Monday, 21 May 2007

Πωπωωωωω περιέργεια...

Ο φίλτατος Stormrider μου ζήτησε να απαντήσω σε κάμποσες ερωτήσεις... Αφού το συζήτησα με τη μαμά μου, τις φίλες μου, τον ψυχοθεραπευτή μου, και μετά που έκανα και ένα γκάλοπ σχετικά με το αν θα έπρεπε να το κάνω ή όχι, ε'ιπα να του την κάνω τη χάρη... Επειδή είμαι καλός άνθρωπος.. χαχαχαχα! Έτσι έχουμε και λέμε:

Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι...
Δεν ξέρω.. Νιώθω ευτυχισμένη πολύ εύκολα... με το παραμικρό! Μια βόλτα στην παραλία, βραδινή οδήγηση σε άδειους δρόμους με καλή μουσική, ποτάκι και πολλή πολλή κουβέντα με φίλους..

Τί σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί...
Ποίος σας είπε οτι σηκώνομαι;;;

Η τελεταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια...
Πριν ξεκινήσω να γράφω, που είδα το σκύλο μου να πέφτει από το κρεβάτι και να κοιτάει γύρω γύρω με μια έκφραση αγουροξυπνημένης απορίας στο πρόσωπό του...

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα μου είναι...
Η ξεροκεφαλιά μου.

Το βασικό μου ελάττωμα...
Είμαι πολύ κακομαθημένη.

Σε ποιά λάθη δείχνετε επιείκεια;
Σ'αυτά που διορθώνονται, ακόμα και δύσκολα

Με ποιά ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε;
Με εμένα φυσικά

Ποιοί είναι οι αγαπημένοι σας ήρωες σήμερα;
Αυτοί που με ανέχονται καθημέρινα... δεν είναι καθόλου εύκολο!

Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Το επόμενο...

Ποιοί είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Αntoine de Saint-Exupery

Ποιά αρετή προτιμάτε σε έναν άνδρα;
Την ευαισθησία

.. Σε μια γυναίκα;
Την αυτογνωσία

Ποιός είναι ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Οποιοσδήποτε έχει γράψει ένα κομμάτι που μπορεί να με αγγίξει

Ποιό τραγούδι σφυρίζετε στο ντους;
"Ααααα... κρουαζιέρα θα σε πάω... ααααα γιατί σε νοιάζομαι και σ'αγαπάω..." (ΤΟ άσχετο)

Ποιό βιβλίο σας σημάδεψε;
Το πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέι

Ποιά ταινία σας σημάδεψε;
Ο κύκλος των χαμένων ποιητών

Ο αγαπημένος σας ζωγράφος...
Paul Klee (όπου μουτζούρες και χαρά, η νεραιδούλα πρώτη)

Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μαύρο κι άραχνο

Ποιά θεωρείται τη μεγαλύτερή σας επιτυχία;
Που υπάρχουν ακόμα μερικοί άνθρωποι που με βλέπουν στο δρόμο και δεν αλλάζουν πεζοδρόμιο!

Το αγαπημένο σας ποτό:
Βοτκά λεμόνι και κόκκινες μπύρες

Για ποιό πράγμα μετανιώσατε περισσότερο;
Έτσι, για να πρωτοτυπήσω.. Που όταν μου δόθηκε ευκαιρία σε μικρή ηλικία να μάθω μουσική, από πείσμα και μόνο δεν το έκανα...

Τι απεχθάνομαι περισσότερο από όλα...
Τη σοβαροφάνεια! Χαμογέλα καλό μου Λίγο! Δε θα ρυτιδιάσεις με ένα μικρό χαμογελάκι!!!

Όταν δε γράφετε ποιά είναι η αγαπημένη σας ασχολία;;
Ύπνος, βιβλία, ταινίες, μουσική, βόλτες, καφέδες με φίλους και πολλή κουβέντα...

Ποιός είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να χάσω κάποιον που αγαπάω

Σε ποιά περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Για να μην πληγώσω...

Ποιό είναι το moto σας;
i still haven't found what i'm looking for . . .

Πως θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
ΞΑΦΝΙΚΑ! η αναμονή του θανάτου είναι το χειρότερο βασανιστήριο

Εάν συνέβαινε να συναντήσετε το Θεό, τί θα θέλατε να σας πει;
Αν υπάρχει

Σε ποιά πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Άρρωστη με πυρετο

Αν δεν τους κάνει κόπο, θα ήθελα να απαντήσουν στις παραπάνω ερωτήσεις οι:
Griz
Lovething
Argyrenia


3 comments:

lovething said...

ευχαριστώ για την πρόσκληση...:) Οι απαντήσεις σε αυτό το ερωτηματολόγιο (το ερωτηματολόγιο του Προυστ δηλαδή) έτυχε να είναι και το πρώτο post που έκανα για το blog. να τες:
http://womentalkonly.blogspot.com/2007/04/blog-post.html

black fairy said...

@lovething
ooops! Παραλειψις μεγάλη, αλλά δεν το είχα διαβασει... Άκυρη η πρόσκληση, δε σε παιζω :Ρ

Griz said...

black fairy μου ευχαριστώ κι εγώ για την πρόσκληση ! Θα το κανω προσεχώς κι εγώ , θα σου πω όταν είναι έτοιμο να το δεις :) kisses!