Thursday, 24 May 2007

Ο πρύτανης μας μας αγαπάει...


Όσοι φοιτούν ή απλά ξέρουν λίγα πράγματα για την κατάσταση που επικρατεί στο Πολυτεχνείο Κρήτης, πρέπει να έχουν αντιληφθεί πως ο πολυχρονεμένος μας πρύτανης μας αγαπάει τόσο πολύ που προσπαθεί να μας αφανίσει από προσώπου Γης με κάθε δυνατό τρόπο ("Τα σκότωσα γιατί τα αγαπούσα" style..).
Αφού είδε ότι άμεσοι τρόποι, όπως το να ζητήσει να επιτεθούν αστυνομικοί και να δείρουν τους φοιτητές του, που διαδήλωναν ειρηνικά, ήταν αναποτελεσματικοί, είπε να προσπαθήσει με πλάγιους τρόπους, όπως το να μας στέλνει εκπαιδευτικές εκδρομές σε βιολογικούς καθαρισμούς... ("Πού να φανταζόμουν κύριε πρόεδρε, ότι δε θα τηρούσαν τους στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής; Ότι δε θα τους έδιναν μάσκες και θα τα άφηναν να αναπνεύσουν τις αναθυμιάσεις;;") Αλλά και πάλι την πάτησε...
Τώρα πια, που βλέπει σαν τον "Θέλω να γλινω χαλίφης στη θέση του χαλίφη" Ιζνογκούντ, ότι όλα τα σατανικά του σχέδια εξόντωσης των φοιτητών αποτυγχάνουν, αποφίσισε να ακολουθήσει μια άλλη, ακόμα πιο ύπουλη οδό. Θα μας εξαφανίσει κάνοντας μας όλους να πάθουμε πνευμονία!
Τώρα πια, δίνει εντολή στους χειριστές των κλιματιστικών των Μηχανογραφικών Κέντρων (χώροι με κοινόχρηστους υπολογιστές) να τα ρυθμίζουν σε θερμοκρασίες υπό του μηδενός, ώστε ένας ένας να αρρωσταίνουμε και να πέφτουμε ξεροί σα μυγάκια κάτω από μια λάμπα...
΄Ετσι την πάτησα κι εγώ, και είμαι εδώ και μέρες βαριά άρρωστη.. Ψάχνοντας να βρω την εξέλιξη της ασθένειάς μου και τις αιτίες της, συνειδητοποίησα ότι όλα έγιναν χειρότερα από τη μέρα που επισκέφτηκα το Μηχανογραφικό για να κάνω μια εργασία που δεν μπορούσα να κάνω στην ζεστασιά του σπιτιού μου, και στον υπολογιστλή μου που δεν κολλάει κάθε 5 λεπτά, ώστε να χάνω όλα όσα έχω κάνει μέχρι εκείνη τη στιγμή...
Μετά από αυτά, θέλω να δώσω τους θερμότατους (από τον πυρετό) χαιρετισμούς μου στον κύριο Πρύτανη, και να τον προειδοποιήσω πως την επόμενη φορά που θα πέσω ξερή εξ'αιτίας του, θα πάω να του ρίξω ένα γλωσσόφιλο να τον κολλήσω (με κίνδυνο της ζωής μου, γιατί πιστεύεται, αν και δεν έχει εξακριβωθεί, ότι το σάλιο του είναι τοξικό.), για το καλό της κοινωνίας των Χανίων...

9 comments:

SilentSoul said...

Μηπως εισαι υπερβολική;
Το θεμα κλιματισμου μπορειτε να το διευθετησετε απο τον ανθρωπο που ειναι υπευθυνος και που βρισκεται παραδιπλα απο το μηχανογραφικό,αν εννοεις αυτα που βρισκονται στα Μηπερ.Μια φορα που οντως ειχε ψυχρα πηγαμ ετον βρηκαμε και το θεμα εληξε.Και στο κατω κατω της γραφης δεν φταιει ο Πρυτανης αν ο υπευθυνος ειναι ανευθυνος.Μπορεις να του καταλογησεις αρκετα απο οσα συμβαινουν στο Πολυτεχνειο,αλλα οχι το οτι κρυωσες.
Περαστικά σου και γρηγορα κοντα μας στην σχολή γιατι σε λιγο καιρο αρχιζουν τα δυσκολα :)

Με εκτίμηση
Silent

black fairy said...

Φυσικά και είμαι υπερβολική! ΟΛΑ μου τα κείμενα χαρακτηρίζονται από το στοιχείο της υπερβολής, και ο μόνος λόγος που έγραψα το συγκεκριμενο ήταν για να πω μαλακίες για τον ΑΝΤΙΠΑΘΕΣΤΑΤΟ πρυτανή μας!
Ευχαριστώ για τις ευχές, αν και δε θα με χάλαγε και πολύ να είμαι άρρωστη και στην εξεταστική.. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΗ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ!

Stormrider said...

τα περαστικά μου!

(κι είχα τις τύψεις ότι σε αρρωστήσαμε εμείς κατα την εκδρομούλα μας το σαβ/κο...)

black fairy said...

@stormrider
Ευχαριστώ πολύ!!! Δεν φταίει η εκδρομή, η πολύωρη αναμονή μου στην Αλάσκα φταίει!
Και επειδή δεν το είπα πριν, όταν ζήτησα να ανεβάσουν λίγο η θερμοκρασία μου είπαν πως η πλειοψηφία ζητούσε χαμηλότερη...
Ελπίζω πάντως, να επιβιώσω...

King of the Damned said...

Μήπως είσαι Θεά ?

Το θέμα της υπερβολής, μπορείς απλά να το γράψεις στα παπάρια σου και μαζί μ αυτό και όσους στο υπενθυμίζουν... Μια φορά που όντως ήσουν, πολύ απλά γέλασα πολύ μ αυτά που έλεγες και το θέμα έληξε. Και στο κάτω κάτω της γραφής, δε φταις εσύ άμα οι άλλοι είναι μαλάκες. Μπορώ να σου καταλογίσω αρκετά απ όσα συμβαίνουν, αλλά όχι και αυτό.
Περαστικά σου και γρήγορα κοντά μας, γιατί ήρθε το καλοκαίρι και άυριο ανοίγει το Destijl.

Με πολλή αγάπη,
King of the Damned

sardonian said...

Αχ τσαπερδόνα μου...

black fairy said...

@sardonian
Τί σημαίνει αυτό το "αχ τσαπερδόνα μου...";

lovething said...

κι εγώ δεν καταλαβαίνω τις τελευταίες μέρες γιατί στη σχολή έχουν κλιματισμό και καταλήγουμε με μπουφαν και μακρυμάνικο να τρεμουλιάζουμε...μάλλον θα το προγραμμάτισε κάποιος "πολυάσχολος" τεχνικός να ανοίγει από 15 Μαίου ως τέλη Σεπτέμβρη όλη μέρα έτσι γιατί αρέσκεται στις σπατάλες το πανεπιστήμιο και σου λέει τώρα που να τρέχω να το κλείνω αφού θα ξαναπιάσουν ζέστες...

Griz said...

τουλάχιστον όλοι εσείς που παραπονιέστε έχετε κλιματιστικό ...!!! εμείς ούτε ανεμιστήρα.. και τώρα που αρχίζει και η εξεταστική και οι αίθουσες είναι [κακώς] σχεδιασμένες μεσημβρινές , θα βαράει αλύπητα ο ήλιος και θα λιώνουμε σιγά σιγά ..
[περαστικά αν και φαντάζομαι θα είσαι καλύτερα αφού πέρασαν 3 ημέρες!)