Tuesday, 24 April 2007

Ομαδική Δουλειά

Πάλι ξεσπάω τα νεύρα μου στο pc... Πρέπει να το προσέξω αυτό δεν είναι πολύ καλο...

Ανάθεμα την ώρα που αποφάσισα να πάω στο Πολυτεχνείο. Θα με καταντήσουνε παρανοϊκή, ψυχοπαθή, κάτι σαν το δολοφόνο με το τσεκούρι, πριόνι, χτυπητήρι του καφέ ένα πράμα...

Είναι δυνατόν στα 4 από τα 5 εργαστήρια του εξαμήνου να μας ζητάνε ομαδικές αναφορές;;;

Πέραν του ότι είναι χασιμο χρόνου (μέχρι να μαζευτούμε, να πιούμε καφέ, να πούμε τα νέα μας, να οργανωθούμε, να αρχίσουμε, να πάει ο καθένας 3-4 φορές τουαλέτα και να μιλήσει 5-6 φορές στο τηλέφωνο.. έχει νυχτώσει, ξημερώσει και νυχτώσει για δεύτερη φορά), είναι και ένας πολύ καλός τρόπος να κάνεις τα μέλη της ομάδας να τσακωθούν τόσες πολλές φορές όσες δεν τσακώνεται ένα ζευγάρι παντρεμένο 50 χρόνια! Κι ακόμα, εγώ λειτουργώ καλύτερα μετά τα μεσάνυχτα... Γιατί να μην κάνω την εργασία μου τότε; Γιατί να πρέπει να ξυπνήσω ξημερώματα για τα δεδομένα μου και να τρέχω από και από κει να "εργαστώ", πρίν καν πιώ τον καφέ μου να ανοίξει το ματάκι μου;
Τη μια φορά απαξιεί να εμφανιστεί ο Α., την άλλη ο Β. έρχεται μέν αλλά μαλακίζεται στην ΤV και απλά σπάει τα νεύρα των άλλων, την παράλλη ο Γ. δεν έχει φέρει σημειώσεις και τα λοιπά απαραίτητα... πως να μην τσακωθείς κάποια στιγμή...
Και οκ θα μου πεις αυτά συμβαίνουν πάντα, αλλά αυτό που συνέβη σήμερα είναι απελπισία.
Just close your eyes and picture this... Ομάδα 4 ατόμων: 2 κοπέλες και 2 αγοράκια...
  • Το ένα αγοράκι μας έχει κλασμένους και έρχεται που και που να ελέγξει την πορεία των εργασιών και να μας την πει επειδή δεν κάνουμε αρκετά γρήγορα τη δουλειά να τελειώνουμε... (θράσσος)
  • Το άλλο αγοράκι προσπαθεί, αλλά δεν του κόβει... τί να κάνουμε να το σκοτώσουμε; όχι βέβαια, αν μου γλιτώσει ένας μέχρι το τέλος του εξαμήνου θα είναι αυτός, γιατί προσπαθεί...
  • Το τρίτο κοριτσάκι έχει περίοδο και τα καλά αγοράκια το πήγαν σηκωτό σπίτι του (που βρισκόταν σε απόσταση 500 μέτρων από το σπίτι που είχαμε συγκεντρωθεί) μην πάθει τίποτα...
  • Το τέταρτο και τελευταίο κοριτσάκι (εγώ είμαι αυτή) κάνει τα πάντα: βρίσκει σημειώσεις, βιβλιογραφία, κάνει επεξεργασία των πειραματικών αποτελεσμάτων, και γράφει με τις ώρες στον υπολογιστή... Και όταν μετά από πολλήηηηη ώρα, το κεφάλι του έχει γίνει καζάνι και δεν μπορεί πια ούτε στο μπάνιο να πάει χωρίς να χάσει το δρόμο, οι αγαπημένοι συμφοιτητές του τί κάνουν; Βάζουν τις φωνές ότι κάνει λάθη και καθυστερούν...
Παρατηρήσεις:
1. Όταν κατά την επεξεργασία και σύνταξη κάποιας άλλης αναφοράς, το θύμα δεν ήταν καλά και ζήτησε να φύγει λίγο πιο νωρίς και αφού είχε βγάλει όλη σχεδόν τη δουλειά, έγινε ο χαμός, γιατί "πού είναι το ομαδικό σου πνεύμα; μας παρατάς και φεύγεις πρίν τελειώσουμε;"!
2. Όταν σήμερα το θύμα δεν την πάλευε (πράγμα που επαναλήφθηκε και χτες σε σημείο που δεν ήμουν σε θέση να οδηγήσω και αναγκάστηκα να ζητήσω από κάποιον άλλον να γυρίσει εμένα και το αυτοκίνητο με ασφάλεια σπίτι), όχι απλά δεν προσφέρθηκε κανείς να αναλάβει έστω την πληκτρολόγηση στον υπολογιστή, αλλά του έβαλαν και της φωνές!
3. Κι εγώ κοριτσάκι είμαι, και μάλιστα ένα ιδιαίτερα φιλάσθενο και ευαίσθητο στην υγεία του κοριτσάκι, κι εγώ έχω περίοδο που κ που, αλλά ποτέ κανείς δεν μου είπε, "πήγαινε καλό μου να ξεκουραστείς, θα τα κάνουμε εμείς".. Πόσο δε να με πάνε και σπίτι μου με το αυτοκίνητο... Το να κάνουν εργασία χωρίς εμένα είναι στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας...

Και απορώ εγώ -και νομίζω όχι άδικα- αν την επόμενη φορά δεν εμφανιστώ καθόλου, ή εμφανιστώ για να τα ξύσω και να τους βρίσω λίγο θα είμαι παράλογη;

7 comments:

Griz said...

χαχα! πάντα εμείς με την καλή διάθεση την πληρώνουμε! Ενδεικτικά:ομάδα 3 κοριτσιών,έχουμε μοιράσει τη δουλειά στα 3 σχεδόν [εγώ έχω πάρει παραπάνω γιατί "περίσσευε"] και τη μέρα της εβδομαδιαίας διόρθωσης των σχεδίων η μία λέει "τα έκανα με ένα φίλο μου αλλά στο δρόμο για γυρισμό με το κτελ πάτησα τη δισκέτα που είχα στη σακούλα στα πόδια μου και χάλασε" [ μετάφραση: είχα πει στο θύμα το φίλο μου να τα κάνει αλλά βαρέθηκε τελικά και σου λέω αυτή τη μλκια σαν δικαιολογία :P ] . Μη σου πω τι μου είπε η άλλη και ποιός έκανε όλη τη δουλειά και των 3ων στο τέλος... [και μου την έλεγαν κιόλας, κλασικά!]

Καλά να πάθουμε.. έχε χάρη που πρέπει να πάρουμε πτυχίο κιόλας!

black fairy said...

@ griz
Α δεν είμαι μόνη μου τελικά σ'αυτόν τον κόσμο που με εκμεταλλεύονται επειδή είμαιυπεύθυνος και καλός άνθρωπος (λέμε τώρα!)... ΤΟ μόνο καλό με τους δικούς μου είναι ότι δε μου λένε μαλακίες, γιατί με τον τρόπο αυτό θα κατάφερναν απλά να φέρουν ακόμα πιο κοντά την -δικαιολογημένη νομίζω- έκρηξη θυμού που έρχεται...

lovething said...

Δυστυχώς θύματα σαν κι εμάς υπάρχουν πολλά...Τις περισσότερες φορές προτιμώ να μη μπαίνω σε ομάδες (όταν έχω τη δυνατότητα δηλαδή) γιατί πάντα τρέχω...άλλος δουλεύει, άλλος δεν προλαβαίνει, άλλος δεν ξέρει, άλλος έχει πρόβλημα με το pc! Εγώ προτιμώ να το παλεύω μόνη που και πολλές φορές δεν είναι εύκολο λόγω της φύσης της σχολής παρά να κηνυγάω τον καθένα...μερικές φορές έχει πλάκα δε λέω αλλά κάποιες άλλεσ που δεν έχεις τον άπειρο χρόνο να χαζολογάς είναι εκνευριστικό!

King of the Damned said...

Έχεις μπλέξει με λάθος άτομα...

Ακολούθα την αλάνθαστη πλέον συνταγή μου :

Όσοι δεν δουλέψουν τρώνε Χ, κ παραδίδεται εργασία μόνο με αυτούς που δούλεψαν... Σε αρκετά ομαδικά εργαστήρια έχω παραδώσει ατομικές, και δεν μίλησε κανείς...

black fairy said...

@ King of the damned

Είμαι καλός άνθρωπος, μωρέ.. (το λέω ξανά και ξανά μπας και το πιστέψω) κλαι δε μου πάει καλά να τσακωθώ.. ειδικά με άτομα που κάνω παρέα εδώ και καιρό...

Stormrider said...

αποφεύγω να δουλεύω με άλλα άτομα όπως ο διάολος το λιβάνι.

αν δουλέψω με κάποιον που δεν ξέρει, κάνω όλη τη δουλειά, και μου βγαίνει κι απο πάνω αν πάει κάτι στραβά.

αν δουλέψω με κάποιον που ξέρει, δεν μπορούμε να συννενοηθούμε. δεν ξέρω, κάτι εκπέμπω και δημιουργώ τέτοια ανάγκη ποζεριάς στον άλλο που αντιλέγει σε όσα προτείνω μόνο και μόνο για αντίδραση: φαντάσου να γράφω στην αναφορά πχ "το Χ ισούται με 5" κι αυτός να μου τη λέει αντιπροτείνοντας "το Χ είναι ίσο με 5".

σκατοψυχιά/μισανθρωπία uber alles!

black fairy said...

@stormrider
To καλύτερο είναι όταν στη λένε άσχετοι... ακόμα και για το χ=5