωμο snob! το 'ξερα ότι είσαι έξυπνο παιδί!! :Ρ
Ευχαριστώ που με είπες χανιώτισσα γκόμενα, θα το προσθέσω στη λίστα με τα καλά που έχεις πει για μένα (είμαι γουρούνα! χεχε!)..
Απλά ο συγκεκριμένος ΗΤΑΝ 100% λιγούρι και ξέρεις κ εσύ ότι παίζουν πολλοί στην κωλόπολη που καταδίκασα τον εαυτό μου να σαπίσει για 3-4 χρόνια ακόμα...

kissessss!

King of the Damned said...

Τι να πει κανείς...

lovething said...

εγώ πάντως πιστεύω ότι έχει χαθεί το φλερτ! εμάς τις γυναίκες μας κατηγορείται γιατί έχουμε γίνει δυναμικές και χάσατε το ρόλο του κυνηγού...κι εμείς σας κατηγορούμε για ατολμία...και όλα τελικά καταλήγουν σε λάθος τρόπους προσέγγισης...οι γυναίκες αποκαλύπτουν όλο και περισσότερα σημεία του σώματος μπας και γίνει η δουλειά πιο εύκολα και οι άντρες πέφτουν με τα μούτρα!!

King of the Damned said...

Kαι άμα πέσουν με τα μούτρα, μουρμουράτε για λιγούρια...

Άμα κεράσουν καφέ - φαγητό - ποτό, μουρμουράτε για πέφτουλες...

Άμα δεν κεράσουν, είναι γύφτοι...

Άμα προχωράει γρήγορα το πράγμα, σας θέλουν για κρεβάτι...

Άμα δεν προχωράει, είναι ανέραστοι...

Ε ρε κούκλες, βρείτε τα πρώτα με τους εαυτούς σας, και μετά τα συζητάμε...

King of the Damned, all rights reserved.

αργυρένια said...

Μπακουροσύνη...
Δείγμα αυτής σε γυναίκες υπάρχει;
Αχ τι έχουν δει τα μάτια μου τελευταία!

black fairy said...

@lovething
Όντως ισχύει αυτό που λες... Όμως αυτό συμβαίνει γιατι στην ίδια κατάσταση βρίσκονται και πολλές γυναίκες...

@king of the damned
Είσαι λίγο υπερβολικός, αλλά άντρες που το συζήτησαν μαζί μου σε βρίσκους σωστό.. οπότε δε θα προσπαθήσβ να σας αλλάξω γνώμη, κάτι παραπάνω θα ξέρετε..

@αργυρένια
Αν υπάρχει λέει..!!! απλά μάλλον εμείς όταν μπακουριάζουμε, αρχίζουμε τη γκρίνια της γεροντοκόρης και δεν προσπαθούμε να μπούμε στο χορό... πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα να μπακουριάζουμε χειρότερα...